Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin. Olen velho. Kysy mitä tahansa.

Vierailija
18.08.2019 |

Huomenta.

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö usein Wizardchanissa?

Vierailija
2/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haamu kirjoitti:

Käytkö usein Wizardchanissa?

Vuosia sitten en edes tiennyt tuosta.

Nyt tiedän.

Ei ole mun paikka.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko peräpukamia? Jos on, niin johtuvatko siitä että Dumbledore on vedellyt sinua kakkoseen?

1) Ei ikinä

2) En lue lasten kirjoja

ap

Vierailija
4/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko /hikky/ssä nykyään liikaa normoja?

Vierailija
5/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo/kyllä/aina.

ap.

Vierailija
6/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo/kyllä/aina.

ap.

Oletko itse truuhikky vai tavallinen hikky?

Vierailija
7/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikuus, taikatemput, silmänkääntötemput, taivaan merkeistä ennustamimem, horoskoopit ym. noituuden harjoittaminen on syntiä.

Vierailija
8/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo/kyllä/aina.

ap.

Oletko itse truuhikky vai tavallinen hikky?

Olen velho. Mieti siitä.

Vierailija
9/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taikuus, taikatemput, silmänkääntötemput, taivaan merkeistä ennustamimem, horoskoopit ym. noituuden harjoittaminen on syntiä.

Synti on mielikuvituksesi tuotetta.

Vierailija
10/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet velho? Oletko liian kiltti, puuttuuko sinulta laatikkoleuka vai etkö päässyt sisään lääketieteelliseen?

Vierailija
11/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko taka listo?

Vierailija
12/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko selvänäkijä?

Vierailija
13/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet velho? Oletko liian kiltti, puuttuuko sinulta laatikkoleuka vai etkö päässyt sisään lääketieteelliseen?

Teininä luin scifiä. Ja sitten häpesin.

ap

Vierailija
14/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko selvänäkijä?

Ei ole mitään taikataitoja.. Olen vain nolo äijä.

ap

Vierailija
15/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah.

Vierailija
16/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko selvänäkijä?

Olen vain nolo äijä.

Ei sitä tarvitse hävetä, että ei ole pankkiirilentäjä tai linnakundibodari tms. naisten suosima ihminen. Erittäin suuri osa miehistä jää nykyään ilman naista koska naisten vaatimukset miesten suhteen ovat niin korkeat.

Sen sijaan kannattaa tehdä poliittista vaikuttamista sen puolesta, että naiset laitetaan kuriin. Jos se onnistuu, niin sinäkin voit viimeistään vanhoilla päivillä saada naisen.

Vierailija
17/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko selvänäkijä?

Olen vain nolo äijä.

Ei sitä tarvitse hävetä, että ei ole pankkiirilentäjä tai linnakundibodari tms. naisten suosima ihminen. Erittäin suuri osa miehistä jää nykyään ilman naista koska naisten vaatimukset miesten suhteen ovat niin korkeat.

Sen sijaan kannattaa tehdä poliittista vaikuttamista sen puolesta, että naiset laitetaan kuriin. Jos se onnistuu, niin sinäkin voit viimeistään vanhoilla päivillä saada naisen.

Ja eipä.

Mun kavereilla on perheet. On panosuhteita. Mä en ole koskaan edes koskenut tissiin. Miten voin elää kolmikymppisenä näin?

ap

Vierailija
18/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko selvänäkijä?

Olen vain nolo äijä.

Ja eipä.

Mun kavereilla on perheet. On panosuhteita. Mä en ole koskaan edes koskenut tissiin. Miten voin elää kolmikymppisenä näin?

ap

"Naiset kuriin"? Voi hyvänen aika. Ainakin sulla, ap, tuntuu olevan huumorin- ja ironiantajua. Älä lähde tuolle edellisen tyypin vihamieliselle katkerolinjalle. 

Sulla on ilmeisesti jo nuorena alkanut vahingollinen kierre, jonka katkaisu tuntuu hankalalta vanhempana, mutta ei se mahdotonta ole.

Vierailija
19/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko selvänäkijä?

Olen vain nolo äijä.

Ja eipä.

ap

"Naiset kuriin"? Voi hyvänen aika. Ainakin sulla, ap, tuntuu olevan huumorin- ja ironiantajua. Älä lähde tuolle edellisen tyypin vihamieliselle katkerolinjalle. 

Sulla on ilmeisesti jo nuorena alkanut vahingollinen kierre, jonka katkaisu tuntuu hankalalta vanhempana, mutta ei se mahdotonta ole.

En ymmärrä mitä tarkoitat? Voitin joskus vitsikisan.

Ja jos kerrot miten tämä ei ole mahdotonta niin olen kiitollinen.

ap

Vierailija
20/139 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko selvänäkijä?

Olen vain nolo äijä.

Ja eipä.

ap

En ymmärrä mitä tarkoitat? Voitin joskus vitsikisan.

Ja jos kerrot miten tämä ei ole mahdotonta niin olen kiitollinen.

ap

No vaikutat siltä, että vaikka elämäntilanteesi ei ole sellainen kuin haluaisit, niin pystyt silti vääntämään siitä ja itsestäsi vitsiä. Mikä on hyvä ominaisuus.

Ensinnäkin pitäisi tietää vähän enemmän, missä kohtaa asiat lähtivät menemään pieleen. Oletan, että ongelmana on heikko itsetunto, epävarmuus, ehkä ujous ja arkuus tai sosiaalinen kömpelyys, pelko epäonnistumisesta ja torjutuksi tulemisesta? Tämä taas johtaa siihen, että vetäydyt omiin oloihisi, koska se tuntuu tutulta ja turvalliselta. Oletko työelämässä? Kavereita sulla kuitenkin on, mikä on hieno juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän