Antti Rinne näyttää ulkoisesti sairaalta
Huolettaa, miten ukko jaksaa? Onko aina ihan kartalla? Siksikö liuta avustajia kun ei itse jaksa?
Kommentit (22)
Olen vähän ihmetellyt samaa. Ja nyt tämmönen kauhee stressi.
Se on pientä Sipilän sisäisen pahuussairauden rinnalla.
Mitä sitten jos näyttääkin. Runsaat puoli vuotta sitten hän oli todella vakavasti sairas, niin sairas, että jollei olisi päässyt Suomeen, tuskin olisi tämän maan pääministeri tänä päivänä.
Toisten sairauksia ei voi eikä saa pilkata.
Antti Rinne ei valinnut itse itseään tämän maan pääministeriksi.
Äänestäjät äänestivät hänet.
Joten turha haukkua Rinnettä aiheettomasti, hän tekee vain velvollisuutensa puolueen puheenjohtajana, toimimalla maamme pääministerinä.
Ei tässä ole pilkattukaan. Todettu vaan.
Tää ei ole mikään neukkilandia jossa pitää johtajia suojella. Oikeesti pitää olla huolissaan jos maan tärkein ihminen ei tehtäväänsä sopiva
Rinne on perseestä ja voisi mennä jo vanhainkotiin.
Sillä on niitä apukoomikoita niin viitusti sen tähden, että ne raijaavat sille viinaa latviasta 24/7. Kun eihän sekään nyt ala näillä suomen hinnoilla täältä ostamaan, sehän maksattaa ne verot sdp :tä äänestäneillä hyödyllisillä i diooteilla.
Sisäisesti tuo vasta sairas onkin, demari.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten jos näyttääkin. Runsaat puoli vuotta sitten hän oli todella vakavasti sairas, niin sairas, että jollei olisi päässyt Suomeen, tuskin olisi tämän maan pääministeri tänä päivänä.
Toisten sairauksia ei voi eikä saa pilkata.
On kyllä paskin asia Mainilan laukausten jälkeen mitä maallemme on tapahtunut että selvisi hengissä.
Vastahan se heräsi kuolleistakin.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs kommentteja katoaa.
Vassarimodet vähän kireänä kun ylipappia pilkataan.
Normaalin näköinen. Katso tuon ikäisiä miehiä kadulla niin suurin osa näyttää pystyyn nostetuilta olmiporsailta.
Ei tuo ihan terveeltä vaikuta, mutta toisaalta Suomessa ei kaivata Putinin kaltaista tiikerien tainnuttajaa, hanhilaumojen ohjaajaa, mestarikalastajaa, ja jääkiekkohirmua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan psyykkisesti terve sinä joka toivot toisen ihmisen kuolemaa nro 8?
Kyllä olen. Ainoa hyvä vassari on kuollut vassari.
Oikeasti voisi käydä lääkärissä. Jokin sairaus mahdollisesti on. Tai sitten ei halua kertoa siitä.
Jos nyt kuitenkin psykopaatit vietäsiin vankilaan ( murhan suunnittelusta, kiihotamisesta henkirikokseen) eikä peloteeksi jo valmiiksi peloissaan olevien mielisairaiden joukkoon. Nurinkurista olisi että monet hakeutuvat sairaalaan koska pelkäävät vapaalla, kokevat sairaalan turvalliseksi paikasi olla ja asua, jos sinne nyt aletaan tuomaan väkivalta rikollisia ja murhista, ruumiista haaveilevia. Turvattomuuden tunnetta potevat eivät koskaan parane vaan saattavat muuttua itse vaarallisiksi jotta pääsevät pois polilta, isänmaaliset tekevät itsemurhan kun kaikki luottamus on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti voisi käydä lääkärissä. Jokin sairaus mahdollisesti on. Tai sitten ei halua kertoa siitä.
Epäiletko, että olisi tuloksetta jonottanut Tikkurilan terveysasemalla ja heittänyt sitten hanskat tiskiin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan psyykkisesti terve sinä joka toivot toisen ihmisen kuolemaa nro 8?
Äkkiä psykiatrian polille, todennäköisesti olet psykopaatti pahimmasta päästä.
Jos nyt kuitenkin psykopaatit vietäsiin vankilaan ( murhan suunnittelusta, kiihotamisesta henkirikokseen) eikä peloteeksi jo valmiiksi peloissaan olevien mielisairaiden joukkoon. Nurinkurista olisi että monet hakeutuvat sairaalaan koska pelkäävät vapaalla, kokevat sairaalan turvalliseksi paikasi olla ja asua, jos sinne nyt aletaan tuomaan väkivalta rikollisia ja murhista, ruumiista haaveilevia. Turvattomuuden tunnetta potevat eivät koskaan parane vaan saattavat muuttua itse vaarallisiksi jotta pääsevät pois polilta, isänmaaliset tekevät itsemurhan kun kaikki luottamus on kadonnut.
Ihme neuvoja, vaaralista sakkia vapaalla, neuvomassa jotain järjen vastaista, jotkut lääkäritkin ovat tällä lokikalla liikellä.
Eikä näytä sairaalta