Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut idiootit lauloivat Kuusijärven savusaunassa!

Valamon Munkki Iivana
17.08.2019 |

en tajua tällaista ämmäporukkaa tullaan savusaunaan ja ala-lauteella vielä' ettei tarvii mennä heti pois kun laittaa löylyä, sitten ämmäporukka alkaa laulamaan jotain suomalaisia kansansävelmiä SAUNASSa joka on tavallaan meisten aluetta ja jossa saa olla vihdoinkin hiljaa ja ottaa löylyä

tämä porukkaa tulee saunaan LAULAMAAN!

oliko tää joku tarve osoittaa japanilaisille turisteille että "mepä osataan laulaa tällaisia stemmoja yhdessä", vai m ikä ihmeen tarve oli näyttää että me lauletaan tätä paskaa?

kyllä oli niin typerä teko että toivottavasti ette tule enää toiste

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUUSJÄRVI

Vierailija
22/29 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetivätkö Sörnai Gushan? Se on ainoa hyväksyttävissä oleva laulu saunaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusijärven kusinen kusisauna.

Vierailija
24/29 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänänä ei kukaan onneksi laulanut ja oli niin vähän väkeä toisissa saunoiissa että sai usein istua yksin saunomassa.

olin sitten yksin ja.....

sitten joku ranskalainen tyypi tuli saunaan ja viittoi että voiko laittaa löylyä, en tiedä eikö osannut kieltä vai oliko se vähän kahjo päästään. omituisesti se viittoili, heitti koko kipollisen vettä savusaunassa! aattelin että tuo on hullu tai se ei tajua miten tuo toimii savusaunassa menin alemmas ja kohta se sihisi kuin kekäle ylälauteella ja taipui kaksikerroin ....... ja juoksi ulos

semmoista se on elämä maalla

Vierailija
25/29 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menee kuussa 100 euroa pelkästään kuusijärven savusaunaan työttömänä. 3 kertaa viikossa 7 e lippu (normaali 12e) sitten ostat limpparin 3,5e jaj joskus lounaan 10 e......

työttömille pitäs antaa ilmaiseksi nää kaikki uimahallit

Vierailija
26/29 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin perjantaina taas 3 tuntia savusaunassa siellä oli toinnekin mies joka paheksui viime viikkoista naisten laulua, sanoi että käveli suoraan ulos saunasta kun akat alkoi laulamaan jotain kansallislaulua

Vierailija
27/29 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tarjouksesta 24-pack limppari 7,95, säästöä tulee liki 38 €! Käymme miehen kanssa kuntosalilla (seniorilippu 10 kertaa 40€) ja meillä on mukana tuota tarjousjuomaa (kivennäisvettä). Toki voisi hanavedelläkin täyttää pullon, mutta tuo pieni ylellisyys tuntuu kivalta!

Vierailija
28/29 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä omassa savusaunassa laulan raparperilehti pyllyn alla niin lujaa kun haluan ja uin vielä alasti omassa lammessa!!!

Vierailija
29/29 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

savusaunassa on parasta japanilaiset, ne ei puhu mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän