Peliseuraa Padel/Tennis/Sulkkis pääkaupunkiseudulta
Olisiko täällä ketään jota kiinnostaisi lähteä pelailemaan? Tekisi kovasti mieli aloittaa nyt syksyllä uusi harrastus, mutta pelikaveri puuttuu. Oon 28v nainen ja asun Vantaalla. Aiempaa kokemusta ei juurikaan ole ja tavoitteena olisikin vaan saada liikuntaa toimistotyön vastapainoksi ja rentoutua😊
Kommentit (10)
Joo mulla on sulkis taustaa nähdäänkö vaikka huomenna 18.00 jossain baarissa sovitaan myöhemmin saisinko vaikka sun numeron että voidaan sopia tarkemmin tutustutaan vähän baarissa voidaan vaikka käydä meillä ja sitten pelataan sitä sulkista en malta odottaa
M58
Siis paddington on se tosipeli.
Minäkin Vantaalta.
Sinccis
Siis jos sä osaat pelata tennistä, niin mä olen osallistunut kisoihinkin. Mikä vaan laji onnistuu.
'Paitsi pitsin nypläys.
Sinccis
Mikä ettei! Täällä ilmoittautuu 25v mies vapaaehtoiseksi, jos vain kiinnostaa! Omaan tennis taustaa, n. 3 vuoden ajalta. Asun itsekin vantaan läheisyydessä (n. 30km keskustasta) ja mielelläni voisin lähteä mukaasi.
jos pelaat paljastavassa peliasussa niin voin lähteä.
35vsinkkis kirjoitti:
Eikä siinä vielä kaikki! Hyvä hengitystaito auttaa asiaa.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
35vsinkkis kirjoitti:
Eikä siinä vielä kaikki! Hyvä hengitystaito auttaa asiaa.
Sinccis
Kyllähän sitä ihmisellä keuhkoja pitää olla.
Se on niin kallista, paitsi kesällä jos on maksuttomia kenttiä.
Tule meille, mulla maila ja kaksi palloa. Asun myyrmäessä kattohuoneistossa.
Tennistä ei pelata noin vaan, ei siitä saa oikein mitään irti ilman opetusta. Kannattaa mennä jollekin kurssille. Sulkapallo onnistuu paremmin ilman opetustakin.