Jotkut idiootit lauloivat Kuusijärven savusaunassa!
en tajua tällaista ämmäporukkaa tullaan savusaunaan ja ala-lauteella vielä' ettei tarvii mennä heti pois kun laittaa löylyä, sitten ämmäporukka alkaa laulamaan jotain suomalaisia kansansävelmiä SAUNASSa joka on tavallaan meisten aluetta ja jossa saa olla vihdoinkin hiljaa ja ottaa löylyä
tämä porukkaa tulee saunaan LAULAMAAN!
oliko tää joku tarve osoittaa japanilaisille turisteille että "mepä osataan laulaa tällaisia stemmoja yhdessä", vai m ikä ihmeen tarve oli näyttää että me lauletaan tätä paskaa?
kyllä oli niin typerä teko että toivottavasti ette tule enää toiste
Kommentit (29)
Vetivätkö Sörnai Gushan? Se on ainoa hyväksyttävissä oleva laulu saunaan.
tänänä ei kukaan onneksi laulanut ja oli niin vähän väkeä toisissa saunoiissa että sai usein istua yksin saunomassa.
olin sitten yksin ja.....
sitten joku ranskalainen tyypi tuli saunaan ja viittoi että voiko laittaa löylyä, en tiedä eikö osannut kieltä vai oliko se vähän kahjo päästään. omituisesti se viittoili, heitti koko kipollisen vettä savusaunassa! aattelin että tuo on hullu tai se ei tajua miten tuo toimii savusaunassa menin alemmas ja kohta se sihisi kuin kekäle ylälauteella ja taipui kaksikerroin ....... ja juoksi ulos
semmoista se on elämä maalla
mulla menee kuussa 100 euroa pelkästään kuusijärven savusaunaan työttömänä. 3 kertaa viikossa 7 e lippu (normaali 12e) sitten ostat limpparin 3,5e jaj joskus lounaan 10 e......
työttömille pitäs antaa ilmaiseksi nää kaikki uimahallit
olin perjantaina taas 3 tuntia savusaunassa siellä oli toinnekin mies joka paheksui viime viikkoista naisten laulua, sanoi että käveli suoraan ulos saunasta kun akat alkoi laulamaan jotain kansallislaulua
Osta tarjouksesta 24-pack limppari 7,95, säästöä tulee liki 38 €! Käymme miehen kanssa kuntosalilla (seniorilippu 10 kertaa 40€) ja meillä on mukana tuota tarjousjuomaa (kivennäisvettä). Toki voisi hanavedelläkin täyttää pullon, mutta tuo pieni ylellisyys tuntuu kivalta!
Kyllä minä omassa savusaunassa laulan raparperilehti pyllyn alla niin lujaa kun haluan ja uin vielä alasti omassa lammessa!!!
savusaunassa on parasta japanilaiset, ne ei puhu mitään
KUUSJÄRVI