Miksi nainen jahtaa miestä joka ei selkeästikään ole kiinnostunut?
Lähipiirissä tällainen tilanne. Mies on naimisissa ja nainen tietää asiasta, on tavannutkin vaimon.
Työpaikalla tämä mies tutustui naiseen joka sai miehestä ihme pinttymän ja alkoi pommittaa ”ystävällisillä” viesteillä, eli kuulumisten kyselyä, tarve avautua omasta elämästä tai exästä, muuten vaan tikusta asiaa ja ihan huuhaa diipadaapaa tyyliin ”oot mun bestis <3”, ”friends foreverrr <333” ym ym, jopa keskellä yötä! Lisäksi statuspäivityksiä naisen omalle FB-seinälle tyyliin ”minkähänlainen meininki Turussa mahtaa tänään olla...” - juuri kun mies on vaimonsa kanssa lomalla Turussa. Muutenkin naisen FB:ssä on paljon miehen mielenkiinnon kohteisiin liittyvää juttua.
Kummatkin ovat jo vaihtaneet työpaikkaa, mutta pommitus jatkuu. Mies ei kehtaa yhteisten tuttujen takia blokata naista, kun hän ei ole mitään varsinaisesti vongannut tai tehnyt väärin, ainoastaan pommittaa koko ajan ”kaverina”. Mies vastaa peruskohteliaasti, tai välillä jättää vastaamatta. Miehen vaimo ei ole asiaa juuri kommentoinut, mutta arvaan että häntäkin on alkanut ärsyttää, varsinkin kun tämä nainen saattaa laittaa vaimollekin viestin että ”mitähän ”Jaska” tekee kun se ei vastaa mulle, pyydätkö että vastaa”.
Ja en millään usko että tässä olisi miehen puolelta kiinnostusta (muuta kuin aluksi ehkä kaverina), koska ko. nainen ei noin nätisti sanottuna ole lainkaan hänen makuunsa persoonaltaan eikä ulkoisesti. Mies ei ole luonteeltaan flirtti, perusmukava kyllä kaikille.
Ja tätä on siis jatkunut pari vuotta!
Villakoiran ydin on siis vaan ihmetys että MIKSI tuo nainen jaksaa jahdata!?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap lisää että pommitusta on siis häiritsevän paljon, esim. yöllisiä viestejä tai pitkiä ääniviestejä. Mies ei ilmeisesti koskaan viestittele oma-aloitteisesti ja vastaakin vain joskus. On kai ilmaissutkin kohteliaasti ettei yöllä tarvitsisi viestitellä.
Ja kohta tästä tapauksen seuraamisesta tulee sinulle pakkomielle.
Kaikenlaista häiriötä, stalkkeria ja sairautta on, vaikka aina se yllättää kun livenä niihin sairastuneisiin törmää. Väliäkö tuolla mistä ne johtuu, kun ainoastaan sillä on merkitystä, jos henkilö itse hakee apua?Kieltämättä seuraan tapausta aika uteliaana :D . Se mies juttelee tästä itse, mutta en sentään häiriköi häntä enkä muitakaan.
Tämä siis ap
Vierailija kirjoitti:
Jos on yksinäinen ihminen, on ehkä tottunut siihen, ettei saa paljon huomiota muilta ihmisiltä tai vastauksia viesteihinsä, eikä niin ollen edes odota vastauksia tältä mieheltä.
Tuntuu odottavan vastausta, kun kyselee viestillä miehen vaimoltakin että miksi Jaska ei vastaa.
Tjaa, olen tavannut vain tällaisia miehiä.
Kuvittelevat tietävänsä muidenkin asiat paremmin kuin he itse tietävät. Silloin kieltävää vastausta ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, olen tavannut vain tällaisia miehiä.
Kuvittelevat tietävänsä muidenkin asiat paremmin kuin he itse tietävät. Silloin kieltävää vastausta ei ole olemassa.
Pätee muuten yllättävän hyvin siihen naiseen. Tietää miten kenenkin tulee elää ja mitä tehdä, itse ei tee koskaan mitään väärin.
Ap
El Mulkero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just sen takia kun se ei ole kiinnostunut. Jos olisi niin nainen aloittaisi kissa ja hiiri leikin. Kun oli paha ja mulkku poika nuorena niin naiset kiinnostu ja juoksi perässä. Nyt olen kiltti ja parempi ihminen ja naiset ei enää juokse tai halua minua.
Ei, kyllä sä olet mulkku edelleen - olet vain lihonnut ja kaljuuntunut. Siksi on vähemmän vientiä.
Mä tiedän, mulla on toi sama.
En vaan olen laittanut 15kg lihasta vuosien aikana kun aloitin kuntoilun ja paksut pitkät hiukset on edelleen päässä. Mulkku ehkä oon, mutta vain tällä palstalla en oikeassa elämässä.
Jaa, no eihän tässä sitten hätää ole. (En mäkään oikeasti ole kaljuuntunut).
Kieltämättä seuraan tapausta aika uteliaana :D . Se mies juttelee tästä itse, mutta en sentään häiriköi häntä enkä muitakaan.