Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellinen anoppi

Vierailija
18.08.2019 |

Anoppini on aivan äärettömän lapsellinen, ei suostu puhumaan asioista jos on toiminut väärin ja vääntää kaiken mitä ihmeellisimmin kääntein minun syykseni. Hän on kaikin tavoin aivan äärimmäisen raskas ihminen, enkä olekaan häntä pitkään aikaan tavannut, eivätkä ole lapsetkaan, koska eivät itse tahdo.

Viimeisin syytöksensä minua kohtaan on se, että olen aivopessyt mieheni häntä vastaan, kun mieheni ei halua häntä tavata käytöksensä takia. Viimeksi kun näki äitinsä, tämä lähti huutoitkien paikalta ovia paiskoen julkisella paikalla, kun mieheni ei suostunut muuttamaan hänen luokseen useaksi kuukaudeksi tekemään "miesten töitä". Anopilla on oma mies, muttei hän kuulemma viitsi tätä pyytää eikä voi itse tehdä, kun on niiiin sairas. Anoppi on leikattu 10v sitten ja tottakai ymmärrän, että leikkaus on voinut mennä pieleen ja voi olla kipuja, mutta anoppi vaikuttaa enemmän omaavan Münchausenin oireyhtymän kuin mitään oikeaa vaivaa. Kerran seurustelumme alkuaikoina soitti keskellä yötä miehelle, että tulee hakemaan hänet päivystyksestä. Mies kertoi kotiin tullessaan, että anopilla oli ollut jotain vikaa sydämessä (mies ei uskonut tähän, vaan uskoi että anoppi oli itse hankkinut kyydin päivystykseen ja odotti tätä vain oven edessä koskaan käymättä siellä) ja lääkäri oli pääsätänyt hänet kotiin sillä ehdolla, että joku tarkkailee häntä koko yön. Tottakai tämän olisi pitänyt olla mieheni, kukaan muu ei kelvannut ja anoppi perusteli tätä sillä, että oli niin järkyttynyt kun kuuli mieheni seurustelevan kanssani, että vallan oli sydämestä ottanut niin, että joutui ambulanssilla päivystykseen.

Tätä on jatkunut koko sen ajan, kun olemme olleet yhdessä ja se paheni, kun menimme naimisiin 4v sitten. Yhdessä olemme olleet yli 10v ja kuulemma aivopesin mieheni myös naimisiin kanssani ja olen kahlinnut mieheni lapsien avulla itseeni. Ihan yhteisymmäryksessä lapset teimme, mutta anopin mielestä se ei ole mahdollista, koska mieheni oli sanonut äidilleen, ettei aio tehdä lapsia, kun oli 5v.

Oli pakko vain purkautua jonnekin, onko muilla kokemuksia lapsellisista anopeista?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä sattumoisin se sama täti, joka osti väärän penaalin aiheuttaen elinikäiset traumat miniälle?

Vierailija
22/26 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä sattumoisin se sama täti, joka osti väärän penaalin aiheuttaen elinikäiset traumat miniälle?

Ei anoppi kyllä ole lapsille ostanut mitään penaalia, koska lapset eivät ole vielä edes koulussa.

Miten se voi olla niin outoa, että useammalla ihmisellä on ongelmia suvun kanssa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehellä on sisaruksia, ainakin veli, mutta ymmärsin että enemmänkin?

Onko heillä eri isä?

Vierailija
24/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun miehellä on sisaruksia, ainakin veli, mutta ymmärsin että enemmänkin?

Onko heillä eri isä?

Miehelläni on kolme veljeä, kaikilla on eri isät, anopin suhteet kaatuivat aina hyvin nopeasti. Nykyinen miehensä on kyllä ollut kuvioissa jo monta kuukautta, jota ihmettelen.

Ap

Vierailija
25/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puistattaa, sillä kuvailuissasi on turhan paljon yhtäläisyyksiä miesystävän äitiin. Minua ei kiinnosta olla tekemisissä äitinsä kanssa. Mutta ikävä kyllä miesystäväni ei suhtaudu äitiinsä yhtä kriittisesti kuin sinun miehesi. Toisinaan turhauttaa miten sinisilmäisesti hän uskoo äitiään, vaikka jutuissa on selviä ristoriitaisuuksia. Mies myöntää kyllä ristiriidat, mutta sanoo itsekin, että haluaa uskoa äitiään. Pienenä lohtuna on, että kuuntelee kyllä minuakin.

Vierailija
26/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua puistattaa, sillä kuvailuissasi on turhan paljon yhtäläisyyksiä miesystävän äitiin. Minua ei kiinnosta olla tekemisissä äitinsä kanssa. Mutta ikävä kyllä miesystäväni ei suhtaudu äitiinsä yhtä kriittisesti kuin sinun miehesi. Toisinaan turhauttaa miten sinisilmäisesti hän uskoo äitiään, vaikka jutuissa on selviä ristoriitaisuuksia. Mies myöntää kyllä ristiriidat, mutta sanoo itsekin, että haluaa uskoa äitiään. Pienenä lohtuna on, että kuuntelee kyllä minuakin.

Sinuna en kyllä jäisi tuohon suhteeseen, en halua tietää, miten hankalaa meillä olisi lapsien kanssa, jos mies mielistelisi äitiään. On suoraan monesti sanonut, miten koko ihminen v*tuttaa häntä, eikä anna lainkaan painoarvoa äitinsä sanoille. Aina kun avaa suunsa, mies lähtökohtaisesti odottaa, että puhuu mitä sattuu ja totuus on kaukana anopin sanoista.

Miesystäväsi kuulostaa minun korvaani ainakin siltä, että napanuora ei ole lähelläkään vielä poikki.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi