Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävälläni on niin vanha auto(vm.2009), että hävettää istua sen kyytissä. Pahinta on kun ollaan menossa kylään ystäväperheiden luo joilla kaikilla on uudet autot..

Vierailija
18.08.2019 |

Korvat punaisena nousen aina ulos autosta. Miten saisin miehen ostamaan itselleen paremman auton?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika nuori, kun ajattelet noin typeriä. Säälittää sun poikaystävä kun sillä on tommonen ämm...

mies on 32 ja minä 26

yleensä 26v ei enää häpeä tuollaisia.

Vierailija
22/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää julkisilla ja pyörillä, paheksukaa muita. 

Meillä on tässä taloyhtiössä oikea kierrätysvahti joka on suht tunnettu blokkari niin kävi ilmi että kierrätysvimma johtu työttömyydestä. Nykyään joskus jätetään vanhentuvat ruuat ovelleen ja aina ovat kauppansa tehneet ja siittä kadonneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma autoni oli mallia 1997. En hävennyt. Luotettava auto oli.

Pakko olla provo.

Vierailija
24/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyytissä?

Vierailija
25/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi. Hanki itse ajokortti ja hyvä auto, jos sinulla saldo riittää.

Vierailija
26/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahah muistan aikoinaan kun parkkiksella oli Mersu ja Lada vierekkäin. Oli pirunpakkanen ja Mersu ukko ei eka saanut ovia auki,sitten yritti ja yritti,ei mitään. Lada ukko tuli,avas oven, starttasi ja häipyi mutkasta tietä näkymättömiin. Mersu ukko jäi suu auki seisomaan.

Siinä sulle hienoa autoa.

Jos oisit mun eukko ja valittaisit niin pistäsin lusikat jonoon ja sut kävelemään!

Vierailija
27/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun autoni on vuodelta 88 ja naapurin uudehko audi jää kuin tikku paskaan kun polkaisen kaasun pohjaan.

Vierailija
28/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää sinun autollasi, kyllä miehen ego sen kestää.

Minulla ei ole ajokorttia.

Auton ostamiseen ei vaadita ajokorttia.

Vierailija
29/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm jaa mun mese on vuodelta 2005 ja meinaan ajella sillä vielä pitkään! 

Vierailija
30/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että koulutustasosi on aika heikko, jos pellillä yrität itsetuntoasi nostaa. Etkä edes omalla pellillä :DDDDDD

Vierailija
31/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on menestynyt liikemies ja ajaa Skodalla. Ei hävetä yhtään. Olisi varaa ajella ns. ökyautolla mutta miehellä ei ole mitään tarvetta pönkittää egoaan autolla. Ehkä suhtautumisesi kertoo jotain heikosta itsetunnostasi?

Vierailija
32/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää sinun autollasi, kyllä miehen ego sen kestää.

Niin, miksi ette tosiaan vieraile niiden uusien autojen omistajien luona sinun autollasi?

Vierailija
33/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni osoittaa, että auton hienous on kääntäen verrannollinen arvo-osuustilin kokonaissaldoon.

Pankissakaan ei anneta lainaa nuorelle yrittäjälle, jolla on todella kallis auto (leasing), mutta muuten yrittäjä on aivan PA eikä mitään fiksua liiketoimintasuunnitelmaa ja näyttöä osaamisesta. 

Vierailija
34/34 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisi ongelman niin, että mennään usein minun uudella Audilla ja jätetään miehen auto kotiin. Pitää vaan kestää, kun mies paasaa, miten Audi on liian kallis ja kuulemma kalliit huollotkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän