Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastan ryyppäämistä. Kysy mitä vaan!

Vierailija
17.08.2019 |

Takana monta vuotta säännöllistä ryyppäämistä ja pidän itseäni aika hyvänä siinä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä halveksin sun kaltaisia luusereita, varmasti inhoat itseäsi, koska et kestä olla itsesi kanssa selvinpäin.

T. Itsensä inhoaja

Vierailija
22/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä halveksin sun kaltaisia luusereita, varmasti inhoat itseäsi, koska et kestä olla itsesi kanssa selvinpäin.

Ymmärrät minut ja kaltaiseni ihan väärin. Pidän itsestäni ihan selvänä ja humalassa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät minut ja kaltaiseni ihan väärin. Pidän itsestäni ihan selvänä ja humalassa.

Ap

Olet juoppo ja vielä valehtelijakin;D

Vierailija
24/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Itsensä inhoaja

Kas kas...toinen juoppo ilmoittautui...

Vierailija
25/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mikään juoppo ole jos 3 viikossa kännää? Sitten kun aloitta heti herätessä raa'alla 60% viinalla, niin voidaan puhua ihan kunnon juomisesta.

Vierailija
26/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se mikään juoppo ole jos 3 viikossa kännää? Sitten kun aloitta heti herätessä raa'alla 60% viinalla, niin voidaan puhua ihan kunnon juomisesta.

En pidä itseäni juoppona, sillä vain harrastan ryyppäämistä. Juoppo on enemmän alkoholiongelmainen jolla on lähtenyt käsistä.

Ap

Vierailija
27/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopothan aina kaunistelee juomistaan...

Vierailija
28/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeasti harrastan ryyppäämistä, paino sanalla harrastan. Käyn töissä ja elän seesteistä aikuisen elämää (olen valitettavasti lapseton mies, en omasta halustani) mutta silloin tällöin otan breikin ja lähden ryyppäämään paikkakuntani pulsumajaan, mulla on siellä tuttuja, jotka ilahtuu mut nähdessäni ja tietävät, että tänään dokataan ja kunnolla. Pelkään vaan, että työnantaja saa tietää, koska kännissä postailen somen täyteen kuvia hillittömästä ryyppäämisestä tunnettujen rappioalkoholistien kanssa, aamulla ensimmäisenä poistan kuvat nopeasti.

Vierailija
29/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeasti harrastan ryyppäämistä, paino sanalla harrastan. Käyn töissä ja elän seesteistä aikuisen elämää (olen valitettavasti lapseton mies, en omasta halustani) mutta silloin tällöin otan breikin ja lähden ryyppäämään paikkakuntani pulsumajaan, mulla on siellä tuttuja, jotka ilahtuu mut nähdessäni ja tietävät, että tänään dokataan ja kunnolla. Pelkään vaan, että työnantaja saa tietää, koska kännissä postailen somen täyteen kuvia hillittömästä ryyppäämisestä tunnettujen rappioalkoholistien kanssa, aamulla ensimmäisenä poistan kuvat nopeasti.

Sama täällä, ryyppäämisen rehellinen harrastaminen on yllättävän yleistä. Laita facebook tilisi yksityiseksi jos et halua työnantajasi tietävän mitä puuhailet vapaa-ajalla.

Ap

Vierailija
30/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulla oli sama harrastus, mutta pelästyin, kun kesällä oli niin outoja tuntemuksia ja on alkanut olemaan psyykkisesti niin paha olo. Siksi olen valitettavasti jättämässä rakkaan harrastuksen, toki minulla on pitkä ja komea noin 30 vuoden ura takana. Kiinnostaa, onko itselläsi pysyneet mielialat hyvinä normikrapuloita lukuunottamatta. Omat maksa-arvoni ovat, kiintoisaa kyllä, erinomaiset, mistä olenkin päätellyt, että alkoholia pidetään liian vahingollisena, koska kaikki valehtelevat kulutuksensa alakanttiin.

Vierailija
31/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, ryyppäämisen rehellinen harrastaminen on yllättävän yleistä. Laita facebook tilisi yksityiseksi jos et halua työnantajasi tietävän mitä puuhailet vapaa-ajalla.

Ap

Ongelma on siinä, että humalassa haluan kaiken julkiseksi. Aamulla sitten palaan järkiini.

Vierailija
32/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun maksa-arvot? Täällä toinen harrastaja, joka ottaa nyt syksyllä parin kolmen kuukauden maksanhoitokuurin.

Sama täällä!!

Tietäis vaan miten sen toteuttaisi.  Kaksi-kolme viikkoa menee ihan ok kun on alkuun päässy mut sit repee eli menee tissutteluks.

Vierailija
33/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko humalassa parhaat ideasi?

Vierailija
34/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, minulla oli sama harrastus, mutta pelästyin, kun kesällä oli niin outoja tuntemuksia ja on alkanut olemaan psyykkisesti niin paha olo. Siksi olen valitettavasti jättämässä rakkaan harrastuksen, toki minulla on pitkä ja komea noin 30 vuoden ura takana. Kiinnostaa, onko itselläsi pysyneet mielialat hyvinä normikrapuloita lukuunottamatta. Omat maksa-arvoni ovat, kiintoisaa kyllä, erinomaiset, mistä olenkin päätellyt, että alkoholia pidetään liian vahingollisena, koska kaikki valehtelevat kulutuksensa alakanttiin.

Kunnioitettavan pitkä ura takana, hatun nosto! Valitettava totuus on että jossain vaiheessa tulee raja vastaan ja kaikki loppuu aikanaan. Kultaiset muistot kumminkin jää, hyvää eläkettä!

Mielialat ovat pysyneet tasaisen hyvänä. Olen valmistautunut siihen että kehon vanhetessa pitää muuttaa juomistottumuksia sitä mukaan. So far so good.

Ap

Vierailija
35/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap vaan se toinen, mutta itsellä on alkanut tulla psyykkisiä oireita ja ahdistusta krapulassa, siksi harkitsen lopettamista.

Vierailija
36/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa ryyppään 2-3 päivää. Kärsin viekkarit olutta kittaamalla ettei tule delirium ja syön hyvin. En uskalla ruveta päivittäin kittaamaan.

N30

Vierailija
37/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ongelma on siinä, että humalassa haluan kaiken julkiseksi. Aamulla sitten palaan järkiini.

Oletko kokeillut hillitä juomistasi niin ettei kontrollin menetys yllä tuolle tasolle? Voisin kuvitella että olisit onnellisempi ilman tuota jälkihäpeää.

Ap

Vierailija
38/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap vaan se toinen, mutta itsellä on alkanut tulla psyykkisiä oireita ja ahdistusta krapulassa, siksi harkitsen lopettamista.

Mulla sama. Parikymppisenä ei tullu mitään mut kolmenkympin jälkeen masennun aina ryyppäämisen jälkeen. Ei ole sen arvoista.

Vierailija
39/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko kokeillut hillitä juomistasi niin ettei kontrollin menetys yllä tuolle tasolle? Voisin kuvitella että olisit onnellisempi ilman tuota jälkihäpeää.

Ap

Olen opetellut mindfulnessia juodessani jo 18-vuotiassta lähtien eikä minulla koskaan mene humalassa kontrolli, muisti tai käytös oudoksi. Ihmiset myös unohtaa veden juomisen ja kunnon syömisen aina välillä. Ja ei todellakaan kannata yöllä kännätä, vaan aamupäivällä jo tukevan aamiaisen ja hyvin nukutun yön jälkeen kännitkin tuntuu paljon mukavemmilta.

Vierailija
40/45 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko humalassa parhaat ideasi?

En mielestäni. Toki humalassa tulee suunniteltua kaikkea "hienoa" mutta ei niitä sitten selvinpäin tule toteutettua. Toki poikkeuksiakin on, mutta sanoisin että yli 90% oikeasti hyvistä, toteuttamiskelpoisista ideoista syntyy selvänä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän