Onko päivittäinen kiukuttelu yli 40-vuotiaalle miehelle normaalia?
Ihan vain tämmöinen huomio. Joka päivä suuttuu, tiuskii. Onko miesten vaihdevuodet?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hakee motivaatiota eroamiselle.
Tämä, valitettavasti.
Oma kokemus on, että puoliso muuttui sitä pahantuulisemmaksi mitä lähemmäs 40 tuli...
ja vaihtoi työpaikkaa, osti moottoripyörän, aloitti opiskelun - ja petti kurssikaverinsa kanssa...
...kun pettämiskumppani oli varmistettu, niin alkoi käyttäytymään niin huonosti, että sai riidan aikaiseksi ja sitä kautta sitten eron...
Kaikki asiathan hänelle vain "tapahtui", mistään ei ole missään vastuussa.
Nyt eron jälkeen kun sain tuon kuvion selville ja muutenkin vähän etäisyyttä tapahtuneeseen, niin olen sitä mieltä, että minulla on enemmän selkärankaa kuin tuolla täysi-ikäisellä lapsella tulee ikinä olemaan.
Toivottavasti karma hoitaa asiat sillä tavalla, että jonakin päivänä ymmärtää omat tekonsa.
Tämä oli minun kokemus kiukkuiseksi muuttuneesta puolisosta.
Toivottavasti teillä ei ole tästä samasta kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet eli andropaussi. Hyvin yleinen belikybäsillä miehillä.
Minä kun luulin että vaihdevuodet on hyvin yleistä NAISILLA.
Luuletko ettei miesten hormonitoiminta muutu vuosien saatossa?
Se on vähän sama juttu kuin kivessyöpä. Ei kannata tutkia koska siinä menee pelkkä mies. Naisten syövät sen sijaan... Seulonnat järjestetään automaattisesti ja työterveys huomauttelee jos tunnustat ettet ole käynyt.
-mies
Mun mies kiukutteli ja oikutteli, kunnes kärähti pettämisestä. Sehän se oli taustalla, rakastunut toiseen.
ongelma mitä ei saa hoidettua aiheuttaa ärsyyntymistä joka johtaa välillä sen tarpeettomaan purkamiseen ympäristöön. sinulle hän ehkä uskaltaa purkaa jos olet hänelle tarpeeksi läheinen, ettei hän koe tarpeelliseksi sensuroida automaattisesti ilmaisuaan. tai voit jopa olla osa ongelmaa, jolloin hän saattaa kokea sinuun ärsymyksen purkamisen oikeutetuksi
Sitä vaan ketuttaa ainainen puutteessa eläminen ja oireilee siksi.
Luuli raukka että avioliittoon kuuluu säännöllinen seksielämä.
Erehtyi pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies alistettu? Kivekset leikattu yöpöydälle? Kotona häärää risupartainen ruutupaita mies joka ajelee töihin ohutkumisella pyörällä? Äänestää vihreitä ja noukkii suuhunsa soijapapuja syömäpuikoilla? Ei syö kananmunia tai voita ruuassaan, koska pelkää kolestorolia ja ''huonoa'' rasvaa?
Siitäkin selviää sillä kun linkoaa ensitöikseen sen jopon huithelvettiin. Toisekseen käskee seuraavaksi äänestää PS :sia, niin kyllä se siitä vielä paremmaksi muuttuu. Kaljaa, viinaa ja lenkkimakkaraa jääkaappiin, niin lopputulos on taattu !
Mun 5 kymppisenä kiukuttelee myös☹️Koko hemmetin kesä on kuunneltu sen kiukuttelua