Aitan sisustus
Nyt saisi laittaa kivasti sisustetusta aitoista kuvia. Tyyli sisustuksessa on muuten vapaa mutta ei kierrätyskeskus jne hirvityksiä.
Mökille valmistui tänä kesänä 80 neliöinen clt aitta. Sisältä täysin puun värinen mutta maalaus jne ei ongelma. Ai niin aitta on kahdessa kerroksessa
Kommentit (29)
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko silppu niin, että ketään ei vaan kiinnosta sun aittas?
No voi voi kade pullo iita eikö sinulla ollut varaa tänäkään kesänä rakennuttaa itsellesi omaan aittaa.
Mulla oli, ja oli varaa palkata myös sisustussuunnittelija, niin ettei tarvinnut AV:lla kysellä.
Emme halua palkata suomalaista suunnittelijaa ja Virosta ei tunnu löytyvän sopivaa suunnittelijaa joten sisustamme itse
Kuulostaa aika köyhien kommunistien touhulta tuollainen itse sisustaminen. Ainoastaan köyhät eivät palkkaa sisustussuunnittelijaa.
Emme halua maksaa suomalaiselle suunnittelijalle kuin aktiivimallin mukaisen minimin. Virosta ei löytynyt sopivaa joten sisustamme itse. Mikä tässä ei mene jakeluun
Joo kyllähän se meni jakeluun, että olette köyhiä kommunisteja. Menkää vaikka töihin.
Emme ole köyhiä emmekä kommareita. Olemme rikkaita ja menestyneitä ihmisiä jotka ymmärtää mistä kannattaa ja kellekin maksaa
... ja jos ette viitsi maksaa, kinuatte ilmaiseksi. Joo, tuli jo selväksi.
Ei sisustus suunnittelija tartte 9e päivä summalla suunnitella mutta hänen huono maine leviää kyllä meidän kautta.
Silppu2 kirjoitti:
Ei sisustus suunnittelija tartte 9e päivä summalla suunnitella mutta hänen huono maine leviää kyllä meidän kautta.
Joo, kyllä varmasti muidenkin ihmisten mielestä on pöyristyttävää, että te ette ole valmiita maksamaan ihmisille heidän työstään.
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Joo, kyllä varmasti muidenkin ihmisten mielestä on pöyristyttävää, että te ette ole valmiita maksamaan ihmisille heidän työstään.
Koko tuttava piirimme on aktiivimallin aukottomia kannattajia
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Kuule, Nylppy, ei aktiivimalli tarkoita sitä, että tollot saavat ostaa yrittäjiltä palveluja jollain itse keksimällään hinnalla. Se on ihan eri juttu se.
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Ei mahda tuollaisella sekopäällä kovinkaan laaja tuttavapiiri olla mikäli ei lasketa niitä sun tai miehes sukulaisia jotka joutuvat kärsimään teistä sukulaisuussuhteen takia. Mielummin varmasti pääsisivät teistä eroon vaikka samantien. Mielikuvitusystäviä ei sit lasketa tuttavapiiriin joten turhaan sössötät miten tunnet vaikka ja ketä.
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Ei mahda tuollaisella sekopäällä kovinkaan laaja tuttavapiiri olla mikäli ei lasketa niitä sun tai miehes sukulaisia jotka joutuvat kärsimään teistä sukulaisuussuhteen takia. Mielummin varmasti pääsisivät teistä eroon vaikka samantien. Mielikuvitusystäviä ei sit lasketa tuttavapiiriin joten turhaan sössötät miten tunnet vaikka ja ketä.
Tuttava piirimme on erittäin laaja. Tuttaviimme ei kuulu sinunkaltaisia kateellisia luusereita
Eli siis koska te ette arvosta sisustussuunnittelijan ammattia, se tarkoittaa sitä, että tuntemattomien ihmisten pitäisi sitten hyvää hyvyyttään tarjota teille apuaan sisustamisessa? No, ehkäpä joku ihminen onkin niin mukava, minä en ole.