DONNA BEBIINA
Kommentit (634)
Rita provosoitui oikeen kunnolla ig-storyssaan. Ei taidakaan olla niin tasapainoinen ja henkisesti vahva ihminen, mitä on antanut ymmärtää.
Asun ulkomailla ja minun perussuomalainen nimeni tulkitaan täällä yleensä miehen nimeksi.
Asiakkaat ovat hyvin hämillään, kun tapaavatkin naisen miehen sijaan. Olenkin alkanut käyttää nykyään toista nimeäni, joka on kansainvälisempi ja naisellisempi.
Donna on kansainvälinen nimi eikä tule epäselvyyksiä sukupuolesta. Eikä Donna Manninen kuulosta ollenkaan huonolta nimeltä.
I
Nimivalinta on yllättävä. Mutta muistanpa miten erikoiselta ja epäsopivalta (mä-en-olis-ikinä-tommoista-valinnut) vaikkapa Estelle aluksi tuntui. Vanhemmat ovat tätä pitkään harkinneet, ja valintahan on yksin heidän. Ihmettelen aikuisten (?) ihmisten tarvetta haukkua pienen lapsen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bebiina on siis Akin äidin nimi.
Väestörekisterikeskuksen tietojen mukaan maasta tosiaan löytyy joku(nen) välillä 1940-1959 syntynyt Bebiina.
Minä nämä Manniset muuten ovat, ts. miten tulleet julkisuuteen? itse en muista kuulleeni heistä mitään.
Rita ainakin on menestynyt aerobikkaajaana. Useita kansainvälisiä mitaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut teistä ovat jo aloittaneet kiusaamisen tätä täysin viatonta lasta kohden. Nämä viesti jää elämään nettiin, ja näitä tulee lukemaan myös teidän lapset.
Kiusaamisen sijaan opettakaa lapsillenne suvaitsevaisutta ja nimien erilaisuutta.
Minulle tulee väkisinkin ekana mieleen että vanhemmat antaa lapsilleen erikoisia nimiä koska eivät pidä niistä lapsistaan :(
Ja julkkistyrkkyjen kohdalla se, että nimeämällä lapsi erikoisesti saadaan taas lisää turhaa julkisuutta ja mieluummin vielä negatiivista niin siitä voi sitten uhriutua julkisesti oikeastaan ikuisesti.
Jotenkin todella kylmää laskelmointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten tämä nimi on mennyt läpi maistraatissa???
Miksi? Kumpikin nimi on annettu jo aiemminkin, Löytyy rekisteristä.
Jos hyväksymisen perusteeksi kelpaa että löytyy rekisteristä, niin sitten voidaan hyväksyä vaikka Muna Orkkuli. Löytyy nimittäin rekisteristä kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Rita provosoitui oikeen kunnolla ig-storyssaan. Ei taidakaan olla niin tasapainoinen ja henkisesti vahva ihminen, mitä on antanut ymmärtää.
Eikö sen insta olekaan kaapattu?
Noh! Jos tähän kommentois vaikka niin ettei kumpikaan nimistä ole ikinä edes käynyt mielessä kun on omille tyttärille (2kpl) nimeä miettinyt.
Toisaalta pariskunnan huomioonottaen ei kyllä nimivalinta hirveesti yllätä. Onnea vaan Donnalle päivähoitoon/kouluun toivotaan että uppoot massaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut teistä ovat jo aloittaneet kiusaamisen tätä täysin viatonta lasta kohden. Nämä viesti jää elämään nettiin, ja näitä tulee lukemaan myös teidän lapset.
Kiusaamisen sijaan opettakaa lapsillenne suvaitsevaisutta ja nimien erilaisuutta.
Minulle tulee väkisinkin ekana mieleen että vanhemmat antaa lapsilleen erikoisia nimiä koska eivät pidä niistä lapsistaan :(
Ja julkkistyrkkyjen kohdalla se, että nimeämällä lapsi erikoisesti saadaan taas lisää turhaa julkisuutta ja mieluummin vielä negatiivista niin siitä voi sitten uhriutua julkisesti oikeastaan ikuisesti.
Jotenkin todella kylmää laskelmointia.
Mitä erikoista on antaa omalle lapselleen äitinsä etunimi toiseksi nimeksi? Kuinka moni tätä ei ole tehnyt?
Ainakin meidän suvussa se toinen nimi on justiinsa jomman kumman vanhemannan etunimi.
Ihan normi touhua. Ja mielestäni Donna ei ole mitenkään erikoinen nimi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissanne aikuiset ihmiset täällä kiusaavat vastasyntynyttä lasta? Eikö teillä ole todella pienintäkään moraalia? Tekopyhiä lehmiä olette - toivon, että aikuiset ihmiset pilkkaavat ja ivaavat teidän lasta kerran se on teidän mielestänne hyväksyttävää. Eikun ainiin, sehän on eri asia kun sen itse tekee?
Nämä keskustelut ovat ikuisesti netissä. Miettikää, kun tuo lapsi nämä lukee. Todella
toivon, että karma tämänkin teille kostaa. Ja tämä keskustelu pitää kyllä saada poistoon.
Hei Rita ja Aki 😂
Nuo äitylin ripset! Eikö ihmisillä ole mitään itsekritiikkiä? Vai tulevatko he sokeiksi samalla tavalla kuin huulitäytteiden kanssa, aina pitää vaan saada lisää, lisää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin mitä rekrytoija miettii kun näkee tuollaisen nimen hakevan työpaikkaa.
Nauraa ensin ja työntää hakemuksen silppuriin, koska luulee vitsiksi???
Todennäköisesti siinä on ihan hemmetin hyvännäköinen kuva liitteenä, ja miksi nimi Donna Manninen kuulostaa vitsiltä? Ei minusta ainakaan Donna Manninen kuulosta yhtään vitsiltä vaan ihan normi nimeltä?
No kyllä Donna Manninen Suomessa on ihan manne-nimi, samaa sarjaa kuin Ridget, Zorrot ja muut telkusta kaapatut.
Ylipäätään Donna ei tunnu nimeltä, vaan juurikin yleistänaista tarkoittavalta ilmaisulta.
Mutta mikäpä siinä, se on heidän valintansa.
Se on typerää kun vaahtoatte, ettei nimestä saa sanoa kielteistä. Miksei? Jos on julkisuuden valinnut, niin pirulauta pitää sitten kestää seuraukset. Vain lähipiiri hämmästelisi nimeä, jollei tämä julkisuudella elävä turhakepariskunta sitä olisi julkistanut.
Oikein hyvin sopii nimeksi lapselle, jota äiti huorahtavasti esittelee mahdollisimman pienet bikinit yllään. Rahasta jotkut on näköjään valmiit myymään lapsensakin. Tämä pariskunta ei itse kunnioita lastaan, kunnioitusta on silloin typerää vaatia ulkopuolisista. Siinä on pienokainen valjastettu turhuuden markkinoille heti syntymästään.
Hohhoijaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen jo silmissäni isokokoisen, marimekkoon ja näyttäviin koruihin pukeutuneen, hiuksensa geometriseen malliin leikanneen ja kirkkaanpunaiseksi värjänneen keski-ikäisen naisen erikoisine silmälaseineen. Juuri sellainen naistyyppi ottaa käyttöön toisen nimensä ja istuu kansalaisopiston johtokunnassa ja juo punaviinia paikallisen taidenäyttelyn avajaisissa nimellä Bebiina Manninen. Tosin voi olla, että hän vaihtaa sukunimenkin johonkin sellaiseen, joka kuulostaa originellimmalta.
😂Näkin pystyn niin kuvittelemaan tän.
Onhan se yksi tunnettu Tuttelikin, mielestäni yhtä outo ja vauvamainen nimi.
Juu se Tutteli-nimi on kyllä hirveyden huippu... Eikös se sen niminen nainen ole nykyään jo joku 70 v. tms? Mitähän senkin vanhemmat aikanaan ovat oikein ajatelleet; että lapsukainen pysyy vauvana ikuisesti?
Oli tv kuuluttaja ja edesmennyt
Sori sekoitin toiseen
Vierailija kirjoitti:
Nuo äitylin ripset! Eikö ihmisillä ole mitään itsekritiikkiä? Vai tulevatko he sokeiksi samalla tavalla kuin huulitäytteiden kanssa, aina pitää vaan saada lisää, lisää...
Miksi tuo häiritsee sinua? Minua ei häiritse yhtään vaikka itsellä ei ole yhtään irtoripseä, ja myöskään tähän asti ei ole koskaan häirinneet toisen irtoripset tai huulitäytteet.
En voi ymmärtää miten joku asia voi noin paljon häiritä sinua, kun se ei mitenkään koske sinua?
Elä sinä omaa elämääsi ja anna toisten elää omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin mitä rekrytoija miettii kun näkee tuollaisen nimen hakevan työpaikkaa.
Nauraa ensin ja työntää hakemuksen silppuriin, koska luulee vitsiksi???
Todennäköisesti siinä on ihan hemmetin hyvännäköinen kuva liitteenä, ja miksi nimi Donna Manninen kuulostaa vitsiltä? Ei minusta ainakaan Donna Manninen kuulosta yhtään vitsiltä vaan ihan normi nimeltä?
No kyllä Donna Manninen Suomessa on ihan manne-nimi, samaa sarjaa kuin Ridget, Zorrot ja muut telkusta kaapatut.
Ylipäätään Donna ei tunnu nimeltä, vaan juurikin yleistänaista tarkoittavalta ilmaisulta.
Mutta mikäpä siinä, se on heidän valintansa.
Se on typerää kun vaahtoatte, ettei nimestä saa sanoa kielteistä. Miksei? Jos on julkisuuden valinnut, niin pirulauta pitää sitten kestää seuraukset. Vain lähipiiri hämmästelisi nimeä, jollei tämä julkisuudella elävä turhakepariskunta sitä olisi julkistanut.
Oikein hyvin sopii nimeksi lapselle, jota äiti huorahtavasti esittelee mahdollisimman pienet bikinit yllään. Rahasta jotkut on näköjään valmiit myymään lapsensakin. Tämä pariskunta ei itse kunnioita lastaan, kunnioitusta on silloin typerää vaatia ulkopuolisista. Siinä on pienokainen valjastettu turhuuden markkinoille heti syntymästään.
Hohhoijaa taas.
En vain voi ymmärtää miten jotku haukkuvat pienen viattoman lapsen nimeä, johon hän on ihan syytön. Kuulostaa julmalta ja kylmäkisoiselta ihmiseltä.
Rita tilitti oikein kunnolla ig storyssa. Hei, jos on ihana nimi niin ei selittelisi. Taisi ottaa sievän nokkaansa kun kaikki ei ihkuttele Bebiinaa. Onhan se kummallinen nimi.
Donna Peppiinako? Ei kun Bepiina.
MItä pahaa Donna Beniina on tehnyt teille, että ihan joukoittain haukutten hänen nimeään. Kyseessä pieni on pieni vauva, joka ei ole nimeään valinnut.
MIten te kehtaanne käydä pienen vauvan kimppuun ihan näin joukolla. Häpeäisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo häiritsee sinua? Minua ei häiritse yhtään vaikka itsellä ei ole yhtään irtoripseä, ja myöskään tähän asti ei ole koskaan häirinneet toisen irtoripset tai huulitäytteet.
En voi ymmärtää miten joku asia voi noin paljon häiritä sinua, kun se ei mitenkään koske sinua?
Elä sinä omaa elämääsi ja anna toisten elää omaa elämäänsä.
Rita itsekö se siellä ripsiään puolustelee, kun noin meni tunteisiin?
Olen ihan ulkosuomalainen ja ihmettelen tätä yleistä lynkkausta. En vain voi ymmärtää teidän käytöstänne.
Donna Bebiiba
Bonna Debiina
Itse en olisi valinnut.