Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan teillä on futon-patjat kestäneet?

Vierailija
17.08.2019 |

Meillä on siis sellainen eurooppalaistyylinen kookosydinfuton. Se on ollut meillä nyt 10 vuotta ja selvästi tiivistynyt. Ollaan saunotettu sitä alkuvuodesta ja nyt piti taas viedä saunaan. Kyllä tuo nyt vielä varmasti jokusen vuoden menee.

Kiinnostaa tiedää, miten kauan teidän futoninne ovat kestäneet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia jollain täysjärkisellä ihmisellä olisi tuollainen läystäke?

Vierailija
4/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä helvetin takia jollain täysjärkisellä ihmisellä olisi tuollainen läystäke?

Mistä syystä olet noin vihainen?

Ap

Vierailija
5/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jo härskiintynyt eritteistä.

Vierailija
6/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä taitaa olla 10v vanha puuvillafuton. Aika uskonnollisesti olen sen joka viikko kääntänyt ja imuroinut. Saunotaan 1-3 kertaa vuodessa. Itse en ole tiivistymistä kokenut mutta paksuuttakin tuolla on joku 20cm.. Kuinka ohut sinulla on? Se saattaa vaikuttaa elinikään mutta kyllä tuo varmaa vielä pari vuotta menee...

Vierailija
7/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä taitaa olla 10v vanha puuvillafuton. Aika uskonnollisesti olen sen joka viikko kääntänyt ja imuroinut. Saunotaan 1-3 kertaa vuodessa. Itse en ole tiivistymistä kokenut mutta paksuuttakin tuolla on joku 20cm.. Kuinka ohut sinulla on? Se saattaa vaikuttaa elinikään mutta kyllä tuo varmaa vielä pari vuotta menee...

Tuo on semmoinen paksu eurooppalaistyyppinen futon, jossa on kookosydin ja luonnonkumikerros. Meillä käännetään lakanoiden vaihtamisen yhteydessä ja imuroidaan samalla. Saunottaminen on hirveän hankalaa, koska se painaa kymmeniä kiloja ja meillä on makkari yläkerrassa ja sauna ulkorakennuksessa :) Olemme kyllä keksineet siihen hyvän metodin, mutta ei sitä tee mieli kovin usein tehdä. Saunottamisen jälkeen tuntuu kyllä ihan kuin uudelta. 

Ap

Vierailija
8/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v nykyisen ikä. Ei ole hoidettu mitenkään eikä varmasti ole alkuperäisen veroinen.

Kun on japanissa nukkunut paljon sikälaisillä ohuilla futoneilla, tulee kotiin seuraavaksi sellaiset. Saa paljon paremmin taiteltua pois tieltä.

Vierailija
9/10 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sänky teillä on, vastaaja nro 6, ja millaiselle aiot ohuen futonin laittaa, nro 8? Musta tuntuu ajatuksena liian ohuelta, mutta miksei se vois olla hyväkin... Itse oon kyllä ihan tykännyt tuosta. Lapsilla on ohuemmat.

Ap

Vierailija
10/10 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli n. viisi vuotta futoni, kunnes homehtui pohjasta, joka oli tatamia vasten, vaikka käytettiin ohjeiden mukaan. Vaihdettiin kunnon sänkyyn. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi