Heräsin. Olen velho. Kysy mitä tahansa.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menettäisikö velho voimansa jos harrastaisi joskus seksiä?
Luulen näin.
ap
Luulo ei ole tiedon vertoa,
tämän taidan ma sulle kertoa.
T. myrrysmies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaa netistä esimerkkikuva itsestäsi. Luulisi että naisia on ihan helppo saada.
Mulla on neljättä vuosikymmentä ilman. Ei taida olla ulkonäöstä kiinni. Tai sit on siitä kiinni.
ap
Itsearvostuksen puutteesta, pelosta, häpeästä, riittämättömyyden tunteesta ja itsevihasta se todennäköisesti johtuu. Syntyy negatiivinen kierre, joka ruokkii itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko selvänäkijä?
Olen vain nolo äijä.
Ei sitä tarvitse hävetä, että ei ole pankkiirilentäjä tai linnakundibodari tms. naisten suosima ihminen. Erittäin suuri osa miehistä jää nykyään ilman naista koska naisten vaatimukset miesten suhteen ovat niin korkeat.
Sen sijaan kannattaa tehdä poliittista vaikuttamista sen puolesta, että naiset laitetaan kuriin. Jos se onnistuu, niin sinäkin voit viimeistään vanhoilla päivillä saada naisen.
Ja eipä.
Mun kavereilla on perheet. On panosuhteita. Mä en ole koskaan edes koskenut tissiin. Miten voin elää kolmikymppisenä näin?
ap
"Naiset kuriin"? Voi hyvänen aika. Ainakin sulla, ap, tuntuu olevan huumorin- ja ironiantajua. Älä lähde tuolle edellisen tyypin vihamieliselle katkerolinjalle.
Sulla on ilmeisesti jo nuorena alkanut vahingollinen kierre, jonka katkaisu tuntuu hankalalta vanhempana, mutta ei se mahdotonta ole.
En ymmärrä mitä tarkoitat? Voitin joskus vitsikisan.
Ja jos kerrot miten tämä ei ole mahdotonta niin olen kiitollinen.
ap
No vaikutat siltä, että vaikka elämäntilanteesi ei ole sellainen kuin haluaisit, niin pystyt silti vääntämään siitä ja itsestäsi vitsiä. Mikä on hyvä ominaisuus.
Ensinnäkin pitäisi tietää vähän enemmän, missä kohtaa asiat lähtivät menemään pieleen. Oletan, että ongelmana on heikko itsetunto, epävarmuus, ehkä ujous ja arkuus tai sosiaalinen kömpelyys, pelko epäonnistumisesta ja torjutuksi tulemisesta? Tämä taas johtaa siihen, että vetäydyt omiin oloihisi, koska se tuntuu tutulta ja turvalliselta. Oletko työelämässä? Kavereita sulla kuitenkin on, mikä on hieno juttu.
Okei. Ymmärrän.
Pieleen meni kun täytin 15 vuotta.
ap
Jos et halua avata tilannettasi enempää, en sitten viitsi tyrkyttää neuvoja. Mutta parempaa onnea jatkoon.
Avaan toki. Mutta en ymmärrä miten historiani muuttaa nykyisyyttäni?
ap
Menneisyytesi tuntemalla löydät kipupisteet ja ne ratkaisevat paikat joissa kohtalosi lähti pois aikomaltais kurssilta. Toisiin ei kannata itseään verrata, kaikkea hyvää elämääsi, älä luovuta, älä anna periksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi itku ratkaisu on sun silmien edessä
Kerro. Toteutan.
Olen epätoivoinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkaria taksonomialautakunta oli vetänyt nimetessään maaoravan tikutakuksi?
N40
Disney ja h.amppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko selvänäkijä?
Ei ole mitään taikataitoja.. Olen vain nolo äijä.
ap
Etkä ole. Mutta oletko moderaa.ttori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkaria taksonomialautakunta oli vetänyt nimetessään maaoravan tikutakuksi?
N40
Disney ja h.amppu.
Edelleen. En ymmärrä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaa netistä esimerkkikuva itsestäsi. Luulisi että naisia on ihan helppo saada.
Mulla on neljättä vuosikymmentä ilman. Ei taida olla ulkonäöstä kiinni. Tai sit on siitä kiinni.
ap
Entä sosiaaliset taidot? Jos olet kohtelias ja mukava ihminen niin pitäisi nainen löytyä. Hyvin monennäköisiä pareja tulee kadulla vastaan. Ihmisillä on myös vammautuneita puolisoita
Kyllä sä nelikymppiseen mennessä pääset noista lukoista ja alat oppia hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Disney ja h.amppu.
Edelleen. En ymmärrä.
ap
Luonnontieteilijät lapsina, nuorina ja varhaisaikuisina "lukeneet" liikaa akuankkaa ja yliopistolla luonnontieteilijöinä pössytelleet illanvietoissa tarpeeksi, juoneet pirtukolaa tutkimusasemalla ja pehmittäneet aivonsa ja menettäneet harkintakykynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko selvänäkijä?
Ei ole mitään taikataitoja.. Olen vain nolo äijä.
ap
Etkä ole. Mutta oletko moderaa.ttori?
Näin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes enää unelmoit?
Näen unta. Herään unelmiin, joissa suutelen ihastustani.
Ei tapahdu. Suurin osa pilkkaa.
Kenellekään en voi kertoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Entä sosiaaliset taidot? Jos olet kohtelias ja mukava ihminen niin pitäisi nainen löytyä. Hyvin monennäköisiä pareja tulee kadulla vastaan. Ihmisillä on myös vammautuneita puolisoita
Hankala arvioida.
Sanotaanko, että normiasiat hoituu, mutta jos on kiinnostusta niin ei enää hoidu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes enää unelmoit?
Näen unta. Herään unelmiin, joissa suutelen ihastustani.
Ei tapahdu. Suurin osa pilkkaa.
Kenellekään en voi kertoa.
ap
En usko, että sinua pilkataan. Mutta koska itse moitit itseäsi, kuvittelet, että muut tekevät samoin. Muutos on aina mahdollinen, mutta se vaatii negatiivisiin ajatusmalleihin puuttumista.
En usko. Jokainen nörttikaverinikin on suhteessa.
Yhden kerran olen suudellut.
Miksi kukaan mua haluaisi suudella?
Siitä sain voimaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran olen suudellut.
Miksi kukaan mua haluaisi suudella?
Siitä sain voimaa.
ap
Huomaatko tuon negatiivisen ajatusmallin? Ja sehän on vielä väärä, koska joku on sinua suudellut.
ap