Harrastan ryyppäämistä. Kysy mitä vaan!
Takana monta vuotta säännöllistä ryyppäämistä ja pidän itseäni aika hyvänä siinä.
Kommentit (45)
Harrastuksen aloittaminen on alkanut pyörimään mielessä.
Kysyisin, millä tavalla harrastuksen aloitus kannattaa ajoittaa?
Täällä kans yksi harrastelija! Nuoresta iästä (24v) huolimatta tätä tullut harrastettua kymmenisen vuotta. Juon noin kaksi-neljä kertaa kuussa, nyt kesällä lähti lapasesta työttömyyden ja parisuhdeongelmien takia. Tuli notkuttua muutaman päivän välein muutamilla tai bailaamassa.
Mulla oli muutama vuosi sitten luultavasti jonkin sortin masennus ja se jäi jotenkin "päälle". Siis oletan aina olevani huono ja ihmiset ei pidä minusta, häpeän tekemisiäni, sanomisiani, kadun vanhoja juttuja, minun pitäisi vain olla hiljaa ja kadota, en tunne enää samanlaista tyydytystä tai iloa, enkä onnea, olen myös yksinäinen. Alkoholilla saan nämä tuntemukset kuriin ja tunnen olevani kuin ennen - hauska, iloinen, sosiaalinen.
Ja kyllä, olen kokeillut kaikkea myös sitä alkon lopettamista, mutta mistään ei saa tuota entistä iloista minää takaisin. Krapula on nykyään kamala ahdistus ja morkkis, ilman syytä edes. Silti on sen arvoista että olen "oma itseni".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeasti harrastan ryyppäämistä, paino sanalla harrastan. Käyn töissä ja elän seesteistä aikuisen elämää (olen valitettavasti lapseton mies, en omasta halustani) mutta silloin tällöin otan breikin ja lähden ryyppäämään paikkakuntani pulsumajaan, mulla on siellä tuttuja, jotka ilahtuu mut nähdessäni ja tietävät, että tänään dokataan ja kunnolla. Pelkään vaan, että työnantaja saa tietää, koska kännissä postailen somen täyteen kuvia hillittömästä ryyppäämisestä tunnettujen rappioalkoholistien kanssa, aamulla ensimmäisenä poistan kuvat nopeasti.
Sama täällä, ryyppäämisen rehellinen harrastaminen on yllättävän yleistä. Laita facebook tilisi yksityiseksi jos et halua työnantajasi tietävän mitä puuhailet vapaa-ajalla.
Ap
Ongelma on siinä, että humalassa haluan kaiken julkiseksi. Aamulla sitten palaan järkiini.
Oletko kokeillut hillitä juomistasi niin ettei kontrollin menetys yllä tuolle tasolle? Voisin kuvitella että olisit onnellisempi ilman tuota jälkihäpeää.
Ap
Vaikka joisin vähemmän ne kuvat pitää aina laittaa. Koulukiusaamistausta ja vuosien nössönä pitäminen saa aina halun postata kuvat ja näyttää, etten ole sellainen. Aamulla taas muistaa olevansa aikuinen eikä tällä tehdäkään enää vaikutusta, se juna meni jo.
Hyviä vinkkejä tässä ketjussa, etenkin tuo aamupäivätreenaus. Liian myöhäistä testata tänään, mutta huomennakin on vapaapäivä.
Mitkä niistä arvoista oli koholla? Tuliko sanomista lääkäriltä vai kävitkö ite vaan tsekkauttaa?