Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin. Olen velho. Kysy mitä tahansa.

Vierailija
18.08.2019 |

Huomenta.

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden kerran olen suudellut.

Miksi kukaan mua haluaisi suudella?

Siitä sain voimaa.

ap

Huomaatko tuon negatiivisen ajatusmallin? Ja sehän on vielä väärä, koska joku on sinua suudellut.

Toki. Mutta se oli kymmenen vuotta sitten.

ap

Vierailija
62/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uolevi utelias kirjoitti:

Minkä värinen viittasi on?

Äitini ompeli sen. 

Vihreä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että täällä ei tiedä mikä on velho.

Vierailija
64/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat elämäsi muuttuvan, annan sinulle ohjeet harjoitukseen, joka auttaa. Sen noudattamiseen pitää kuitenkin sitoutua, koska muuten se ei toimi. Harjoitus voi kuulostaa mitättömältä, typerältä ja helpolta, mutta se ei ole mitään noista.

Se menee näin. Aina kun mieleesi on tulemassa jokin negatiivinen ajatus itsestäsi, sanot (ääneen, jos tilanne sallii):

"Minä torjun tämän ajatuksen."

Et saa lähteä ajatukseen mukaan, vaikka mieli tekisi. Eli keskeytät jokaisen kielteisen ajatuksen ja torjut sen. 

Ja aina kun mieleesi tulee jokin positiivinen ajatus, sanot: "Minä hyväksyn tämän ajatuksen." Positiivisia ajatuksia saa miettiä ja laajentaa, niitä ei tarvitse keskeyttää.

Jatka tätä kolme kuukautta joka päivä, niin huomaat muutoksia elämässäsi. Harjoituksen ylläpitäminen ei ole helppoa, koska suurin osa ajatuksistasi on negatiivisia ja niihin puuttuminen on etenkin aluksi työlästä ja uuvuttavaa. Mutta jos todella sitoudut tähän, elämäsi alkaa hiljalleen muuttua parempaan suuntaan.

Suurin osa ihmisistä ei tietenkään edes kokeile tätä, koska harjoitus tuntuu typerältä. Toivottavasti sinä et ole yksi heistä.

Vierailija
65/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan. Ei seksuaalisia kokemuksia tietyn iän jälkeen.

Vierailija
66/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat elämäsi muuttuvan, annan sinulle ohjeet harjoitukseen, joka auttaa. Sen noudattamiseen pitää kuitenkin sitoutua, koska muuten se ei toimi. Harjoitus voi kuulostaa mitättömältä, typerältä ja helpolta, mutta se ei ole mitään noista.

Se menee näin. Aina kun mieleesi on tulemassa jokin negatiivinen ajatus itsestäsi, sanot (ääneen, jos tilanne sallii):

Et saa lähteä ajatukseen mukaan, vaikka mieli tekisi. Eli keskeytät jokaisen kielteisen ajatuksen ja torjut sen. 

Ja aina kun mieleesi tulee jokin positiivinen ajatus, sanot: "Minä hyväksyn tämän ajatuksen." Positiivisia ajatuksia saa miettiä ja laajentaa, niitä ei tarvitse keskeyttää.

Jatka tätä kolme kuukautta joka päivä, niin huomaat muutoksia elämässäsi. Harjoituksen ylläpitäminen ei ole helppoa, koska suurin osa ajatuksistasi on negatiivisia ja niihin puuttuminen on etenkin aluksi työlästä ja uuvuttavaa. Mutta jos todella sitoudut tähän, elämäsi alkaa hiljalleen muuttua parempaan suuntaan.

Suurin osa ihmisistä ei tietenkään edes kokeile tätä, koska harjoitus tuntuu typerältä. Toivottavasti sinä et ole yksi heistä.

Mä olen käynyt baarissa juttelemassa naisten kanssa. He tiesivät, että olen kokematon. Ei tätä voi voittaa.

ap

Vierailija
67/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko Hagrid tämän sinulle? KAnnattaa varoa, on kertonut sitä muillekin

Vierailija
68/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt baarissa juttelemassa naisten kanssa. He tiesivät, että olen kokematon. Ei tätä voi voittaa.

ap

No ei kyllä voi, jos asenne on tuo. Vain sinä voit sitä muuttaa. Mutta näinhän se on, että lannistuneet ihmiset eivät edes yritä mitään, vaikka se oikeasti parantaisi heidän elämäänsä.

Vierailija
69/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat.

Olen yli 30 ja en ole romanttisesti koskenut naiseen.

Naurakaa mulle.

Kukaan ei halua mun kanssa mitään.

Ahdistaa ihan hirveästi.

ap

Vierailija
70/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat.

Naurakaa mulle.

Ahdistaa ihan hirveästi.

ap

Ei sulle kukaan naura. Mutta etkö itse huomaa, että vaikka kärsit tilanteestasi, et ole halukas tekemään asialle mitään? Lyttäät ja tyrmäät kaikki ohjeet ja toitotat vain, ettei mikään auta. Mikään ei muutu, jos et itse tee töitä muutoksen eteen. On helpompi uhriutua ja sääliä itseään.

Vierailija
71/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei kyllä voi, jos asenne on tuo. Vain sinä voit sitä muuttaa. Mutta näinhän se on, että lannistuneet ihmiset eivät edes yritä mitään, vaikka se oikeasti parantaisi heidän elämäänsä.

Kävin.

Mä en osaa olla kuin tämä.

Jos joku sanoisi, että olet ihana ja mennään pussailemaan, niin menisin. Mutta ei mene.

ap

Vierailija
72/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan. Ei seksuaalisia kokemuksia tietyn iän jälkeen.

Väärin meni. Ei ollenkaan seksuaalisia kokemuksia tiettyyn ikään mennessä.

Vierailija
73/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat.

Naurakaa mulle.

Ahdistaa ihan hirveästi.

ap

-Ei naurata kyllä yhtään, kuulostaa perin ikävältä tilanteelta ja tämä näyttää järkyttävän sinua. Ei ole todellakaan naurun paikka.

-Itsesääli ei ole vaihtoehto vaikka se siihen niin mukava onkin tuudittautua.

Ahdistus menee ajan kanssa ohi. Se pitää vaan kestää. se voi kestää tunnin, päivän tai vaikka vuoden, mutta lopulta tulee päivä kun ei ahdista. Ja sitten tulee taas uusi ahdistus.. joka taas menee ohi.

Pidä itsestäsi huolta. siitä se alkaa. Taputa itseäsi vaikka selkään ja anna itsellesi armoa. Tee itsellesi jokin hyvä teko, esimerkiksi laita itsellesi ruokaa, siivoa, käy lääkärissä, maksa laskuja.. mitä vaan. Pyri tekemään näitä hyviä tekoja koko ajan enemmän ja enemmän.  

Mieli koostuu siitä millä sitä ruokitaan.

Vierailija
74/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat.

Naurakaa mulle.

Ahdistaa ihan hirveästi.

ap

Ei sulle kukaan naura. Mutta etkö itse huomaa, että vaikka kärsit tilanteestasi, et ole halukas tekemään asialle mitään? Lyttäät ja tyrmäät kaikki ohjeet ja toitotat vain, ettei mikään auta. Mikään ei muutu, jos et itse tee töitä muutoksen eteen. On helpompi uhriutua ja sääliä itseään.

Ymmärrän toki. 

Mä uskallan koettaa toisin ehkä kahdesti vuodessa.

En haua pettymystä.

ap

Vierailija
75/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat.

Naurakaa mulle.

Ahdistaa ihan hirveästi.

ap

Minulle ei riitä että olen miehelle vain "joku nainen". Jos olen, sellainen mies ei tule minua enää "romanttisesti" koskemaan. Ihmissuhteesta siinä on kysymys. Mihin kuuluu jotain aivan muitakin asioita kuin romanttinen koskettelu. Ihmisiin olen tutustunut mm. koulussa tai aiempien kavereiden kautta. En minäkään jaksa jatkuvasti olla muiden parissa, viihdyn erittäin hyvin yksin. Sitä suuremmalla syyllä saa luvan synkata oikeasti. Se on onnestakin kiinni. Kaikkien elämä menee eri tavalla ja on eri vaiheissa. Pitäis vaan mennä eteenpäin (puhun myös omasta puolestani).

N27

Vierailija
76/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat.

Naurakaa mulle.

Ahdistaa ihan hirveästi.

ap

-Ei naurata kyllä yhtään, kuulostaa perin ikävältä tilanteelta ja tämä näyttää järkyttävän sinua. Ei ole todellakaan naurun paikka.

-Itsesääli ei ole vaihtoehto vaikka se siihen niin mukava onkin tuudittautua.

Ahdistus menee ajan kanssa ohi. Se pitää vaan kestää. se voi kestää tunnin, päivän tai vaikka vuoden, mutta lopulta tulee päivä kun ei ahdista. Ja sitten tulee taas uusi ahdistus.. joka taas menee ohi.

Pidä itsestäsi huolta. siitä se alkaa. Taputa itseäsi vaikka selkään ja anna itsellesi armoa. Tee itsellesi jokin hyvä teko, esimerkiksi laita itsellesi ruokaa, siivoa, käy lääkärissä, maksa laskuja.. mitä vaan. Pyri tekemään näitä hyviä tekoja koko ajan enemmän ja enemmän.  

Mieli koostuu siitä millä sitä ruokitaan.

Mä olen tottunut tähän.

Vielä on aikaa.

Kunhan  voisin unohtaa.

ap

Vierailija
77/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat.

Naurakaa mulle.

Ahdistaa ihan hirveästi.

ap

Minulle ei riitä että olen miehelle vain "joku nainen". Jos olen, sellainen mies ei tule minua enää "romanttisesti" koskemaan. Ihmissuhteesta siinä on kysymys. Mihin kuuluu jotain aivan muitakin asioita kuin romanttinen koskettelu. Ihmisiin olen tutustunut mm. koulussa tai aiempien kavereiden kautta. En minäkään jaksa jatkuvasti olla muiden parissa, viihdyn erittäin hyvin yksin. Sitä suuremmalla syyllä saa luvan synkata oikeasti. Se on onnestakin kiinni. Kaikkien elämä menee eri tavalla ja on eri vaiheissa. Pitäis vaan mennä eteenpäin (puhun myös omasta puolestani).

N27

Mä olen ihastunut usein. Vain yksipuolisesti.

Mulla ei toiminut oikein miten piti.

Vain kotona olen siinä iässä missä pitäisi olla 20 vuotta sitten.

Miten en voi hävetä?

ap

Vierailija
78/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla? Jos poistut asunnosta, niin joku haluaa sua

Vierailija
79/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla? Jos poistut asunnosta, niin joku haluaa sua

Voi jeesus.

Olen käynyt baareisa ja yökerhoissa satoja kertoja. Joka viikko monta kertaa muualla.

Ei toimi.

ap

Vierailija
80/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat.

Naurakaa mulle.

Ahdistaa ihan hirveästi.

ap

N27

Mä olen ihastunut usein. Vain yksipuolisesti.

Mulla ei toiminut oikein miten piti.

Vain kotona olen siinä iässä missä pitäisi olla 20 vuotta sitten.

Miten en voi hävetä?

ap

Ehkä sinun pitäisi ensin saada itseluottamusta mutta ilmeisesti tässä on kehä, että perustat itseluottamuksesi siihen miten naisrintamalla on mennyt.

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi