Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne rumat ovat kadonneet Tinderissä?

Vierailija
19.08.2019 |

En löytänyt enää oman "tasoisiania" vaan suurin osa naisista oli kauniita. Eihän siinä sitten kenestäkään voinut tykätä.

Mistä rumille oma deittipalvelu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt välistä jutustella kuvattomien naisprofiilien kanssa, koska oletan heidän olevan "rumia". Itsekin menen kuvattomana, joten en tietystikään saa niin paljon mätsejä, mutta noiden kuvattomien kanssa pääsee välistä rupattelemaan niitänäitä

Terveisin Naispelko26

Vierailija
2/12 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehet (ja myös naiset) ovat kehuneet aina kauniiksi, mutta tinderiin menin kuvattomana, koska en halunnut tuttujeni näkevän minua siellä. Kirjoittelin pitkään yhden miehen kanssa ja hän oli oikein positiivisesti yllättynyt saatuaan lopulta kuvani. Sen jälkeen treffattiin ja tykästyttiin toisiimme myös livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut miten pitkään tämänhetkisellä profiililla ja tykkäiletkö vain niitä kauniita naisia? Tinderin algoritmi osaa katsoa millaisista naisista pidät ja ehdottelee sitten samankaltaisia. Eli jos tykkäilet kaikista niin sinulle ehdotetaan kaikkia, jos taas tykkäilet valikoivasti niin todennäköisemmin sinulle ehdotetaan samantyylisiä naisia.

Vierailija
4/12 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The ugly ones have been terminated. I'll be back.

Vierailija
5/12 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se uusi kuvaton deittiappi oli? Jonkun salkkarinäyttelijän kehittelemä kai. Siis siellä ei laiteta kuvaa profiiliin mutta kerrotaan itsestään enemmän ja sitten tykkäillään muiden näistä luonteeseen perustuvista profiileista. Joskus aiemmin tänä vuonna lehdessä oli siitä juttua. Sellaista mä voisin harkita ehkä kokeilevani. Tinder ei kiinnosta. Enkä nyt siis tietenkään tarkoita että se olisi erityisesti rumia ihmisiä varten, mutta varmaan Tinderiä sopivampi ainakin niille jotka eivät halua valita kumppania ulkonäön perusteella.

Vierailija
6/12 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat oppineet kamerakuvakulmakusettamisen ja fotarin käytön.

Vierailija
7/12 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffisivustot toimivat paremmin kuin tinder, jos ei ole komeimmasta päästä. Kannattaa kuvailla enemmän luonnettaan, mitä tahtoo elämältä ja minkä tyyppistä naista ja suhdetta on etsimässä. Tinderissä todellakin vaatimattomamman näköiset jäävät komeampien varjoon. Oman mieheni ohitin siellä, mutta toisella treffisivustolla pysähdyin lukemaan hänen profiilinsa, joka vastasi täydellisesti omia toiveitani. Ulkonäkö ei minua säväyttänyt, mutta kiinnostuin tuosta kuvauksesta ja sovittiin treffit. Nyt on puoli vuotta seurustelua takana ja hän on alkanut näyttää myös ulkoisesti sitä kivemmalta silmissäni mitä enemmän olen ihastunut häneen. Ihastukseni on kasvanut sitä mukaa, kun olen huomannut käytännössä, että kaikki hyvät asiat hänen profiilissaan ovat pitäneet paikkansa.

Vierailija
8/12 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se uusi kuvaton deittiappi oli? Jonkun salkkarinäyttelijän kehittelemä kai. Siis siellä ei laiteta kuvaa profiiliin mutta kerrotaan itsestään enemmän ja sitten tykkäillään muiden näistä luonteeseen perustuvista profiileista. Joskus aiemmin tänä vuonna lehdessä oli siitä juttua. Sellaista mä voisin harkita ehkä kokeilevani. Tinder ei kiinnosta. Enkä nyt siis tietenkään tarkoita että se olisi erityisesti rumia ihmisiä varten, mutta varmaan Tinderiä sopivampi ainakin niille jotka eivät halua valita kumppania ulkonäön perusteella.

Tarkoitat varmaan tätä:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ff8ffa89-d779-44eb-9d5d-d3d916…

Vierailija
9/12 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiisi runkata enemmän niin ei pyöris pllu niin paljoa mielessä.

Vierailija
10/12 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin sovelluksen kun se ainoastaan pahensi masennustani ja laski itsetuntoani entisestään. Mätsejä 6kk aikana tuli 2 kpl, joista toinen oli botti ja toinen ei vastannut viestiini. Tykkäsin 99% naisista, joten nirsoudestakaan ei voi syyttää. Ehkä pitää vain hyväksyä tosiasia etten tule saamaan jälkikasvua tämän maallisen vaellukseni aikana.

T: Ilmeisen ruma ja surullinen m25

Vierailija
11/12 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi SOMA sovellus vaikuttaa jotenkin keskeneräiseltä...

Vierailija
12/12 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan mua, kyllästyin karuselliin, senhän halusit kuulla?

vitsivitsi päätin hakea mensan jäseneksi, josko sieltä löytyisi fiksumpaa seuraa.