Miten aloittaisin keskustelun miehen kanssa?
Vuosia sitten minulla oli jotain säätöä yhden miehen kanssa. Kuitenkin omalla käytöksellä pilasin sen, koska luulin ettei mies ole kiinnostunut ja otin toisen miehen. Jälkeenpäin sain kuulla että mies olikin ollut tosi kiinnostunut muttei vaan osannut sitä mulle sanoa. Se harmitti minua jo silloin.
Asiat sitten jäi ja nyt eräs viikonloppu tavattiin miehen kanssa baarissa. Mies oli tosi kiinnostunut ja hänen kaverit tiesi minun nimen vaikken itse tuntenut niitä. Ja kaverit kannusti miestä lähtemään minun mukaan. Eli arvelen että minusta on puhuttu.
Mies lähti mukaan ja meillä oli kivaa, mutta aamulla mies ei halunnut enää koskea minuun, ei puhunut paljoa ja lopulta lähti. Laitoin hänelle whatsapissa seuraavana päivänä että miten päivä mennyt? Mutta ei ole vastannut mitään, ei edes lukenut viestiä vaikka on ollut paikalla monesti. Eli varmasti on viestin nähnyt, muttei vaan avaa.
Mitä voisin hänelle laittaa enää vai laitanko mitään? Haluaisin vaan edes kuulla oliko tämä hänen mielestään virhe ja kaduttaako vai olinko vaan joku känni sekoilu ja that's it. Vai voisiko meille tulla jotain enempää koska mua kiinnostais paljon.
Miten aloitan kysymään kun ei aiempaankaan viestiin vastannut?
Eniten tässä mietityttää että hänen kaverit tiesi minut ja oli innoissaan että lähe nyt ton mukaan. Miksi ne ois silleen ollut jos tämä mies ei olis minusta sanonut jotain positiivista?
Haluaisin vähän järkevää näkökantaa koska olen itse ihastunut niin en välttämättä ajattele järkevästi jos tässä onkin joku juttu jota en ole huomioinut. Thx.
Kommentit (43)
No se halusi kostaa ja sen teki.
Toinen vaihtoehto, joskin epätodennäköisempi on se, että sitä jossain määrin kiinnosteli se mitä teillä oli vuosia sitten. Halus tsekata vielä homman, mut huomasi et aika on tehny tehtävänsä. Siksi ei vastaa viesteihin eikä lue niitä.
Eli sun kannalta tässä oli vaan huonoja vaihtoehtoja. Game over.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä tajuat, että mies kosti nyt sen vuosia sitten tapahtuneen lemppaamisen.
Niin vaikea kun se onkin ymmärtää, suurin osa ihmisistä EI ole sellaisia kun sinä itse ilmeisesti olet.
Me näemme muut sellaisina kuin me itse olemme, ellemme tietoisesti yritä miettiä vaihtoehtoja. Sinun kaltaiset ihmiset ei tätä tee ja näillä ajatuksilla te myrkytätte muidenkin ihmissuhteet.
Hushhh pois siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä laita mitään. Olitte siis intiimisti? Kyllä mies olisi vastannut viestiisi, jos olisi ollut tarpeeksi kiinnostunut jostain muustakin. Ehkä halusi lopulta vain seksiä tai tajusi seksin jälkeen, ettette sovikaan yhteen. En tiedä. Mutta älä laita enää viestejä.
Oltiin, ja joo en laita etten ainakaan nolaa itteeni enempää jos hän nyt päätti kostaa mulle sen minun aikaisemman sekoilun.
Kuinka tyhmä ihminen voi oikeastaan olla? Et voi tietää mitään varmuudella, ellet kysy. Jos väitän sulle, että hänelle kasvoi yön aikana niskaan toinen pää ja hän ei siksi enää vastaa, uskotko senkin?
Älä nyt viitsi. Kyllä radiohiljaisuus johtuu kiinnostuksen puutteesta 99,9 prosentin varmuudella. Mies sai jo haluamansa. Ei sitä tarvitse sen enempää kysellä. Sillä ei ole enää väliä, oliko kyseessä kosto vai ihan vain fiiliksen lässähtäminen.
Roikkuminen on noloa, alennat vain arvoasi, ap, jos siihen ryhdyt. Unohda koko tyyppi ja jatka elämääsi.
Kasva henkisesti ap ennen seuraavaa mieskontaktia.
Taas ei av palstalla anna jostain syystä julkaista kommenttiani ilman jotain hyväksyntää. Mutta siis koitin laittaa että en enää laitakkaan viestiä koska vaikuttaa selvältä tapaukselta.
Miksi muuten olisi jättänyt vastaamatta edelliseen viestiin?
Entä jos oli kavereiden kanssa suunnitellut että kusetetaan minua ja siksi nämä kaveritkin tiesi minusta.
En vain enää usko että tässä mitään muuta voisi olla.
Menen elämässä eteenpäin ja pärjään kyllä. Ihan oikeinhan tämä minulle on, vaikken tahalleen hänelle aiemmin niin tehnyt, vaan luulin että häntä ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Taas ei av palstalla anna jostain syystä julkaista kommenttiani ilman jotain hyväksyntää. Mutta siis koitin laittaa että en enää laitakkaan viestiä koska vaikuttaa selvältä tapaukselta.
Entä jos oli kavereiden kanssa suunnitellut että kusetetaan minua ja siksi nämä kaveritkin tiesi minusta.
Menen elämässä eteenpäin ja pärjään kyllä. Ihan oikeinhan tämä minulle on, vaikken tahalleen hänelle aiemmin niin tehnyt, vaan luulin että häntä ei kiinnostanut.
Älä lähde tuolle linjalle. Ei sinun tarvitse itseäsi syytellä. Lapsellistahan tuo oli mieheltä, jos se tosiaan olikin kosto. Hänen egonsa ei kestänyt, että hän ei saanut sinua aiemmin. Et loukannut häntä aiemmin tahallasi, joten et ole "ansainnut" mitään pelleilyä. Parempaa jatkoa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia et selitä hänelle koko kuviota ihan alusta saakka??? Niin minä toimisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen elämässä eteenpäin ja pärjään kyllä. Ihan oikeinhan tämä minulle on, vaikken tahalleen hänelle aiemmin niin tehnyt, vaan luulin että häntä ei kiinnostanut.Älä lähde tuolle linjalle. Ei sinun tarvitse itseäsi syytellä. Lapsellistahan tuo oli mieheltä, jos se tosiaan olikin kosto. Hänen egonsa ei kestänyt, että hän ei saanut sinua aiemmin. Et loukannut häntä aiemmin tahallasi, joten et ole "ansainnut" mitään pelleilyä. Parempaa jatkoa sinulle.
Kiitos, kivasta vastauksesta ♥️
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen elämässä eteenpäin ja pärjään kyllä. Ihan oikeinhan tämä minulle on, vaikken tahalleen hänelle aiemmin niin tehnyt, vaan luulin että häntä ei kiinnostanut.Minkä ihmeen takia et selitä hänelle koko kuviota ihan alusta saakka??? Niin minä toimisin.
Olen selittänyt tämän aiemman väärinkäsityksen jo silloin kun asia tuli ilmi. Mutta ei silloin enää auttanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen elämässä eteenpäin ja pärjään kyllä. Ihan oikeinhan tämä minulle on, vaikken tahalleen hänelle aiemmin niin tehnyt, vaan luulin että häntä ei kiinnostanut.Älä lähde tuolle linjalle. Ei sinun tarvitse itseäsi syytellä. Lapsellistahan tuo oli mieheltä, jos se tosiaan olikin kosto. Hänen egonsa ei kestänyt, että hän ei saanut sinua aiemmin. Et loukannut häntä aiemmin tahallasi, joten et ole "ansainnut" mitään pelleilyä. Parempaa jatkoa sinulle.
Kukaan järkevä ja normaali nainen ei heti kylläkään ryntää toisen miehen luo, jos nainen on ollut juuri kiinnostunut jostain toisesta. Tällainen käytös kertoo naisen läheisriippuvuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Kasva henkisesti ap ennen seuraavaa mieskontaktia.
Saattaa olla todella vaikeaa, kun on nainen kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen elämässä eteenpäin ja pärjään kyllä. Ihan oikeinhan tämä minulle on, vaikken tahalleen hänelle aiemmin niin tehnyt, vaan luulin että häntä ei kiinnostanut.Minkä ihmeen takia et selitä hänelle koko kuviota ihan alusta saakka??? Niin minä toimisin.
Olen selittänyt tämän aiemman väärinkäsityksen jo silloin kun asia tuli ilmi. Mutta ei silloin enää auttanut.
Ap
No ei tietenkään. Kuka mies nyt haluaisi olla joku jämäpala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä ja normaali nainen ei heti kylläkään ryntää toisen miehen luo, jos nainen on ollut juuri kiinnostunut jostain toisesta. Tällainen käytös kertoo naisen läheisriippuvuudelta.
Kukaan vakaa ja järkevä ja normaali mies ei myöskään haudo kostoa vuosikausia, koska sai pakit. Sellainen käytös viittaa narsismiin tai johonkin persoonallisuushäiriöön.
Ap, jos olisit todella kiinnostunut miehestä -muutenkin kuin s3 ksin vuoksi - et olisi kiiruhtanut m a kaamaan hänen kanssaan.
Jos mies olisi todella kiinnostunut sinusta, ja olisi ollut vapaa, hän olisi aikoinaan pyytänyt treffeille. Muuten hän olisi vain todella outo.
Nyt mies sai luultavasti vihiä, että olisit "VARMA na kki", ja sen vuoksi käytti. Ei siksi, että oma kiinnostus ja rohkeus olisi siihen riittänyt.
Mieti, mitä haluat elämältäsi ja kykeneekö juuri tämä mies tarjoamaan sinulle sellaista elämää? Ottaisitko hänet, vaikka hän olisi imp0 tentti? Millaisesta suvusta hän tulee? Mitä sinä haluat eniten, ja miten uhrautuisit sen vuoksi?
No voi se tiettyvolla mahdollista, että himo on niin suuri, ettei paremmasta väliä. Tai ettei usko voivansa saada enempää, tyytyy edes siihen mitä voi saada heti. Ja ehkä toivoo, että sillä jotain saavuttaisi. Noin hiukan epätoivoisesti, mutta kuitenkin.
Jos olet edelleen kiinnostunut miehestä, odota, hän ottaa yhteyttä. Ota sinä yhteyttä vain maltillisesti, ellei hänestä kuulu mitään - älä tukahduta!
viestiksi:
Rämemajava vailla omaa halkoa, onko se sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli juttua, juttu oli vasta todella alussa. Nähtiin harvoin ja mies ei oikein viestiäkään koskaan laittanut. Olin silloin ammattikoulussa ja muutakin vientiä oli. Kavereiden kanssa silloin pohdittiin tilannetta ja hekin sanoi että älä roiku siinä kun ei sitä kiinnosta.
Lopetin roikkumisen ja en laittanut miehelle enää mitään. Jonkin aikaa kului niin mies halusi nähdä, nähtiin ja mies oli rakastuneen oloinen. Sanoin suoraan että minulla on toisen kanssa ollut säätöä kun luulin ettei sua kiinnosta. Mies suuttui tietysti ja olin ihmeissäni koko tilanteesta. Jälkeenpäin kuulin puoli tutulta baarissa että "miks sä teit sille nii paskasti että se(mies) sano että oot ainoo josta ollu niin kiinnostunu ikinä" ym ym en jaksa ihan koko stooria avata mutta pointtina että olin silloin ammattikoulussa niin en käyttäisi nimikettä järkevä enkä nainen vielä silloin. Ja kaveritkin silloin oli sitä mieltä ettei ole kiinnostuneen oloinen. Tietysti jälkiviisaana jos saisin ne ajat takaisin niin puhuisin miehen kanssa kasvokkain enkä olettaisi mitään ensin, kun kuitenkin jotain meillä silloin oli.
Ap
Kuulostaa niinkun olis kostanu sen ettet heti kiinnostunut hänestä. Lapsellista jos noin.
Kuinka tyhmä ihminen voi oikeastaan olla? Et voi tietää mitään varmuudella, ellet kysy. Jos väitän sulle, että hänelle kasvoi yön aikana niskaan toinen pää ja hän ei siksi enää vastaa, uskotko senkin?