Perheturhatyöntekijät
Maailman turhanpäiväisin ammatti.
Kyttäävät ja kyyläävät kahvia ryystäen ja välillä lautapelejä lasten kanssa pelaten.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ap laittoi vain aloituksen.
Muut kommentit eivät ole minun.
Meillä kävi perhetyöntekijä kun neuvolassa herännyt " huolenaihe" selkäsairauteni vuoksi( olen leikkausjonossa) ja pojallani on adhd.
Nämä tädit tulevat, halusit tai et, pari kertaa viikossa meille.
Ilmoittivat heti edes kysymättä, että eivät ole siivoojia. Kohteliaasti kysyin, että haluaisivatko kahvia. Myönsivät. Senjälkeen pelasivat lapsen kanssa lautapelejä.
Mitään huolenaihetta he eivät sanoneet löytävänsä. Kokoajan toinen naputteli läppäriinsä havaintojaan.
Tätä jatkunut jo kolmatta kuukautta.
Olen ihan puhki näistä käynneistä, kun on löydettävä kalenterista kolme tuntia aikaa kahvitteluun. Siivottava koti ja leivottava, ettei herää " huolen aihetta" kun tentattiin, että leivonko koskaan.
Leivon sen mitä selkäsäryltäni pystyn..
Kuusi tuntia viikossa on aika paljon, kun se on poissa oman perheen ajasta.
Mukavia naisiahan nämä ovat, mutta en enää jaksaisi seuraneitejä. Mitään konkreettista apua en ole saanut. Sohvalla istuvat.
Kun olen sanonut, että haluaisin käyntien loppuvan, vaikka mitään henkilökohtaista ei heitä kohtaan olekaan, niin lasulla uhkaavat.
Miksi, kun sanoivat, että huolenaihetta ei ole.
Koko muu perhe kärsii näistä " vieraista" tädeistä meillä. Näin ovat lapseni sanoneet minulle. Ap.Olisit syöttänyt niille n*tseille lanttua ja lehtikaalia ja jotain yrttiteetä, ja tuominnut pullat epäterveellisiksi. Eivät olis kauaa viihtyneet teillä.
Jep. Kokemusta myös minulla noista turhatyöntekijöistä. Taivas mitä kyttäämistä.
Kahvi maistuu ja lasten kanssa hetken jaksavat piirrellä. Muu aika menikin juoruillessa toistensa kanssa( siis heitä on kaksi) ja kirjatessa ylös " tapahtumia"
Tällaista myös meillä, mutta onneksi vain kerran viikossa meillä tällainen " tärkeä" sessio. Uh.
Pakko kommentoida vaikka vasikoinnilta tuntuukin. Perhetyöntekijät ( sairaanhoitajia koulutukseltaan) purkavat yhteisessä kahvipöydässämme päivänsä " saldoa" naureskelemalla ja ivaamalla perheitä joissa asiakaskäynneillään käyvät.
Todella alhaista käytöstä. Tulee koulukiusaajat mieleen. Ivataan perheiden sanontoja, sisustusta itseasiassa kaikkea.
Sisarelleni tarjottiin kyseisiä työntekijöitä, kun jäi yksinhuoltajaksi pienten lasten kanssa, mutta onneksi kieltäytyi. Hyvin pärjää ilman tätä suurenmoista( hah) apuakin.
Hyi helvetti. Kommentti nro 44.
Törkeää noilta perhekiusaajilta😡
Hämmästyn näistä kirjoituksista, perhetyöntekijät ovat lähihoitajia EI sairaanhoitajia.
Palvelua ei ole pakko ottaa vastaan.
Taitaa mennä hiukan sekaisin( lastensuojelun) perhetyö ja kotipalvelun perhetyöntekijä.
No niin. Hyvä esimerkki että ripsiliima aiheuttaa ylidramaattisuutta.
Tuo ap tarinahan menee juuri noin kuin hän kirjoitti. Vai....