Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lähteä reppureissulle, kunpa löytäisin samanhenkisen miehen

Vierailija
17.08.2019 |

Aasia houkuttelisi erityisesti, mutta miksipä ei Eurooppa tai vaikka ihan Suomi-Ruotsi-Norja pohjoislappikin ❤️ Missä olet sydämeni kadonnut puolikas?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lähde yksin? Yksin reissaaminen on parasta.

Ei siinä, kyllä sopivan miehen löytäminen olisi itsellekin lottovoitto, mutta ei matkustamiseen liittyvistä syistä.

Vierailija
2/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan aasiaan ei kannata viedä omia eväitä jos menee reppureissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se palstan Kånken-hullu seuraksi, ehkä?

Vierailija
4/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde yksin reissaamaan, se sinun matkakumppani voi löytyä matkalta. Näin reilaajan vinkkinä..

Vierailija
5/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä, kyllä sopivan miehen löytäminen olisi itsellekin lottovoitto, mutta ei matkustamiseen liittyvistä syistä.

Koska tuntuu, että matkasta jää osa kokematta jos sitä ei voi jakaa toisen kanssa. Toisaalta, olen tottunut kuljeskelemaan omia teitäni, tosin ulkomailla en ole yksin ollut. Ehkä se avaisi uusia ovia.

Vierailija
6/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tuntuu, että matkasta jää osa kokematta jos sitä ei voi jakaa toisen kanssa. Toisaalta, olen tottunut kuljeskelemaan omia teitäni, tosin ulkomailla en ole yksin ollut. Ehkä se avaisi uusia ovia.

Ei yksin reissaava ole koskaan yksin, ellei välttämättä halua.

Reppureissaajat löytävät toisensa ja kokemukset pääsee halutessaan jakamaan.

Itse tykkään yksin matkustamisessa nimenomaan siitä, kun saan päättää yksin kaikesta ja mennä sinne minne fiilis vie, tehdä mitä mieli tekee tai olla tekemättä, syödä mitä huvittaa, olla hiljaisuudessa tai toisten seurassa silloin kun huvittaa, tutustua uusiin ihmisiin, antaa tilanteiden kehittyä omalla painollaan, olla huoleton ja riippumaton.

Kukaan ei odota multa mitään eikä kenenkään toiveita tarvitse ottaa huomioon, ei tehdä kompromisseja tai mitään epämiellyttävää.

Voi vain nauttia ja yolotella.

Vierailija
7/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jätät matkan siis mieluummin kokonaan kokematta?

Vierailija
8/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat juuri semmoiselta naiselta jota unelmoin.

T. M22 joka unelmoi myös reppureissaamisesta Aasiaan, jonain päivänä vielä lähdenkin maailmalle.

Vierailija
9/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Madventuresin kokonaan. Täytyy kyllä sanoa että tämä sarja avarsi maailmankatsomustani ja käsitystäni. V*ttu et alkoi oksettamaan tämä länsimaallinen "me olemme parempia kuin muut"-kulttuuri.

Jossain vaiheessa elämää lähen travellaan. Kuinka siistiä. Aivan vi*un siistiä.

Vierailija
10/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa olisin Lappiin menossa. Lähdetkö mukaan?

Vierailija
11/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu varmaan ihan älyttömän vaikeaa löytää tuollainen mies. Mitä nyt yliopistot ja yl*lauta täynnä tuollaisia

Vierailija
12/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu varmaan ihan älyttömän vaikeaa löytää tuollainen mies. Mitä nyt yliopistot ja yl*lauta täynnä tuollaisia

Jep, mietin kans et kaikkihan on nykyään jotain travellaajia niin ei pitäisi olla vaikea löytää sellaista miestä :D

Vierailija
13/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyskuussa olisin Lappiin menossa. Lähdetkö mukaan?

kiehtova tarjous 👍

Vierailija
14/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suunnittelen juuri seuraavaa reissuani. Viimeksi erehdyin reissaamaan osan matkastani silloisen miesystäväni kanssa. Ihan perceestä. Mieluummin menen yksin. Saan olla just niin aktiivinen kuin haluan ja syödä hyvää ruokaa. Ei tarvitse kuunnella laiskan roskaruokaa syövän läskin märinää!

Vierailija
15/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi miehet valehtelevat liikunnallisuudestaan niin paljon. Mä en harrasta muuta kuin hyötyliikuntaa. Silti miehet hyytyy pienellä 20km pyörälenkillä tai 7km kävelylenkillä. Itse ovat siis väittäneet harrastavansa liikuntaa säännöllisesti!

Vierailija
16/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaseuraa.fi  -niminen sivusto on olemassa:) Laita sinne ilmoitus?

Vierailija
17/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tavattua myös 30-40v miehiä, joiden mielestä yksin reissaaminen on outoa. Kyseiset miehet harrastavat reissaamista vain perheensä/vanhempiensa kanssa. Siis vielä nelikymppisenäkin! Terveisiä vaan sinne Puotilaan :p

Vierailija
18/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli viitsin enää tapailla jotain miestä, pistän sen heti kuntotestiin. Surkea kunto näkyy myös sängyssä. Sormet ja kieli ei korvaa sitä!

Vierailija
19/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap.

Oon 44v mies, yliopisto-opiskelija. Kesällä matkkailin Ruotsin ja Tanskan leirintä-alueilla autoretkellä ja mietiskelin että oisi mukavampi matkailla jonkun kanssa, leirintäalueet on mukavia paikkoja yleensä mukavilla luontopaikoilla mutta täynnä vain perheitä, hostelleissakin näkee vain pariskuntia, joskus olisi mukava vaan lojuskella ja kokkailla trangialla jonkun kanssa. 

Seuraavaa retkeäni olen kaavaillut Munchenin seuduille (tekninen museo, Swarzwald, Isar-joen laakso linnoineen), myös syksyinen lappi on kaunis autioituneine erätupineen, ruskaa ja riitettä lammen rannalla.

Pakataanko teltat meikän ihmeteltävään matkailukaravaanikärryyn ja ajellaan johonkin leirintäalueelle vkl- matkalle? Voitaisiin tutkiskella toistemme leirintäluonteita.

Minulla on sähköposti vain virallisnimillä, kyhäilen jonkin sähköpostin ja laitan sen tähän ketjuun, en tosin taida ehtiä enää tänään. 

Vierailija
20/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi