Järkytyin kaverin rinnoista
Olen aina katsonut kuinka kivat rinnat kaverillani on... noh menimme saunaan ja oli aika shokki kun riisuutui; järkyttävän pienet patalaput putkahtivat esille kun poisti topatut rintaliivinsä. En saa kuvaa pois silmistäni...
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Provo, sillä ei patalappuja saa nostettua täyteläisiksi edes push upeilla.
kyllä muuten saa, ainakin meikäläisen...
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen eniten sitä kun minun nännit ovat vaaleanpunaiset ja kaikkien kavereideni ovat ruskeat.
Vai johtuisiko siitä kun heillä lapsia ja ovat imettäneet, ja minä en ole koskaan ollut raskaana? Voiko ne muuttua ruskeiksi ja laajentuneiksi siitä??
Ei meillä ainakaan muuttunut.
Miksi muuten joidenkin pitää avautua kavereiden tisseistä ym.??
Ei minua kiinnosta kavereiden tissit tai kullit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla täytyy olla "materiaalia" täyttämään ne cupit.
Niin minäkin järkytyin sinun :D Nauretaan näille järkytyksille yhdessä ensi kerralla :p
Jos tunkee patalaput pushuppeihin, niin ne näyttää selluliittisilta ja epätasaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ikinä kuullut topatuista rintsikoista?
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen eniten sitä kun minun nännit ovat vaaleanpunaiset ja kaikkien kavereideni ovat ruskeat.
Vai johtuisiko siitä kun heillä lapsia ja ovat imettäneet, ja minä en ole koskaan ollut raskaana? Voiko ne muuttua ruskeiksi ja laajentuneiksi siitä??
Hormonit vaikuttaa väriin.
Vierailija kirjoitti:
Hormonit vaikuttaa väriin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee ap:sta mieleen, kun luulin teininä kaikilla naisilla olevan suunnilleen saman kokoiset nännit. Sitten menin kavereiden kanssa saunaan ja huomasin, että nännipiha voi peittää miltei puolet rinnasta. Maailmani avartui. Rintoja on niin erilaisia.
Tuollaiset isot nännipihat ovat todella oksettavat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eipä kyllä paljoa ole, c:t ovat ja aivan löysät patalaput, roikkuvat nännit alaspäin maata kohti
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaaleanpunaiset nännipihat ja pienet nännit.
4 lasta ja imettänyt olen.
Mulla oli kans vähän sama juttu, paitsi päinvastoin. Oltiin mökillä saunomassa ja otettiin kaljaa ja jossain välissä kaveri kehotti laittamaan katkarapuni piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee ap:sta mieleen, kun luulin teininä kaikilla naisilla olevan suunnilleen saman kokoiset nännit. Sitten menin kavereiden kanssa saunaan ja huomasin, että nännipiha voi peittää miltei puolet rinnasta. Maailmani avartui. Rintoja on niin erilaisia.
Mielipiteitä on monia. Mun mielestä niissä on jotain eroottista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kans vähän sama juttu, paitsi päinvastoin. Oltiin mökillä saunomassa ja otettiin kaljaa ja jossain välissä kaveri kehotti laittamaan katkarapuni piiloon.
Ehkä se oli vegaani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät rivoilta, eläimellisiltä. Kuin lehmän hinkit. Haisevatkin varmasti, hormonimuutoksista kun nuo kaikki tummumiset ja nännipihan leviämiset johtuvat. Nuorilla naisilla yleensä aivan erilaiset tissit, nuo leveäpihaiset ovat mature-osastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät rivoilta, eläimellisiltä. Kuin lehmän hinkit. Haisevatkin varmasti, hormonimuutoksista kun nuo kaikki tummumiset ja nännipihan leviämiset johtuvat. Nuorilla naisilla yleensä aivan erilaiset tissit, nuo leveäpihaiset ovat mature-osastoa.
Sä et ole tainnut kovin monia nuoria rintoja nähdä.
Mun nännit tummeni ollessani raskaana, mutta vaalenivat joitain vuosia sen jälkeen takaisin vaaleanpunaisiksi.