Kriisi! Mies haluaa tyttövauvalle nimeksi Ramona, voi kauhee!!
Mies on suuri Badding fani. Mikään muu nimi ei kelpaa.
Mun mielestä Ramona on aivan karsee nimi ja sitä paitsi inhoan sitä biisiä.
Miehen sukunimi on vielä nen-loppuinen ja siinä on ääkkösiä. Eikä mies halua lapselle minun ruotsalaista sukunimeä, joka kävisi tuon Ramonan kanssa edes vähän paremmin.
Ehdottakaa jotain muuta Rauli B. aiheista tytön nimeä, jonka mies voisi hyväksyä!
Kommentit (25)
Soi päässä tuo Ramona-biisi. Tuomari Nurmion äänellä :). No, ei se niin huono nimi ole. Parempi kuin muut ihme väännökset.
Tiedän yhden Ramonan. Ihan kiva nimi. Mutta jos mies saa päättää etunimen, niin voisitte ottaa sinun sukunimen, jos Ramona kerran sopii siihen paremmin. Kompromissi.
Ei vissiin ole kuitenkaan kovinkaan suuri fani kun ei tieda etta Ramona on Tuomari Nurmion biisi.. :)
Onko miehesi suonissa pisara kansallispukua käyttävän vähemmistön verta? Ramona tuntuu olevan heillä varsin suosittu tyttöjen ja naisten nimni.
Ramonasta on laulanut paljon aikaisemmin jo joku muu laulaja. Nyt ei vain nimi putkahtada päähän.
Mullekin tulee Ramonasta vahvat mustalaisvibat. Eikä siinä mitään, romanit on jees.
Tangotyttönen.
En antaisi miehen päättää nimeä, jos en itse pitäisi siitä. Jos ette ole naimisissa, saa lapsi muutenkin automaattisesti sinun sukunimesi ellet muuhun suostu. Älä suostu.
Nimeksi Moona ja mies saa sitten lisätä puhutellessaan lisäkirjaimet jos haluaa.
Miten Badding ja Ramona kuuluu yhteen?