Minne mennä treffeillä Helsingissä?
Leffaan on varmaan tarkoitus mennä, mutta mitä muuta Helsingissä voisi keksiä?
Kommentit (15)
Käykää Stadin kebabissa syömässä. Suosittelen. Sitten voitte myös ajaa spårvagenilla.
Vaikka tähtitorninmäelle, ottaa vaikka viinin ja muuta pikkupurtavaa mukaan. siitä se lähtee. btw en ikinä ymmärtäny miks mennä treffeillä leffaan? eihän siellä edes voi oikein puhua?
Onko ap naisena pyytänyt miestä treffeille? Silloin termarikahvit puiston penkillä.
Jos ap miehenä pyytänyt naisen treffeille, niin ava-mammojen mielestä vähintään viiden ruokalajin illallinen limusiiniajeluineen ja ilotulituksineen.
Ensimmäiset treffit? Miksi ihmeessä leffaan? Pahimmassa tapauksessa tulee pitkä parituntinen, jos heti alkuun käy ilmi, että toisen seurassa ei todellakaan viihdy. En myöskään suosittele syömään menemistä. Näin kesäisenä päivänä voi tavata ihan vaan Espan puistossa ja lähteä siitä kävelylle Kaivariin, käydä kahvilla ja/tai jätskillä, jos viihdytte toistenne seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Kasvitieteellinen puutarha?
Avp ei kerro ikäänsä, mutta minä menisin treffeille kasvitieteelliseennpuutarhaan opastetulle kierrokselle. Suomenlinna ja Kiasma kiinnostaisi myös.
En lähtisi leffaan ensimmäisillä tutustumiskerroilla. Eihän siellä voi puhuakaan. Ventovieraan kanssa samalla karkkipussilla pari tuntia tuppisuuna ei kyllä johda mihinkään hyvään. Ihan eri juttu kun on jo takana jotain historiaa ja tunnetaan, seurustellaankin, vietetään paljon aikaa yhdessä. Silloin elokuva on hyvä. Tai jos ollaan entuudestaan vaikka kavereita ja halutaan viritellä jotain enemmän.
Mä oon aina lähtenyt kävelemään. Kummallekaan ei tule painetta kuluttaa ja samalla saadaan raitista ilmaa. Helsingissä on muuten tosi nättejä rantoja mihin voi mennä istuksiin tai kävelemään <3
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina lähtenyt kävelemään. Kummallekaan ei tule painetta kuluttaa ja samalla saadaan raitista ilmaa. Helsingissä on muuten tosi nättejä rantoja mihin voi mennä istuksiin tai kävelemään <3
Kivaa treffiseuraa, kun aina lähdet kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa treffiseuraa, kun aina lähdet kävelemään.
Puhelimen autocorrect on tosi ihana asia <3
Siis kävelylle :D
Keltainen Ruusu on ihana treffipaikka.