Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon vanhemman miehen kanssa pystyisitte alkaa seurustelemaan?

Vierailija
18.08.2019 |

Minä voisin seurustella n. 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. 30 vuotta vanhempi on jo liikaa. N39

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omastakin iästä. Nuorena opiskelijaikäisenä jo vajaan kymmenen vuoden ikäero on todella iso, koska elämäntilanteet ovat niin erilaiset. Joskus 30+ ikäisenä taas isompikaan ikäero ei välttämättä ole sillä hetkellä paha, mutta ongelmana on naisen kannalta tulevaisuudessa siintävä varhainen leskeys. Minulla ei siis ole mitään ehdotonta ikärajaa mihin rajaisin miehet, mutta käytännössä vanhempi on noista syistä epätodennäköinen valinta.

Vierailija
42/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä n. 5 vuotta vanhemman kanssa.

n34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu omastakin iästä. Nuorena opiskelijaikäisenä jo vajaan kymmenen vuoden ikäero on todella iso, koska elämäntilanteet ovat niin erilaiset. Joskus 30+ ikäisenä taas isompikaan ikäero ei välttämättä ole sillä hetkellä paha, mutta ongelmana on naisen kannalta tulevaisuudessa siintävä varhainen leskeys. Minulla ei siis ole mitään ehdotonta ikärajaa mihin rajaisin miehet, mutta käytännössä vanhempi on noista syistä epätodennäköinen valinta.

Just luin yhden lehtijutun, jossa sanottiin, että pahinta ei ole varhainen leskeys vaan se, että joutuu puolisonsa omaishoitajaksi jo melko "nuorena".

Vierailija
44/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on minua 6 vuotta vanhempi ja sekin on minusta aika paljon. Ei yhtään vanhempi kyllä saisi olla.

Vierailija
45/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just luin yhden lehtijutun, jossa sanottiin, että pahinta ei ole varhainen leskeys vaan se, että joutuu puolisonsa omaishoitajaksi jo melko "nuorena".

Joo, näin on käynyt omassakin suvussa noille nuorille naisille, jotka on vanhan miehen kanssa.

Ja vammaiset lapset niillä on myös, googlettakaa paternal age effect, miehet ei pysty vanhana saamaan terveitä lapsia...se lista niiden pilaantuneiden siittiöiden aihettumista ongelmista on valtava (mm. niiden lasten syöpäriskit, mt-ongelmat, erilaiset syndroomat jne.), nyt on uusi tutkimus downistakin, että se on enimmäkseen miesten vanhuuden takia, eikä naisten niin kuin ennen luultiin.

Vierailija
46/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla vanhempi?

Vierailija
47/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisuhteessa itseäni vanhempien (max. +14v.) ja nuorempien (min. -14v.) kanssa, vaan en koskaan lähes (+- 2-3v.) ikäisteni kanssa; olen nyt 42. Mikähän siinäkin on?

Vierailija
48/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelisen vuotta vanhempi on vanhin johon olen ollut joskus ihastunut, mutta silloin olin parikymppinen ja se neljä vuotta vanhempi noin 25v eli nuori.

Nykyään taas oma ikä alkaa lähennellä kolmeakymmentä, mutta kolmikymppiset tuntuu yhtä vanhoilta kuin nuorempanakin....

Omanikäiset ja nuoremmat sytyttää, mutta voisin varmasti seurustella vaikka 3-5 vuotta vanhemmankin kanssa, jos hän olisi sellainen iätön ja energinen, ikäistään nuoremman näköinen mies.

Olen tosi visuaalinen, eikä vanhemmat miehet kiihota ulkonäkönsä puolesta.

Luonteesta en kiihotu, eli sillä minua ei voi saada ihastumaan jos ulkonäkö ei viehätä.

Vierailija
49/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sanottu pari kertaa, että sinun kannattaisi alkaa katselemaan isäsi ikäisiä (65v.) miehiä, koska et kuitenkaan tule saamaan ketään nuorempaa. Olen 38-vuotias nainen ja on aivan "ihanaa" olla niin epäsuosittu.

Kannattaa van rohkeasti rajata ne miesten ikärajat, esim. sulle 25-35, ettei sen vanhemmat voi ottaa edes kontaktia.

:DDDD Miten oikeassa elämässä rajataan iät? Oletko ääliö.

Vierailija
50/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla vanhempi?

Ei miksikään.

Naiset yleisesti suosii vähän vanhempia miehiä eikä esim. nuorempia, ja katsokaa mitä se aiheuttaa; suurinosa naisista on onnettomia suhteissaan ja valittavat, heteroparisuhteet on epätasa-arvoisia naisen häviöksi, naiset eivät saa orgasmeja, eroaminen ja yksinhuoltajuus on yleistä, väkivalta ja pettäminen on yleistä jne.

Kannattaisikohan kokeilla toista taktiikkaa?

Perinteinen malli jossa mies on naista vanhempi, ei selvästikään toimi.

Meidän suvussa kaikilla pareilla on toisinpäin, eli mies vähän nuorempi tai molemmat samanikäisiä, ja liitot erittäin onnellisia ja tasavertaisia.

Johtuu varmasti muista asioista, mutta olen kiinnittänyt huomiota tuohon, ettei tasavertaisuus naisen ja miehen välillä toteudu juuri koskaan, jos mies on vanhempi.

Vierailija
51/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tullut tuota ajatelleeksi, mutta joo, kyllähän tuokin on hyvin iso miinus. 

Vierailija
52/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton max 5 vuotta.

N44

Vierailija
53/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöi vaan ratkaisee ’ EIKÖ LUONNE YHTÄÄN ’??

NÄIN KYSYY RUMA PAPPA joka vielä paskaluonnekin.

Siksi onkin yksin ollut sina ja tulee olemaan. Pitää itseään nuorempana vaikka näyttää 10-15 ikäistäänkin vanhemmalta papalta. Ei katsele ikäisiään vaan nuorempia mutta oikeasti sitä ei huoli edes ne oman ikäiset.

Vierailija
54/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri yhtään. Jos nyt hakisin seuraa vaikka tinderistä niin ikähaarukka olis varmaa n 32- 38. Itse 37v.

Mutta ei onneksi tartte hakea seuraa, miesystävä vuoden nuorempi. Edellinen oli 2v nuorempi. Joskus nuorena seurustelin 9v vanhemman kanssa ja voi yäk.. en enää ikinä.

Sananikäinen tai mieluummin muutaman v nuorempi on paras.

Vierailija
55/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän ne ikäerosuhteet alkavat kun kukaan ei myönnä haluavansa suuren ikäeron suhteeseen?

Vierailija
56/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tutkittukin että biologian kannalta ikäerosuhde kannattaa vain mikäli NAINEN ON SE VANHEMPI OSAPUOLI.

Seksuaalisesti parhaiten sopii yhteen noin 25-35 mies ja nainen iältään 37-50.

Noin on tutkittu - ja naisen ei koskaan kannata ottaa vanhempaa miestä.

Vierailija
57/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vuosi sitten 42v miestä, itse oli silloin 32v, eli ikäeroa siis 10v ja oli aivan ehdottomasti liikaa. Olen muutenkin hoikka ja nuorekas ja väliin tuntui, että meitä katsottiin kieroon. Ihan mukava mies mutta ikäero oli kaikinpuolin vaan liikaa.

Nyt ikää itsellä 33 ja seurustelen 37-vuotiaan kanssa ja tämä homma toimii. Max. 5 vuotta laitan jatkossakin rajaksi, jos tämä suhde päättyy. Ja mieluusti voisi olla nuorempikin.

Vierailija
58/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän en nainen ole, mutta aina välistä näitä ikäerojuttujakin joutanut pohtimaan monelta kantilta, ja olen tullut siihen tulokseen, että jos toisen ihmisen kanssa viihtyy niin onko sillä iällä nyt niinkään väliä. Käsittääkseni ihmisen kanssahan sitä yhdessä ollaan eikä iän. Joissain tapauksissa se ikäero varmasti haittaa, mutta toisaalta taas silloinhan se ongelma on lopulta liian erilaisissa ihmisissä ja elämänkokemuksissa, tai arvoissa yms. Joillain voi olla hyvinkin samanlaiset arvot ja elämänkokemukset ikäerosta huolimatta, ja homma sujuu mallikkaasti. Ja monilla samanikäisilläkin hommat menee vielä enemmän perseelleen kuin isolla ikäerolla olevilla. Ihmiset kuitenkin lähtökohtaisesti on yksilöitä, eikä kaikkia voi laittaa samaan kastiin iän, ammatin tai sukupuolenkaan mukaan.

Olen paljon pohtinut näitä ikäeroasioitakin juuri siksi, että kun oma rakkauselämä on pyöreä nolla, niin onko minulla varaa jättää katsomatta joku kortti vain siksi, että minut hyväksyvä nainen olisikin "liian" vanha tai nuori. Jos nainen minut hyväksyy ja viihdyn hänen kanssaan niin enpä jaksa siinä vaiheessa mistään iästä sen suuremmin enää stressata. Miksi kieltää rakkaus itseltään vain sen numeron vuoksi? Varmaan taas eri juttu sellaisen ihmisen kantilta jolla vientiä riittää ja uutta kumppania on jo jonossa edellisen jälkeen. Eihän siinä edes ehdi pohtia mitään ikäeroja sun muita kun pitää suunnilleen hätistellä epäkiinnostavia ympäriltään.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
59/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 10 vuotta vanhempi menisi vielä.

N21

Vierailija
60/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 20 vuotta olisi maksimi.