Keskusteletteko parisuhteessa miestenne kanssa oman alapääkarvoituksen trimmaamisesta?
Käyttekö kehittävää dialogia alapääkarvoituksenne trimmaamisesta miehen kanssa, vai meneekö tuo asia sellaiselle suvereniteetin tasolle, että siitä ette neuvottele? Eli jos vaikka mies tykkäisi että ette vetäisi koko alakertaa posliiniksi, niin vedättekö herneet nenään tuollaisesta toiveesta, vai kykenettekö hedelmälliseen ja tavoitehakuiseen keskusteluun asian tiimoilta?
Kommentit (28)
Ei ole tarvinnut keskustella. Saan pitää karvani sellaisena kuin haluan. Kerran ihan suhteen alkuaikoina päätin yllättää miehen ja vedin posliiniksi. Oli ihan järkyttynyt ja sitä mieltä, että aikuisella naisella pitää olla karvoja.
Mies joskus kyselee, ajelisinko, mutta en ole innostunut. Itse se kyllä sheivaa, ja hitsi että se sänki välillä pistelee!
Parisuhteessa tuskin ykkösasia on oman alapään karvoituksen trimmaus, huh huh, mitä tyttösiä tällä palstalla onkaan.
Taitaa olla aivan erilaiset asiat, jotka parisuhteessa on tärkeitä, karvoitus ja sen hoitaminen ovat siellä häntäpäässä.
Jossain pelkässä sänkysuhteessa tuolla saattaa olla merkitystä, mutta ei todellisessa rakkaus ja pysyvässä suhteessa
Vaihtakaapa tytöt palstaa tuonne sek.s.i.n puolelle.
Aloitus tuo esille ettei naiset olisi kykeneviä "keskustelemaan" karvoituksestaan. Silti ap taitaa tarkoittaa, että häntä harmittaa kun naiset eivät kuuntele hänen keskusteluaan ja mielipidettään.
Jos osaa arvostavasti kertoa omista mieltymyksistään olettamatta että nainen ryntää heti niitä toteuttamaan, niin silloin asiasta voi keskustella.
Olen ihan tavan, hyvin ansaitseva suomalainen sinkkumies. En polta, laatuolutta otan joskus.
Puolison etsiminen perheen perustamista on kiivaimmillaan, tarjokkaita on, mutta oikean löytäminen ei olekaan niin helppoo, kuin aikaisemmin luulin.
Mulle on aivan yks hailee, miten trimmailet tai jätät trimmaamatta alapääsi, ei kiinnosta pätkääkään. Mua kiinnostaa, millaine nuori nainen olet, miten ajattelet eri asioista, millaiset ovat arvosi, oletko kiinnostuntut pysyvästä suhteesta vai pelkistä keikoista eri miesten kanssa.
Ja muut tämän kaltaiset asiat, olisi kiva tietää mistä teitä kunnollisia, rehellisiä ja vapaita nuoria naisia löytyisi seurustelukumppaneiksi ja sitten myöhemmin enempäänkin
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tavan, hyvin ansaitseva suomalainen sinkkumies. En polta, laatuolutta otan joskus.
Puolison etsiminen perheen perustamista on kiivaimmillaan, tarjokkaita on, mutta oikean löytäminen ei olekaan niin helppoo, kuin aikaisemmin luulin.
Mulle on aivan yks hailee, miten trimmailet tai jätät trimmaamatta alapääsi, ei kiinnosta pätkääkään. Mua kiinnostaa, millaine nuori nainen olet, miten ajattelet eri asioista, millaiset ovat arvosi, oletko kiinnostuntut pysyvästä suhteesta vai pelkistä keikoista eri miesten kanssa.
Ja muut tämän kaltaiset asiat, olisi kiva tietää mistä teitä kunnollisia, rehellisiä ja vapaita nuoria naisia löytyisi seurustelukumppaneiksi ja sitten myöhemmin enempäänkin
Anteeksi että pisti nauramaan, mutta ei voi ainakaan syyttää ettei ole yrityksestä kiinni! "Noniin lapsenlapset, antakaapas kun ukki kertoo miten hän löysi mummin netistä kun kyseli kunnollisten naisten perään Vauva-palstan häpykarvakeskustelussa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan keskusteltu. Tietysti jokainen itse saa loppupeleissä päättää omasta karvoituksestaan, mutta mua ainakin kiinnostaa huomioida kumppaninkin mieltymys tässä asiassa. Enkä ymmärrä miksi kukaan loukkaantuisi jos parisuhteessa otetaan tuollainen puheeksi ellei sitä tehdä jotenkin tahdittomasti/ilkeästi/määräilevästi.
N29
"kiinnostaa huomioida kumppanini mieltymys karvoituksestani" Tällaisia lampaitako kaikki naiset ovat? Aina miellyttämässä miehiä? Ei ihme, jos naisen euro on 80 senttiä kun ollaan niin miellyttämishaluisia vässyköitä.
Itse en kyllä näe miksi se tekisi musta vässykän lampaan, jos tykkään toisinaan sheivata niin miten miehen mielestä näyttää kiihottavimmalta. Samalla tavalla tykkään joskus esim. pukea oikein seksikkäät alusvaatteet tmv. Tiedän, että kelpaan miehelle jokatapauksessa, mutta en ymmärrä miksi olisi huono asia haluta miellyttää kumppanin silmää - tietenkin niin, että itsekin pitää. En vaikka leikkaisi hiuksiani lyhyeksi tai värjäisi pinkiksi tai ottaisi isoa tatskaa, koska en itse koe niiden näyttävän mulla yhtään hyvältä.
Ja sama se meillä on toisinkin päin, joten ei sinänsä liity mitenkään sukupuoleen. Ollaan keskusteltu siis myös miehen karvoituksesta ja myös hän tykkää huomioida mielipiteeni asiassa, vaikka loppupeleissä tietysti itse saa tehdä ja tekeekin päätöksen.
N29
Minkä? O.o