Onko teillä naapurustossanne ns. koodinimeä, esim. koiranainen, valittaja, tms.
Tai mitä naapureiden koodinimiä tiedät?
Meidän taloyhtiössä naapurin pappa on tunnetusti sitruuna, koska on aina hapan eikä tervehdi ketään. Yläkerrassa asuu kissatyttö, nuori nainen joka ulkoiluttaa usein kissojaan. Itse en tiedä onko minulla mitään nimitystä.
Kommentit (79)
Siis miksi ihmeessä mun kommentit on poistettu? Sitäkö ei saa palstalla mainita, että naapurin mies on väkivaltainen vaimoaan kohtaan?
Sairasta. Piilotteluhan on kaikkeen ratkaisu. Ei puhuta vaan vaietaan, kyllä se siitä.
/3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläkerran naapurin miestä sanomme mieheni kanssa vaimonhakkaajaksi. Syystä.
Sullekin löytyisi nimi.
Id.io.ot.ti.
Ei ole tullut mieleen soittaa apua 112.
Nainen voi olla niin peloissaan ettei uskalla itse ja traumoja saanut ei osaa paeta suhteesta.
Miten joku voi olla noin äly.kää.piö että kuulee että jotain ihmistä ha.ka.taan mutta kääntää vaan katseensa pois.
Yhden kerran sinä voisit olla niin järkyttynyt ettet ehkä tajuaisi soittaa 112, mutta että ha.kkaa.mista on täytynyt tapahtua paljonkin kun sanot naapuria "syystäkin vaim.onhak.kaa.jaksi" niin miten kukaan voi aina/joka kerta/jatkuvasti kääntää katseensa eikä soita AINA ja JOKA KERTA 112.
Mistä teitä siki.ää?? 😠
Olen soittanutkin. Se kun on ihan velvollisuus soittaa jos tietää jonkun olevan pinteessä. Lakkaa raivoamasta.
/3
Meillä on (valitettavasti) oksentaja. Nuori nainen joka oksentaa ainakin kaksi kertaa påäivässä. :(
Vierailija kirjoitti:
Erästä naista kutsuin miehen kanssa hienohelmaksi, kun hänen miehensä lakaisi aina pihatien, ennenkun nainen asteli arvokkaan näköisenä portin eteen parkkeerattuun autoon :D Oli vuodenaika mikä hyvänsä. Siis kesällä ja keväällä lakaisi hiekan, syksyllä lehdet, talvella (jo kolatulta) tieltä lunta. Lisäksi naisella oli koominen tapa pidellä nenästään kiinni kun vei roskia.
Huvittavaa oli se, että kerran postilaatikoilla juttelin yhden papan kanssa samasta naapurustosta ja kun näki "hienohelman" auton menevän, tuhahti että nättinokkahan se siellä menee :D
Hauska! Tulee jollain tapaa mieleen Hyacint Bucket!
Vierailija kirjoitti:
kyykkymies (tää mies kyykistelee, missä vaan milloin vaan)
Tää oli hyvä :D
En minä muista tiedä, mutta kyllähän noille tuppaa aina omia koodinimiä mieleen tulemaan. Myrttymummo eräs mummeli joka nyrpeänä nokka pystössä tervehtimättä aina menee ohi, röökimummo taas joka vetää vähänväliä tupakkaa ja yrittää yskiä keuhkojaan pihalle, pul-lukkaperhe jossa kaikki on ilmeisesti perityistä ruokailutottumuksista johtuen samanlaisia pul-lukoita lapsia myöten jne.
Meillä naapuroivat Landlord (taloyhtiön hallituksen jäsen), Ninja Kiinalainen (ei ole näkynyt kuin muuttopäivänä, nimi vain ovessa), Päivänsäde (nope), Ukki (omani kaksoisolento), Superfood Mama (usein kaaliruokia), Reiskat (remonttimiesten kimppakämppäläiset) ja Trikoopelle (pyörävaraston kuningas). Me ollaan varmaan Punkerot :)
Meillä ei ole kuin sheriffi. Hän kun muutti taloyhtiöön, niin johan rupesi asiat "etenemään". Hänen tyylillään, mikä ei ole kovin hyvä juttu. Nyt riidellään ja palaveerataan, ja sheriffi rouvineen aina suunapäänä.
Blondi, juippi, pellavapää, roskapoliisi, pihipaavo, koirankusettaja
Onhan näitä.
Olen kuulemma lajittelija. Kierretään tarkasti omat roskat taloyhtiön roskiksessa omiin astioihin. Useampi naapuri on myös nähnyt kun litistelen muiden heittämiä isoja pahvilaatikoita pienemmäksi. Kerään myös muiden roskia maasta.
Naapurin kundi, nuori mies jonka etunimeä en tiedä. Kinkkurulla, pyöreä rouva jolla usein liian napakat verkko sukkahout. Herra Harmaa, tämän miehen kaikki vaatteet ovat harmaita. Pesue, perhe jossa on monta iloista lasta. Ninjat, pariskunta jotka koittavat käyttää pesutupaa muiden vuorolla. Se kiva täti, mukava eläkeläis rouva. Haisuli, mies joka haisee aina tunkkaiselle hielle.
Kuningatar. Nainen, joka seisoo kotiinsa vievien portaiden päässä kuistilla. Vain kuninkaallinen vilkutus puuttuu.
Mies ja 2 koiraa -mies. En ole koskaan nähnyt ko. miestä ilman kahta pientä valkoista koiraansa. Saattaa olla, etten vaan ole tunnistanut miestä ilman koiriaan.
Naapurin Kari. Naapurissa asuva Kari 😂
Minä en nimittele ketään. Kuulin sattumalta, että minua kutsutaan leuhkaksi rouvaksi. Ehkä siksi, että en halua tutustua kehenkään. Tervehdin ja kävelen pois. Naapurini kutsuu itseään hra 36, on yrittänyt tehdä tuttavuutta pudottamalla kirjalahjan kahtena jouluna. Olen kiittänyt kortilla.
En tiiä mutta nää vessahommat on melkoisia :D
Nykyajan asunnoissa on veeseet. Näin kun tämä ei kelvannut asukkaalle ja käyttää mielummi mettää! Pisuaari!
Koiranvihaajarouva, englantilaismies ja rotweilermies.
Täällä syrjässä ei ole kuin muutama naapuri mistä puhutaan ihan nimillä ja sitten naapurin kyr*ä ,otettiin 10v sitten yhteen eikä sen jälkeen ole tarvinnut olla tekemisissä, mutta tyyppi on juuri tuollainen.
Sitten on naapurin vanhaäijä, harmiton ja ehkä vähän säälittävä yksin asuva vanha mies, vaimo laitoshoidossa ja alkaa aika huonosti liikkua.
Sitten uusin naapuri, pupunainen , pupuja lemmikkinä.
Lähistöllä liikkuu rutger hauer, nuorempana näytti ihan paul newmanilta.😂😂😂.
Eräät naapurit kutsuvat minua keppitytöksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuningatar. Nainen, joka seisoo kotiinsa vievien portaiden päässä kuistilla. Vain kuninkaallinen vilkutus puuttuu.
Mies ja 2 koiraa -mies. En ole koskaan nähnyt ko. miestä ilman kahta pientä valkoista koiraansa. Saattaa olla, etten vaan ole tunnistanut miestä ilman koiriaan.
Naapurin Kari. Naapurissa asuva Kari 😂
Mikä kari? Ai runkkari😂
Naapureille en ole nimiä keksinyt, mutta yläasteella keksimme pojille "koodinimiä", jotta pystyimme puhumaan heistä ilman että tiesivät kenestä puhutaan.
Meiltähän näitä löytyy:
-Karvaperseäijä (kyykkii aina pihalla, niin että hanuri näkyy)
-Pelinhoitaja (töissä jossain semmoisessa RAY:n pelaamossa)
-Canonin mies ja sen vaimo (mies töissä Canonilla, vaimon nimeä ei tiedetä)
-Bileämmä (tulee kotiin öisin, melko tuiskeessa)
-Touhu (yrittäjä, joka jatkuvasti häärää ja touhottaa kaikkien asioiden kanssa)
-Sossu (töissä sossussa)
-Yrmy (hapan ilme naamalla aina, ei tervehdi)
-Pankinämmä (töissä pankissa)
Nimet käytössä toki vain näiden seinien sisällä.
Rupi (usein herpesrakkula), Leguaani (liikkuu hitaasti ja laiskasti), Adonius (vartalon mukaan), Patruuna, Hellu mummu, Vauva (Vartalon pyöreän pullukka kuin vauvalla, vaikka on äijä), XXXX-parka (vaimon tossun alla), Sisustaja (aina kukkia ja kynttilöitä).
Vain meidän kahden aikuisen käytössä nämä lempinimet.