Miten paljon vanhemman miehen kanssa pystyisitte alkaa seurustelemaan?
Minä voisin seurustella n. 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. 30 vuotta vanhempi on jo liikaa. N39
Kommentit (64)
Ehkä max kaksi vuotta vanhempi, jos yleisesti miettii.
Olen naimisissa itseäni nuoremman miehen kanssa, ja vanhemmat miehet eivät oikein viehätä...
Vierailija kirjoitti:
Ikäkö teillä vain ratkaisee? Eikö luonne yhtään ?
No just se luonne ja sisinhän siinä painaakin, ettei kiinnosta mies jonka lapset on (tai voisi olla) saman ikäisiä mitä itse olen. Kertoo miehestä paljon, että voi edes kiinnostua 20 vuotta nuoremmasta naisesta kuvitellen olevansa jokin taivaanlahja kaikille (nuoremmillekin) naisille. Jotenkin puistattaa ajatuskin miehestä joka katselee omien lapsiensa ikäluokkaa olevia naisia. Mulle tuollainen on turn off.
Lisäksi ei tosiaan kiinnosta mies joka on jo isoisä.
N43
Olen 57-vuotias nainen.
Voisin olla vain 23-25 vuotiaan miehen kanssa.
En muiden.
Vierailija kirjoitti:
Olen 57-vuotias nainen.
En muiden.
Tällä tavalla ajattelevia naisia on nykyään tooodella paljon, kun ei haluta enää parisuhteita, pelkkää seksiä ja nuoria miehiä on tarjolla joka suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 57-vuotias nainen.
En muiden.Tällä tavalla ajattelevia naisia on nykyään tooodella paljon, kun ei haluta enää parisuhteita, pelkkää seksiä ja nuoria miehiä on tarjolla joka suunnalta.
Mun arvaus puolestaan ois, että todennäköisemmin porvoota. Ja toistuu jostain syystä erityisesti tällä foorumilla...
Max 5 vuotta vanhemman, mieluiten kuitenkin suht samanikäisen. Jotenkin haluan että vaikka me ei yhdessä olla elettykään, niin ollaan ainakin eletty edes samalla vuosikymmenellä lapsuus/nuoruus/opiskeluajat ja koettu samaan aikaan samoja asioita. On siis (edes) sillä lailla yhteinen menneisyys ja yhteisiä muistoja. En oikein usko että ajatusmaailma kohtaa kovinkaan hyvin itseä reilusti vanhemman kanssa. Eikä tietysti sen enempää huomattavasti nuoremmankaan kanssa.
Lisäksi nyt päälle nelikymppisenä ei oikein innosta ajatus (liki) eläkeikäisestä miehestä jolla on jo ties mitä pikku kremppaa. Ja jos ei vielä olekaan, niin taatusti jotain on odotettavissa 5 vuoden aikana. Mä haluan nauttia miehestä ja parisuhteesta paljon pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 57-vuotias nainen.
En muiden.Tällä tavalla ajattelevia naisia on nykyään tooodella paljon, kun ei haluta enää parisuhteita, pelkkää seksiä ja nuoria miehiä on tarjolla joka suunnalta.
Mun arvaus puolestaan ois, että todennäköisemmin porvoota. Ja toistuu jostain syystä erityisesti tällä foorumilla...
Ei muorilla varmaankaan se ikä tässä ole se ominaisuus, mitä toiselta haetaan, vaan se 'viriiliys'...ja uudelleenkoulutettavuus/ohjelmoitavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 57-vuotias nainen.
Ei muorilla varmaankaan se ikä tässä ole se ominaisuus, mitä toiselta haetaan, vaan se 'viriiliys'...ja uudelleenkoulutettavuus/ohjelmoitavuus.
Niin no, olen lukenut joidenkin tuollaisten vanhempien naisten juttuja, jotka harrastaa vain nuoria miehiä.
Niiden mielestä (nykyiset) nuoremmat miehet on vain yksinkertaisesti täysin ylivoimaisia sängyssä.
Ne naiset ei halua parisuhdetta, vaan hyvää seksiä, joten sen takia vain nuoria miehiä.
Vuoden korkeintaan. En saisi kipinää 5 vuotta vanhemman kanssa edes.
Minulle on sanottu pari kertaa, että sinun kannattaisi alkaa katselemaan isäsi ikäisiä (65v.) miehiä, koska et kuitenkaan tule saamaan ketään nuorempaa. Olen 38-vuotias nainen ja on aivan "ihanaa" olla niin epäsuosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 57-vuotias nainen.
Yhdellä muorilla voi olla, mutta tuskin näin ajattelevia naisia on tooodella paljon, riippuen toki siitä paljonko on tooodella paljon.
Riippuu täysin miehen varallisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Minulle on sanottu pari kertaa, että sinun kannattaisi alkaa katselemaan isäsi ikäisiä (65v.) miehiä, koska et kuitenkaan tule saamaan ketään nuorempaa. Olen 38-vuotias nainen ja on aivan "ihanaa" olla niin epäsuosittu.
Kannattaa van rohkeasti rajata ne miesten ikärajat, esim. sulle 25-35, ettei sen vanhemmat voi ottaa edes kontaktia.
Vanhat miehet ovat ainoita, jotka ovat minusta edes vähän kiinnostuneita, eivätkä aina hekään. Voisin kyllä seurustella n.18 v vanhemman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa van rohkeasti rajata ne miesten ikärajat, esim. sulle 25-35, ettei sen vanhemmat voi ottaa edes kontaktia.
Ei sanottu deittipalstoilla, vaan ihan sukulaiset ja työkaverit.
Olen ajatellut, että 15 vuotta voisi vielä mennä, mutta todennäköisesti sekin alkaisi tuntua pidemmän päälle liian paljolta. Olen 30, ja suurin osa jopa 40-vuotiaista miehistä on "kääpääntynyt" ja niin kuin joku jo sanoikin, luovuttanut. Moni tuntuu myös hirveän lapselliselta, ihan kuin henkinen kehitys olisi pysähtynyt jossain vaiheessa.
Haluaisin kyllä itseäni jonkin verran vanhemman miehen, mutta sellaisen, joka on kypsä ja jolla on vielä intoa ja mielenkiintoa elämää kohtaan.
Olisikohan vanhin eksäni 12 vuotta vanhempi. Ei sillä iällä niin kovasti väliä, kunhan on nuorekkaan näköinen. Vaikka olisi minua sanotaan nyt 5 v vanhempi mutta näyttäisi rutkasti vanhemmalta, en syttyisi. Olen itse tosi nuoren näköinen (en tietenkään ole vanhakaan, mutta en ikäiseni näköinenkään.)
Terveisin
Miekkosnainen
"Max 5 vuotta vanhemman, mieluiten kuitenkin suht samanikäisen. Jotenkin haluan että vaikka me ei yhdessä olla elettykään, niin ollaan ainakin eletty edes samalla vuosikymmenellä lapsuus/nuoruus/opiskeluajat ja koettu samaan aikaan samoja asioita."
En käsitä tällaista ajatustapaa XD. Haluat siis veljeltä tuntuvan miekkosen?? Siskoni on minua noin 2 v vanhempi ja hänen kanssaan on samat lähtökohdat, sama lapsuus eli samanlaiset muistot. Ikäeroamme tuskin huomaa. En todellakaan haluaisi samanlaista miekkosystävää XD.
Johan siinä tulisi in---ses--tifiilikset XD.
5 vuottakin tekee jo tiukkaa. Sehän on ihan eri vuosikymmeneltäkin.
N28