Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi käy jatkuvasti hermoille - olen loppu

Vierailija
18.08.2019 |

Siis ihan jatkuvaa patinaa ja natinaa kuuluu hänen suustaan. Ollaan siis perheen kanssa käymässä mummulassa, ja aivan jatkuvaa paasausta tulee jostakin. Eilen tuli huutia kun en ollut lämmittänyt saunaa (puusauna), vaikka ei ollut mitään puhetta, että kukaan edes kävisi saunassa, no, pitihän se sitten käydä laittamassa anopin mieliksi päälle. Lapset olisi pitänyt viedä uimaan järveen, vaikka tästäkään ei ole ollut mitään puhetta. Vain, koska anopin mielestä näin olisi pitänyt tapahtua?

. Aamulla valitti, että MINUN olisi pitänyt leikata nurmikko? Millä perusteella se on minun tehtävä?? En voinut edes saunakaljaa ottaa eilen ilman haukkuja vastuuttomasta esimerkin näyttämisestä lapsilleni. Lapset siis 7v ja 10v. Näitä esimerkkejä on lukuisia ja voisin jatkaa loputtomiin, mutta pointtini on se, että anoppini on täysi p-läpi.

Miten tässä pitäisi tuota jaksaa vielä huonolla tuurilla sen 10-20 vuotta? Ei jessus kun vain pääsisi eroon tuosta, jokaikinen reissu tänne mummulaan vaatii henkisen valmistautumisen. Vaimoa ei kiinnosta, sanoo vain, että parempi tottua ja yrittää tulla toimeen. MUTTA kun ei onnistu!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta miten jonkun suusta voi kuulua PATINAA??

Vierailija
22/23 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin länkkärissä oli anoppihevonen. Tarkoitus oli laittaa anoppi hevosen selkään, lähettää molemmat vuorille ja toivoa että kumpikaan ei tule takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy anoppilassa. Koska emme tule juttuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi