Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roskan tunne silmässä, tuntuu paremmalta pitää kiinni, päivystykseen?

Vierailija
19.08.2019 |

Alkoi illalla, laitoin silmätippoi ja menin nukkumaan, ajattelin että lähtee pois yöllä.

Tänään jatkunut ja oon tippoiblaitellu yms. Mutta silmät kii, tuntuu paremmalta, mutta vähän tuntuu pistelyä silloin. Auki pitäminen sattuu ja on juurikin olo ettei voi pitää auki.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tosin ollut niin että välil tuntuu hyvältä pitää kiinni mutta välillä auki.

Vierailija
2/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä saa häiritä.

Vierailija
4/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut silmätulehdus ja oireet oli tuon kaltaisia. Sain hoidoksi antibioottisalvaa jota laitettiin 5xpäivässä. Ota yhteyttä terkkariin, lääkäriä tuo kaipais.

Vierailija
5/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla jotain silmähuuhdetta ja odottaa päivän, mutta luultavasti silmään on tullut pieni haava. Kannattaa huomenna viimeistään ottaa yhteyttä lääkäriin, jos ei helpota.

Vierailija
6/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut huuhdella silmää ihan kunnolla, tuntuuko roskan tunne jossain tietyssä kohtaa? Voisiko olla esim. yläluomen alla?

Vierailija
7/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koittanut huuhdella silmää ihan kunnolla, tuntuuko roskan tunne jossain tietyssä kohtaa? Voisiko olla esim. yläluomen alla?

Tuota yläluomen alusta itekin epäilen kun nostaa luomea niin ei koske...

Miten sitä huuhdellaan kunnolla?

Vierailija
8/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tuota pari kertaa ja syyksi paljastui sarveiskalvon haava. Kuivien silmien takia yöllä oli sarveiskalvo tarttunut yläluomeen kiinni ja silmät aukaistessa sarveiskalvosta repesi pala irti. Vaatii ehdottomasti lääkärikäynnin, todennäköisesti sinut passitetaan silmälääkärille. Silmään laitetaan voidetta ja lappu päälle muutamaksi päiväksi. Minä suosittelen sinua menemään heti tänään päivystykseen, jos selkeää roskaa et silmästä löydä.

Vierailija
9/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa mennä. Mulla on takana useampi silmävamma. Kerran en mennyt päivystykseen, kun ajattelin, että kyyyyllä tämä tästä. No, se ei siitä. Meni yli puoli vuotta vaivaa hoitaessa.

Vierailija
10/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmän kans aina lääkäriin näyttämään! Mulla oli haava, koiralla oli just bakteeri, äiteellä oli lasiainen lähtenyt liikkeelle. Harvemmin noi menee itsestään pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi