Mies osti kamalan tärinäpulkan (=auton) jossa kyydissä vtuttaa. Hyvästi loppukesän kivat kotimaan tutkimusreissut.
Itkettää ja vtutttaaa. Tup on sitten meillä seuraavat 11 vuotta.
Korvaako vakuutus jos avaan käsijarrun vahingossa mäkeen pysäköidystä autosta ja takana on betoniseinä?
Kommentit (39)
Onko se käytetty auto? Miten renkaat, ne voi aiheuttaa tärinää?
Ei, mutta vakuutus korvaa, mikäli autosi varastetaan ja ryssitään lunastuskuntoon. Kaikesta voi sopia.
Köyhät syö käristemakkaraa sateessa kuusen alla lomallaan. Käytä autoa työmatkoihin ja lomaile auringon alla, kaukana täältä sohkolasta.
Mene bussilla. On tasaista kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät syö käristemakkaraa sateessa kuusen alla lomallaan. Käytä autoa työmatkoihin ja lomaile auringon alla, kaukana täältä sohkolasta.
Mä olen roadtripihmisiä, nyt kolme viikkoa Norjassa. Kittilän jälkeen ensimmäiset sateet tulivat eilen, eikä autokaan tärise. Matka jatkuu ohistellen.
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin ja pidänkin kaukoliikenteen busseista. Ukko vaan jää pulkkaansa sitten ja bussit ei vie kaikkialle.
Ap
Minäkin olen pettynyt Porscheni rankaisiin ja penkkeihin. Ja pärinään.
Renkaat ei oo tasapainossa jos tärrää.
Miksi ostit Toyotan tai volkkarin? Ihan oma moka.
Autoilusta voi myös nauttia.
No ei sitten käynyt ollenkaan mielessä korjata siitä autosta tärinää aiheuttava vika. Semmoinen tapa meillä on, että viat korjataan. Tuossa voisi aloittaa renkaitten tasapainotuksella, ja katsastuksessa antavat sitten lisää neuvoja tärinän poistamiseen, ennen kuin hyväksyvät.
Myykää se tärinäpulkka. Häviää siinä muutaman tuhatlappusen, mutta on paras keino mielenrauhan saavuttamiseksi.
Ostakaa sitten joku hyvät kyydit antava auto esim. mb E malli. Nämä autot antavat hyvät kyydit. Voipi olla noin 300 tkm ajettuja, mutta, jos ovat kunnossa ovat mukavia ajettavia. Jos pitää korjauttaa, niin eihän se ole ongelma. Jos ette itse kykene valitsemaan autoa, niin pyytäkää apua joltakin joka osaa.
Itse olen aina ajanut käytetyillä, mutta mukavilla autoilla. En todellakaan ostaisi mitään "mopoautoa", jossa pitää käyttää kuulosuojaimia ja hampaat putoilevat tärinästä.
Alusta vain on liian kova Suomen teille. Viritetty tarkkaan ajoon ja tuntumaan varmaan. Käytännössä semmosella tee näillä hiekkakuoppateillä ja nopeuksilla mitään.
Yhtään ojaanajoa tai ohjausvirhettä tullut 19 vuoteen entisellä mukavallakaan autolla eikä ylinopeuksillakaan.....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Myykää se tärinäpulkka. Häviää siinä muutaman tuhatlappusen, mutta on paras keino mielenrauhan saavuttamiseksi.
Ostakaa sitten joku hyvät kyydit antava auto esim. mb E malli. Nämä autot antavat hyvät kyydit. Voipi olla noin 300 tkm ajettuja, mutta, jos ovat kunnossa ovat mukavia ajettavia. Jos pitää korjauttaa, niin eihän se ole ongelma. Jos ette itse kykene valitsemaan autoa, niin pyytäkää apua joltakin joka osaa.
Itse olen aina ajanut käytetyillä, mutta mukavilla autoilla. En todellakaan ostaisi mitään "mopoautoa", jossa pitää käyttää kuulosuojaimia ja hampaat putoilevat tärinästä.
Kiitos vinkistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää, kun kuskit ovat "jostain muualta".
Vierailija kirjoitti:
Osta itse parempi.
No sepä vtuttaakin, kun itse valitsin nettiautosta kyseisen. Koeajon sittrn teki mies kun piti matkustaa kauemmaksi. Sanoin vielä että älä osta jos ei ole hyvä. Ajoi sitten vain tasaista asfalttia varmaan 10 minuuttia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää, kun kuskit ovat "jostain muualta".
Kaukoliikenteessä on yleensä jostain täältä ja tasainen kyyti.
Käytetty auto pitää tutkia tarkkaan ennenkuin ostaa.
Olen ostanut yksityiseltä neljä autoa, kaikki ok.
Siis en tietenkäään näin toimisi, sehän saattaisi olla rikos....... Ap