Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä naapurustossanne ns. koodinimeä, esim. koiranainen, valittaja, tms.

Vierailija
20.08.2019 |

Tai mitä naapureiden koodinimiä tiedät?

Meidän taloyhtiössä naapurin pappa on tunnetusti sitruuna, koska on aina hapan eikä tervehdi ketään. Yläkerrassa asuu kissatyttö, nuori nainen joka ulkoiluttaa usein kissojaan. Itse en tiedä onko minulla mitään nimitystä.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihakyttä, Jannu, Jantteri ja Tumppi.

Vierailija
62/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän talossa on Kyttääjä, Pissamummo, Klenkka (anteeksi!) ja Syöpämummo. Me siis vain miehen kanssa kahdestaan käytetään näitä ja oikeasti on mukavia naapureita. Kyttääjäkin on ihan hyvä tyyppi, katselee aina ympärilleen, ettei mitään epämääräistä tapahdu. Pissamummo haisee pissalle. Ei se sille mitään mahda, joku sairaus varmaan. 

Klenkka :( Kiitosta vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltähän näitä löytyy:

-Karvaperseäijä (kyykkii aina pihalla, niin että hanuri näkyy)

-Pelinhoitaja (töissä jossain semmoisessa RAY:n pelaamossa)

-Canonin mies ja sen vaimo (mies töissä Canonilla, vaimon nimeä ei tiedetä)

-Bileämmä (tulee kotiin öisin, melko tuiskeessa)

-Touhu (yrittäjä, joka jatkuvasti häärää ja touhottaa kaikkien asioiden kanssa)

-Sossu (töissä sossussa)

-Yrmy (hapan ilme naamalla aina, ei tervehdi)

-Pankinämmä (töissä pankissa)

Nimet käytössä toki vain näiden seinien sisällä.

Kunnes naapurisi lukevat tätä ketjua  :D 

Vierailija
64/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee annettua lempinimet naapureille.

Mikki Hiiri, pienikokoinen naapurinmies puuhastelee pihallaan taukoamatta

Reiska, istuu sisällä kesät talvet(myös juhlat, vaikkapa joulu) työteepaidassa(kyllä, meiltä näkyy suoraan heidän olohuoneeseen) ja juo kaljaa pullosta

Orava, noh...ulkonevat hampaat tietenkin

Voimistelija, naapurin nainen, joka ohjaa jumppia

Taksi, ammattina taksikuski

Ihme hiihtäjä, mies joka aina meidät nähdessään panikoituu ilmeisesti ja poistuu kiireesti pihaltaan sisälle

Vierailija
65/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiramies, kissatalon nainen, Leo, kyylä, heippaaja, perhepäivähoitaja, onhan näitä ollut eri asuinpaikoissa.

Vierailija
66/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapustossa asuu mm:

Utareena (=povekas nainen), Töpö (=lyhyt mies), onhan näitä..

Vierailija
67/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut Kantapääkävelijä ja Korsteeni sekä Ulisija.

Vierailija
68/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena meidän naapurustossa tunnettiin yksi vahna herra nimellä "hullu pappa".:D Tai ainakin hän oli sitä meidän lasten mielestä. Hän tuli hiekkalaatikolle/keinuille huutamaan, jos siellä leikki joku jo koulun aloittanut, eli 7 vuotta täyttänyt. Käytin omia pikkuveljiäni (meillä ikäeroa semmoset 6 vuotta) ulkona keinumassa ja hiekkalaatikolla ja sain parikin kertaa siltä papalta huudot, että hän kyllä tietää mun olevan koululainen, pois sieltä leikkipaikalta. Enpä lähtenyt ja vaan lisäsi ääntä, mutta ei voinut mulle mitään, kun oli jo sen verran iäkäs, ettei jaksanut tulla raahaamaan mua pois. Enhän minä niitä veljiäni yksin voinut jättää, kun leikkipaikalle ei edes nähnyt meiltä ikkunasta puiden ja pensaiden takia ja vieressä oli kuitenkin parkkipaikka ja autoja liikkui pitkin päivää.

Hirvitti katsoa, kun hullu pappa lähti vielä vanhoilla, tutisevilla päivillään ajamaan autoa!! Ajoi muuten melkein kerran ylitseni. Onnistuin hyppäämään sivuun ja herra vain pui nyrkkiä.

Vierailija
69/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patterinhakkaaja. Kissamies.

Vierailija
70/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nimi naapurin autolle: avaruualus. Avaruusaluksen kippari tykkää kaivella lukemista lehtiroskiksesta, mutta häntä kutsumme silti ihan vaan nimeltä.

Vierailija
71/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuulemma lajittelija. Kierretään tarkasti omat roskat taloyhtiön roskiksessa omiin astioihin. Useampi naapuri on myös nähnyt kun litistelen muiden heittämiä isoja pahvilaatikoita pienemmäksi. Kerään myös muiden roskia maasta.

Naapurin kundi, nuori mies jonka etunimeä en tiedä. Kinkkurulla, pyöreä rouva jolla usein liian napakat verkko sukkahout. Herra Harmaa, tämän miehen kaikki vaatteet ovat harmaita. Pesue, perhe jossa on monta iloista lasta. Ninjat, pariskunta jotka koittavat käyttää pesutupaa muiden vuorolla. Se kiva täti, mukava eläkeläis rouva. Haisuli, mies joka haisee aina tunkkaiselle hielle.

Kinkkurulla! XD

Vierailija
72/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan luultavasti "ne hipit," koska talo on ihana ja rakas vanha rähjä, puolet pihasta on luonnonniittyä, käppäillään siellä paljain jaloin ja ajellaan joka paikkaan polkupyörillä ja pidetään piknik-aamupaloja sekä kitara+nuotio-iltajuhlia pihallamme. Muilla naapureilla uudet lasiseinäiset talot polyrottinkisine terassikalusteineen, nypityt nurmikot ja illat istutaan sisällä tuijottamassa jättitelkkareita ja jos poistutaan kotoa, tehdään se aina autolla.

Vierailija
73/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli naapurina aikanaan ”Liike-elämät”. Saivat tämän nimen, Rouva Liike-elämä niin tohkeissaan selosti as oy:n asioita selvitettäessä, miten ”meillä liike-elämässä” (siis hänen työpaikallaan) on tapana toimia :D

Vierailija
74/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Varppuri-setä naapurina, kun olin lapsi -70-luvulla. Hän ajoi Wartburg-merkkisellä autolla.

Vierailija
75/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Pasi ❤️ muuttui Mulkuksi 😤. Yksi naapuri on Naukuja, naukuu vielä tosi äänekkäästi. Muut onkin sitten omilla nimillään. Aiemmin oli tosin myös vanha rouva " se Nokia-miljonääri joka ajelee kaksipaikkaisella urheilu-mersulla" mutta hän kuoli.

Vierailija
76/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pikkumies, uudet ihmiset, kissaihmiset, mukava nainen, sairas mies, tupperware nainen, valaistumestari.

Vierailija
77/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Naapurin Teppo ja Markku. Sit on Katkokävelijä, Keinutyttö, Vanha Parta, Rasputin eli Nuori Parta, Kyylämummo, sekä Blondi ja Brunette, alkoholistimiehet, jotka kulkevat aina yhdessä.

Mä oon varmaan röökimuija sit...

Vierailija
78/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa asuu Tupee. Vanhempi mies, jolla on niin koominen tukka ettei se voi olla aito. Lisäksi on Pihaparlamentti eli 3 ukkoa, jotka päivystävät pihakeinussa kesäisin aamusta iltaan.

Vierailija
79/79 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apina ja Puppe, Piippari, Kyylä, Hemohessit, Lateksi:)