Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä älytöntä ostaisit jos nyt saisit 100 000 €?

Vierailija
18.08.2019 |

Mitä tekisit jos saisit 100 000€ puhtaana käteen ja ET saisi käyttää sitä ruokaan, vuokraan, laskuihin tai muihin pakollisiin menoihin. VAAN sun pitäis käyttää se johonkin hassuun, älyttömään, mut kuitenkin itsellesi mieluisaan asiaan?
Pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin Louis Poulsenin "PH Artichoke" -lampun kuparinvärisenä. Olen haaveillut siitä vuosia ja periaatteessa voisin ostaa sen nytkin, mutta järki ei anna periksi laittaa lähes 10 000 euroa yhteen lamppuun. Mutta aloittajan kuvaamassa tilanteessa kyllä. :-) 

Sitten risteilisimme miehen kanssa Southamptonista New Yorkiin Queen Mary 2 -laivalla kaikkein parhaimmassa ja isoimmassa sviitissä. 7 päivän matkan hinnaksi näyttäisi tulevan noin 21 000 euroa. Varmaan laivalla saisi rahaa kulumaan niin että sanotaan pyöreästi 25 000 euroa.

New Yorkissa viikko viiden tähden hotellissa, hyvässä sviitissä; maksaisi vähintään 5000 euroa per yö. Musikaali- ja teatterilippuja parhaille paikoille; VIP-elämyksiä jne.

New Yorkista sitten paluulennot ykkösluokassa, en tarkistanut mutta varmaan ainakin 10 000 euroa per lippu menisi.

Siihen ne rahat sitten menisivätkin.

Nämä kuulosti hyvältä, tykkäisin.

Olen myös haaveillut tuosta lampusta vuosia. Ehkä tähän asuntoon en sitä kuitenkaan ostais, sillä lamppu sopii paremmin vähän korkeampaan huoneeseen (asun kerrostalossa), mutta kaunis se on! 

Lisää sellaisia haaveita, jotka eivät nykyisessä asunnossa pääse edukseen, mutta haluaisin:

Barcelona Day Bed valkoisena

https://cdn.decoist.com/wp-content/uploads/2013/04/Barcelona-daybed-in-…

...tai...

Le Corbusier Chaise Longue

https://i.pinimg.com/236x/21/bb/65/21bb653f2e677ed5a1dd2e9fb7d1046d--le…

...tai...

Eames Lounge Chair ja Ottoman

https://chaplins.co.uk/shop/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/0…

...tai... 

Vierailija
102/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin Tiina Jylhälle tms. ja pyytäisin muuttamaan itseni muumimammasta Adeleksi tai vastaavan kauniiksi. Jos rahaa jäisi yli, tekisin veikkauksi

Sama, paitsi en menisi Jylhälle. Hänen kasvonsa eivät varsinaisesti ole mikään kovin vakuuttava käyntikortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panssarivaunun. Mut riittääkö toi 100 000 e siihen. 🤔

Vierailija
104/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 50000€ auton ja 50000€ asunnon jostain Espanjan rannikolta ei-turistirysästä.

Vierailija
105/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolaivan.

Vierailija
106/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen asunnon

Vierailija
107/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mafianmustan G-Mersun

Vierailija
108/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen saaren, joka olisi vain minulle. Suojelisin metsän ja ripustaisin lintupönttöjä joka lähtöön.

Vierailija
109/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä osan teidän mielikuvitus on? "maksaisin velat pois, ostaisin auton, laittasin rahaa säästöön" Hei haloo mitä älytöntä ostaisit? Mielikuvitus leikissäkin suomalainen ajattelee järkevästi ja säästäväisesti. 

No hyvä että edes mielikuvituksessa... todellisuudessa ei ole. Siitä kertoo onnettoman kokoiset säästöt ja sijoitukset....

Vierailija
110/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostaisin ainakin ensimmäisenä hyvälaatuisia vaatteita, asusteita ja koruja, merkkituotteita jne. Sellaisia "ikivihreitä" klassikoita, jotka näyttävät tyylikkäiltä ja myös kestävät käyttöä, ei mitään halpaa Prismakamaa.

Yksi pitempiaikainen haaveeni/projektini on tässä jo ollutkin muuttaa tyyliäni klassisempaan ja elegantimpaan suuntaan. Vähemmän on enemmän, kunhan se vähän koostuu vain laadukkaista tuotteista.

Itse sain vasta vähän ennakkoperintöä, ja tein heti sijoituksen Hermèsin huiviin, Chanelin laukkuun ja Pradan aurinkolaseihin. En ole katunut. Seuraavaksi pitäisi löytää uusi vyö ja bleiseri...

Vierailija
111/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat pois. Talo maalta.

Vierailija
112/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin USA:an johonkin maaseudulle jollekin karjatilalle ratsastelemaan cowgirl-tyyliin niin pitkäksi aikaa kuin ne rahat riittäisivät. Opettelisin siellä ottamaan karjaa kiinni lassolla ja soittelemaan kantria kitaralla. Sään salliessa laittaisin nuotion palamaan, muuten istuskelisin illat takkatulen ääressä.

Vierailija
113/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuolla pikkurahalla mitään saa. 

Auton voisi uusia yms. pientä, mutta mielummin laittaisin säästöön ja ostaisin jotain kunnollista.

Sinccis

Vierailija
114/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velat pois. Talo maalta.

Me velat ei lähdetä hevilläkään.

Sinccis

Vierailija
115/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummonmökin jostain Jumalan selän takaa, missä ei olis vaaraa törmätä yhteenkään ihmiseen. Ja auton. Ihan hullun hommaa olisi, mulla ei oo miestä, enkä osaa rempata itse mitään, autoa oon ajanut viimeksi viitisen vuotta sitten...

Vierailija
116/117 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaisin kodittomille kissoille.

Vierailija
117/117 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panssarivaunun. Mut riittääkö toi 100 000 e siihen. 🤔

Kai sillä pienen vois saada. Tai kuoritun rungon pihalle koristeeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi