Mitä ajattelet jos näet miehen ajelevan punaisella Jaguarilla?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
"ei toi voi olla kovin pitkä heppu kun on itsensä tuohon laskostanut"
Mikähän malli sulla on mielessä, se jaguar minkä minä tunnista on koko luokkaa bmw500 .
Vierailija kirjoitti:
En olisi ikinä uskonut, että Jaguar luopuisi keulakoristeestaan. Vähän kuin BMW ilman munuaisiaan, Rolls-Royce ilman enkeliä tai Mersu ilman johtotähteään.
Mersuissa ei välttämättä enää ole sitä nokassa sojottavaa kolmihaaraa. Aikoinaan siirsivät silloisessa Avantgarde-varustelussa logon etumaskiin, ja perinteinen säilyi Elegance-varustelussa.
Että toivottavasti se ei aja mun päälleni, kuten tää yks mielenterveystapaus Helsingissä.
"Pienissä autoissaan"? Ota nyt sentään vähän edes selvää merkistä ennen kuin kommentoit.
En mitään. En tunnista automerkkejä, eikä yleensä tule katsottua, ajaako mies vai nainen.
En yhtikäs mitään. Mua ei kiinnosta autot pätkän vertaa. Tai no joo, bussit kylläkin... Kysy niistä seuraavaksi:)
Että hänelle ei varmaan käy juomaksi muu kuin neljän ruusun bourbon.
Että varmasti on paljon saanut nuorilta seksipimatsuilta peräreikääkin.
Ai jai tollasen kun sais! Varmaan mieskin on kunnollinen jos sellaisella autolla ajaa.
Varsinkin jos ois E-type.
Jaguar tyylikäs auto mutta ei punaisena.
Ei sillä kuulu kaahata vaan ajaa sievästi.
Vierailija kirjoitti:
Jerry Cotton himself?
Ajattelen, että kohta joku vammainen kirjoittaa av-palstalle.
No en mitään, paitsi jos meinaa päälle ajaa tai pitää kauheaa ääntä, niin mulkaisen pahasti.
Moottoriajoneuvot ei herätä mussa yleensäkään mitään tunteita, oli sitten Fiat tai Jaguar tai moottoripyörä.
Ajattelen, että vain pinnallinen ja tyhmä laittaa rahansa tuollaiseen turhakkeeseen.
"ei toi voi olla kovin pitkä heppu kun on itsensä tuohon laskostanut"