Love island Suomi 2019 -keskusteluketju
Tässä edellisen kauden ketju: https://www.vauva.fi/keskustelu/3278463/love-island-suomi-keskusteluket…
Taas mennään!
Kommentit (136)
Jaaha, kai se on alettava raivaamaan puhelimesta tilaa sovellukselle :D
Vierailija kirjoitti:
Miks mulla tulee nyt enemmän Paratiisihotelli mieleen tästä ohjelmasta
Vähän joo. Ei ole tunteita vielä oikein mukana ainakaan tolla Vanessalla kun miettii kenet valitsee
Nikitalla ja Tommylla synkkaa kyl todella hyvin, aika söpöjä. Oliver vaikuttaa kyllä vähän jotenkin aspergerilta, ei vaikuta olevan noissa tilanteissa ihan kartalla. Eetu on symppiksin ja ulkonäöllisesti eniten omaan mieleen, mut mä oonkin tämmönen täti-ihminen jota ei enää niin muskelit ja pörhistely niin vaikuta. :D
Kai tänäkin vuonna ketju lukitaan vähän väliä trollaajien takia ja viikko ennen ohjelman päättymistä lopullisesti 😁😁
Sanokaa mun sanoneen, niin tuonne lappaa uusia naisia jotka suunnilleen kaikki on kiinnostuneita Tompasta. :D
Vähän persoonattoman oloista porukkaa ainakin näin alkufiiliksenä.
Toivottavasti Sanni saa heti kenkää
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen, niin tuonne lappaa uusia naisia jotka suunnilleen kaikki on kiinnostuneita Tompasta. :D
Ja miehet Nikitasta
Onkohan Tommia pyydetty tuonne vai hakenut itse?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Tommia pyydetty tuonne vai hakenut itse?
Veikkaan että tuotanto kosiskellut.
Kätevää kun tänä vuonna jää jakson jälkeen aikaa höpötellä ennen palstan sulkeutumista :)
Siis tuleeko koko kauden olemaan noin et tunnin aikaisemmin näkee cmorelta jakson? Onpas taas rahastuskeino keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuleeko koko kauden olemaan noin et tunnin aikaisemmin näkee cmorelta jakson? Onpas taas rahastuskeino keksitty.
Normaalisti tarttuisin tarjoukseen mut ei kyllä nappaa maksaa 6 viikkoa siitä, että saa katsoa peräti tuntia aiemmin näitä jaksoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa varmaan menneet formaatit sekaisin tuotannolla.
Luonteiden ja kiinnostavuuden perusteella mun suosikkimiehet: Tommy & Reetu. Naiset: Vanessa ja Nikita. Loput tyypit ovat vaisuja ja persoonat eivät ole oikein vielä päässeet esiin.
Blockfest-kuvien perusteella viime kauden Pauliinalla massakausi menossa. . .
Aluksi Oliver vaikutti kiinnostavalta, mutta tähän asti nähdyn perusteella ei enää. Vähän tylsän oloinen. Kumpa tuolla olisi joku, joka toisi vähän säpinää. Viime kausi oli kiva, kun oli niin erilaisia persoonia.