Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten aloittaisin keskustelun miehen kanssa?

Vierailija
19.08.2019 |

Vuosia sitten minulla oli jotain säätöä yhden miehen kanssa. Kuitenkin omalla käytöksellä pilasin sen, koska luulin ettei mies ole kiinnostunut ja otin toisen miehen. Jälkeenpäin sain kuulla että mies olikin ollut tosi kiinnostunut muttei vaan osannut sitä mulle sanoa. Se harmitti minua jo silloin.
Asiat sitten jäi ja nyt eräs viikonloppu tavattiin miehen kanssa baarissa. Mies oli tosi kiinnostunut ja hänen kaverit tiesi minun nimen vaikken itse tuntenut niitä. Ja kaverit kannusti miestä lähtemään minun mukaan. Eli arvelen että minusta on puhuttu.
Mies lähti mukaan ja meillä oli kivaa, mutta aamulla mies ei halunnut enää koskea minuun, ei puhunut paljoa ja lopulta lähti. Laitoin hänelle whatsapissa seuraavana päivänä että miten päivä mennyt? Mutta ei ole vastannut mitään, ei edes lukenut viestiä vaikka on ollut paikalla monesti. Eli varmasti on viestin nähnyt, muttei vaan avaa.

Mitä voisin hänelle laittaa enää vai laitanko mitään? Haluaisin vaan edes kuulla oliko tämä hänen mielestään virhe ja kaduttaako vai olinko vaan joku känni sekoilu ja that's it. Vai voisiko meille tulla jotain enempää koska mua kiinnostais paljon.
Miten aloitan kysymään kun ei aiempaankaan viestiin vastannut?
Eniten tässä mietityttää että hänen kaverit tiesi minut ja oli innoissaan että lähe nyt ton mukaan. Miksi ne ois silleen ollut jos tämä mies ei olis minusta sanonut jotain positiivista?

Haluaisin vähän järkevää näkökantaa koska olen itse ihastunut niin en välttämättä ajattele järkevästi jos tässä onkin joku juttu jota en ole huomioinut. Thx.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä tajuat, että mies kosti nyt sen vuosia sitten tapahtuneen lemppaamisen.

Niin vaikea kun se onkin ymmärtää, suurin osa ihmisistä EI ole sellaisia kun sinä itse ilmeisesti olet.

Me näemme muut sellaisina kuin me itse olemme, ellemme tietoisesti yritä miettiä vaihtoehtoja. Sinun kaltaiset ihmiset ei tätä tee ja näillä ajatuksilla te myrkytätte muidenkin ihmissuhteet.

Hushhh pois siitä!

Hus, nyt nopsaan ottamaan ne iltalääkkeet 😁

Vierailija
42/43 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viestiksi:

Rämemajava vailla omaa halkoa, onko se sinulla?

Joo tää oli hyvä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saanhan imeä kyrpääsi tänään, saanhan"