Miksi otat kaupassa pitkälle päivätyn tuotteen vaikka tiedät käyttäväsi sen pian?
Tosi moni kurottaa kauimmaisia maitoja tai muita vaikka ruokahävikki pienenisi jos ensin otettaisiin lyhyemmälle päivätyt tuotteet. Jos teet illalla kanaruokaa huomiseksi niin mikset voi ottaa saman päivän kanaa oli alessa tai ei vaan pitää ottaa joku viikon päähän päivätty?
Kommentit (65)
Koska olen ulkomailla tottunut ostamaan tuoreinta. Vanhempia saa halvalla ja tuoreimpia pyytämällä. Olen tottunut huomattavasti tuoreimpien ja lyhyempi on ketjuihin. Tukku puuttuu välistä ja kuluttajat vaativat tuoretta. On monia asioita, joita en osta supermarketista, koska ne eivät ole koskaan siellä.tioreira. esim.marjat ja kalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että todennäköisesti edessä olevia tavaroita on näprätty enemmän ja olen pöpökammoinen. Tiedän kyllä että kaikki kaupan tuotteet ovat olleet monissa käsissä ennen hyllyyn hyppäämistä, mutta se ei niinkään ällötä, vaan asiakkaat, jotka eivät pidä huolta hygieniastaan.
Naurattaa välillä, kun kaikki on kaapineet sieltä takaa tuotteita. Ja niissä on samat päivämäärät kuin etummaisissakin. Eli ovat vaan pöpöisempiä.
Onhan ne takaosat usein kylmenpiä kuin etuosat. Käyn erikseen liha, kala ja tuorekasviskaupoissa. Vain jauhot, makaronit yms.ostan ssupermarketeista.
Peukut ei aina toimi eikä kommentteja saa perille tänään.
Vierailija kirjoitti:
Peukut ei aina toimi eikä kommentteja saa perille ...
Ruokiin liittyy paljon luuloja, jos itseään tutkii. Pöpöjä voi välttää esim. soijarouheen käytöllä lihan sijasta.
Parempi minulle. Ostan lihat pääasiassa alennuksesta kun ei ne mitään sinä päivänä teurastettuja ole muutenkaan.