Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin kaverin rinnoista

Vierailija
18.08.2019 |

Olen aina katsonut kuinka kivat rinnat kaverillani on... noh menimme saunaan ja oli aika shokki kun riisuutui; järkyttävän pienet patalaput putkahtivat esille kun poisti topatut rintaliivinsä. En saa kuvaa pois silmistäni...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen eniten sitä kun minun nännit ovat vaaleanpunaiset ja kaikkien kavereideni ovat ruskeat.

Vai johtuisiko siitä kun heillä lapsia ja ovat imettäneet, ja minä en ole koskaan ollut raskaana? Voiko ne muuttua ruskeiksi ja laajentuneiksi siitä??

Mun nännit tummeni ollessani raskaana, mutta vaalenivat joitain vuosia sen jälkeen takaisin vaaleanpunaisiksi.

Vierailija
22/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo, sillä ei patalappuja saa nostettua täyteläisiksi edes push upeilla.

kyllä muuten saa, ainakin meikäläisen... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen eniten sitä kun minun nännit ovat vaaleanpunaiset ja kaikkien kavereideni ovat ruskeat.

Vai johtuisiko siitä kun heillä lapsia ja ovat imettäneet, ja minä en ole koskaan ollut raskaana? Voiko ne muuttua ruskeiksi ja laajentuneiksi siitä??

Ei meillä ainakaan muuttunut.

Miksi muuten joidenkin pitää avautua kavereiden tisseistä ym.??

Ei minua kiinnosta kavereiden tissit tai kullit.

Vierailija
24/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla täytyy olla "materiaalia" täyttämään ne cupit.

Vierailija
25/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin järkytyin sinun :D Nauretaan näille järkytyksille yhdessä ensi kerralla :p

Vierailija
26/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunkee patalaput pushuppeihin, niin ne näyttää selluliittisilta ja epätasaisilta.

Vierailija
27/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ikinä kuullut topatuista rintsikoista?

Vierailija
28/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonit vaikuttaa väriin.

Vierailija
29/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonit vaikuttaa väriin.

Vierailija
30/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee ap:sta mieleen, kun luulin teininä kaikilla naisilla olevan suunnilleen saman kokoiset nännit. Sitten menin kavereiden kanssa saunaan ja huomasin, että nännipiha voi peittää miltei puolet rinnasta. Maailmani avartui. Rintoja on niin erilaisia.

Tuollaiset isot nännipihat ovat todella oksettavat...

Vierailija
31/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no eipä kyllä paljoa ole, c:t ovat ja aivan löysät patalaput, roikkuvat nännit alaspäin maata kohti

Vierailija
32/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaaleanpunaiset nännipihat ja pienet nännit.

4 lasta ja imettänyt olen.

Vierailija
33/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans vähän sama juttu, paitsi päinvastoin. Oltiin mökillä saunomassa ja otettiin kaljaa ja jossain välissä kaveri kehotti laittamaan katkarapuni piiloon.

Vierailija
34/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee ap:sta mieleen, kun luulin teininä kaikilla naisilla olevan suunnilleen saman kokoiset nännit. Sitten menin kavereiden kanssa saunaan ja huomasin, että nännipiha voi peittää miltei puolet rinnasta. Maailmani avartui. Rintoja on niin erilaisia.

Mielipiteitä on monia. Mun mielestä niissä on jotain eroottista.

Vierailija
35/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kans vähän sama juttu, paitsi päinvastoin. Oltiin mökillä saunomassa ja otettiin kaljaa ja jossain välissä kaveri kehotti laittamaan katkarapuni piiloon.

Ehkä se oli vegaani?

Vierailija
36/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttävät rivoilta, eläimellisiltä. Kuin lehmän hinkit. Haisevatkin varmasti, hormonimuutoksista kun nuo kaikki tummumiset ja nännipihan leviämiset johtuvat. Nuorilla naisilla yleensä aivan erilaiset tissit, nuo leveäpihaiset ovat mature-osastoa.

Vierailija
37/37 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttävät rivoilta, eläimellisiltä. Kuin lehmän hinkit. Haisevatkin varmasti, hormonimuutoksista kun nuo kaikki tummumiset ja nännipihan leviämiset johtuvat. Nuorilla naisilla yleensä aivan erilaiset tissit, nuo leveäpihaiset ovat mature-osastoa.

Sä et ole tainnut kovin monia nuoria rintoja nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan