Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ottanut itsestäsi alastonkuvia?

Vierailija
20.08.2019 |

Mitä tarkoitusta varten? Miten reagoisit jos kuvat leviäisivät nettiin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi iik, joku näkee miltä näytän vaatteiden alla. Minkälainen oikeasti olen. Siis ihan kamalaa.

Minulla ei ole muillakaan osa-alueilla mitään salattavaa. En reagoisi mitenkään.

Vierailija
2/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja ne ovat esillä julkisesti. Eivät kuitenkaan internetissä. Edes äitini ei ole reagoinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mieheni on. Ei haittaa jos leviää nettiin, sillä kasvoni eivät näy.

Vierailija
4/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari videota ja kuvia , ei mua enää tunnistaisi, jos joku laittaa nettiin.

Vierailija
5/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut ja nettiä varten.

Vierailija
6/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta ja laitoin nettiin. Huvikseni. Kiva jos ne on jollekin tuottaneet iloa. Kuulemma oli :)

Vierailija
7/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut enkä ole otattanut. 

Jos näin olisisn tehnyt ja kuvat olisivat nettiin vuotaneet, olisi kyllä omaakin syytä. 

Vierailija
8/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut. - Miksi ottaisin... 

Vierailija
9/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti me ollaan synnytty. Häiritsee vaan miksi niitä kuvia käytetään väärin. Tai kuinka sen sanoisi. Mitä ihmettä niillä kukaan tekee

Vierailija
10/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oudompaa saunoa seurassa tai perheen kesken kuin laittaa alastonkuvansa nettiin, sellainen on epämukavaa, mutta jonkun tuntemattoman miehen runkkumateriaalina en tunne oloani mitenkään epämukavaksi,

Vierailija
11/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täysin alostonkuvia ikinä.

Vierailija
12/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä useita kuvia ja joitain videoitakin itsestäni, existä ja nyksästä varsinkin. Ihan itseä varten otettuna, ja syyttäisin kyllä itseäni vakavasta huolimattomuudesta mikäli ne leviäisivät yhtä tiettyä muistikorttia pidemmälle.

Tykkään niitä siis ottaa, mutta ensimmäistäkään en ole näyttänyt eteenpäin, enkä näytä!

Vierailija
13/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kokonaisia alaston kuvia, mutta masturboimisesta kyllä. Lähettelin niitä miehelleni yhdessä vaiheessa.

Vierailija
14/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kokonaisia alaston kuvia, mutta masturboimisesta kyllä. Lähettelin niitä miehelleni yhdessä vaiheessa.

Jos vaikka leviäisikin, niin ei niissä kasvot näy.

sama

Vierailija
15/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on oudompaa saunoa seurassa tai perheen kesken kuin laittaa alastonkuvansa nettiin, sellainen on epämukavaa, mutta jonkun tuntemattoman miehen runkkumateriaalina en tunne oloani mitenkään epämukavaksi,

Ajattelen ihan samalla tavalla.

Vierailija
16/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhalla digipokkarilla joka ei ole nettiin yhteydessä. Otettiin mieheni kanssa yhdessä myös ja katseltiin niitä sitten. Kuvat poistettiin sen jälkeen kameran muistikortilta.

Tietokoneelle tai älypuhelimeen en tunnistettavia alastonkuvia laittaisi.

Vierailija
17/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut enkä tule ottamaan.

Vierailija
18/18 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, paljonkin. Niitä on netissä eräällä nakuilusivustolla (yleensä sivuston mainitseminen näissä keskusteluissa johtaa siihen, että koko keskustelu poistuu). Missään noista kuvista ei ole kasvojani eikä muutakaan sellaista, mistä voi tunnistaa.

Alussa kuvaaminen oli vain jännittävää, mutta sittemmin se on ollut sen tutkimista, mistä kulmista alaston vartaloni näyttää kivalta ja kyllähän se tietyistä kulmista näyttää ihan hyvältä. Vartaloni ei ole mitenkään täydellinen niin tämä on kohottanut omaa suhtautumista vartalooni.