Miten aloittaisin keskustelun miehen kanssa?
Vuosia sitten minulla oli jotain säätöä yhden miehen kanssa. Kuitenkin omalla käytöksellä pilasin sen, koska luulin ettei mies ole kiinnostunut ja otin toisen miehen. Jälkeenpäin sain kuulla että mies olikin ollut tosi kiinnostunut muttei vaan osannut sitä mulle sanoa. Se harmitti minua jo silloin.
Asiat sitten jäi ja nyt eräs viikonloppu tavattiin miehen kanssa baarissa. Mies oli tosi kiinnostunut ja hänen kaverit tiesi minun nimen vaikken itse tuntenut niitä. Ja kaverit kannusti miestä lähtemään minun mukaan. Eli arvelen että minusta on puhuttu.
Mies lähti mukaan ja meillä oli kivaa, mutta aamulla mies ei halunnut enää koskea minuun, ei puhunut paljoa ja lopulta lähti. Laitoin hänelle whatsapissa seuraavana päivänä että miten päivä mennyt? Mutta ei ole vastannut mitään, ei edes lukenut viestiä vaikka on ollut paikalla monesti. Eli varmasti on viestin nähnyt, muttei vaan avaa.
Mitä voisin hänelle laittaa enää vai laitanko mitään? Haluaisin vaan edes kuulla oliko tämä hänen mielestään virhe ja kaduttaako vai olinko vaan joku känni sekoilu ja that's it. Vai voisiko meille tulla jotain enempää koska mua kiinnostais paljon.
Miten aloitan kysymään kun ei aiempaankaan viestiin vastannut?
Eniten tässä mietityttää että hänen kaverit tiesi minut ja oli innoissaan että lähe nyt ton mukaan. Miksi ne ois silleen ollut jos tämä mies ei olis minusta sanonut jotain positiivista?
Haluaisin vähän järkevää näkökantaa koska olen itse ihastunut niin en välttämättä ajattele järkevästi jos tässä onkin joku juttu jota en ole huomioinut. Thx.
Kommentit (43)
Juttele pippeleistä ja pimppuleista. Kyllä sesiitä sitte lähtee juttu luistamaan.
Kuulostaa nyt niin teinidraamailulta. Todella harvasta kännipanosta nyt mitään parisuhdetta syntyy.
tai vaikka säästä kirjoitti:
Juttele pippeleistä ja pimppuleista. Kyllä sesiitä sitte lähtee juttu luistamaan.
Arvasin että eka kommentti on tätä luokkaa. Kiitti, neuvosta. Käviskö: "mun pimppuli kaipaa sun pippeliä. Saanko luvan?"
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa nyt niin teinidraamailulta. Todella harvasta kännipanosta nyt mitään parisuhdetta syntyy.
Ei enää teinejä, mutta ei vanhojakaan. Ja siis tämä on ennestään tuttu jonka kanssa meillä on joskus ollut juttua joten ei pelkkä kännipano.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää teinejä, mutta ei vanhojakaan. Ja siis tämä on ennestään tuttu jonka kanssa meillä on joskus ollut juttua joten ei pelkkä kännipano.
Ap
Pidän kaikkia teineinä mieleltään, jotka kirjoittavat tänne tällaista. Et ole selvästikään valmis parisuhteeseen.
Mikset kysy siltä suoraan ja kerro sun tunteista? Täällä saatat saada neuvoja, jotka ohjaavat sinut täysin väärään suuntaan:(
Ei miehen kanssa tarvitse aloittaa keskustelua.
Jos mies on kiinnostunut sinusta tai muuten sosiaalinen tyyppi, hän kyllä aloittaa aina, aina,keskustelun!
Kai sinä tajuat, että mies kosti nyt sen vuosia sitten tapahtuneen lemppaamisen.
Laita housut jalkaan missä on reikä taskussa ja kysy mieheltä haluaako hän ottaa ''karkin'' taskustasi?
Toimii myös toisteperin eli että miehellä on reikä taskussa.
Luonnollisesti alushousuja ei kannata pitää jos meinaa tehdä tämän.
Jos mies ei uskalla tai pysty aloittamaan keskustelua naisen kanssa, hän on joku ihmetyyppi, joka ei edes ansaitse naista kumppanikseen.
Jos se mies olisi ollut kiinnotunut, olisi lukenut sun viestin. Olit kännipano. Sori.
Älä laita mitään. Olitte siis intiimisti? Kyllä mies olisi vastannut viestiisi, jos olisi ollut tarpeeksi kiinnostunut jostain muustakin. Ehkä halusi lopulta vain seksiä tai tajusi seksin jälkeen, ettette sovikaan yhteen. En tiedä. Mutta älä laita enää viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä tajuat, että mies kosti nyt sen vuosia sitten tapahtuneen lemppaamisen.
En ajatellut aiemmin mutta nyt tajusin. Siksi kysin täällä neuvoa kun ihastuneena ei kaikkea tajua.
Mut voi paska, eipä voi sitten mitään. 😁
Vierailija kirjoitti:
Älä laita mitään. Olitte siis intiimisti? Kyllä mies olisi vastannut viestiisi, jos olisi ollut tarpeeksi kiinnostunut jostain muustakin. Ehkä halusi lopulta vain seksiä tai tajusi seksin jälkeen, ettette sovikaan yhteen. En tiedä. Mutta älä laita enää viestejä.
Oltiin, ja joo en laita etten ainakaan nolaa itteeni enempää jos hän nyt päätti kostaa mulle sen minun aikaisemman sekoilun.
Miks annoit sen panna sua? Nyt menetti kiinnostuksensa. Miehet on metsästäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Miks annoit sen panna sua? Nyt menetti kiinnostuksensa. Miehet on metsästäjiä.
Niin joo, naiset antaa ja miehet ottaa:D No, eiköhän tässä tapauksessa kuitenkin ollut kyse muusta kuin pelkästä panemisesta.
-eri
Ja lisään että aamulla oli molemmilla aika paha darra ja en itsekkään yrittänyt edes häneen koskea. Mutta kirjoitin että hän ei halunnut koskea koska edellisenä iltana hän oli kokoajan minun kimpussa.
Ap