Nuoret naiset, voisitteko seurustella miehen kanssa jolla on saksanpaimenkoira?
Kommentit (47)
Voisin, jos on koulutettu, eikä ole mikään tyhjän räykyttäjä.
Tuleeko se toimeen mun verkkopyyttonin kanssa?
En voisi. En missään nimessä.
Tiedän yhden saksanpaimenkoiran karmean teon, enkä koskaan pystyisi olemaan tuon koiran kanssa pitkiä aikoja samassa tilassa. Vaikka olisi miten opetettu ja koulutettu koira, koira on kuitenkin eläin ja sillä saalistajan aivot.
Vierailija kirjoitti:
Koirani saattaisi hieman maistella verkkopyyttoniasi, mutta ei aiheuttaisi sille suurempaa vahinkoa :)
Vierailija kirjoitti:
En oikein. Pippelinjatke.
Silti kaikilla noilla sota ja taistelukoiran omistajilla naisia, mutta pikkukoiran omistavilla kilteillä miehillä ei. Mites selität tämän?
Todellakin. Itse rakastan koiria ja miehet joilla on lemmikki, oli sitten kissa tai koira on mun mielestä vaan sympaattinen asia. Oletuksena tietysti että lemmikistä pidetään huolta!
Itselläni on valkoinenpaimenkoira, ja olen aina ihaillut saksanpaimenkoiria myös. :)
Itse koira ei aiheuttaisi pelkoa, tunnen henkilön jolla on ollut useita todella hyvin koulutettuja saksanpaimenkoiria. Mutta siihen kiinnittäisin huomiota onko koira tosiaan opetettu tavoille. Ihminen joka hankkii saksanpaimenkoiran ja sallii tai jopa kannustaa huonoa käytöstä on hankkinut sen vaikuttaakseen kovalta tyypiltä, enkä sellaista koiranomistajaa jäisi katselemaan.
Naiset ei osaa kasvattaa staffeja ja muita stuffeja. Luottaisin pikkukoiran omistajana enemmän niihin kaljuihin, kultaketjuisiin, skrodeihin tappajakoirien omistajiin. Naiset lellii piskejään.
Joskus aikanaan koulutin kundikaverin schäferiä ja opetin häntä samaan, oli ihan ulapalla siitä, miten se tapahtuu. Sanoi koiralle istu ja sitten torui sitä, kun se ei istunut ö.Ö
Koira oli kiltti kodinvaihtaja, jota ei tarvinnut pelätä pienimmässäkään määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirani saattaisi hieman maistella verkkopyyttoniasi, mutta ei aiheuttaisi sille suurempaa vahinkoa :)
:DD saattaapi käydä toisinpäin, mutta vahinko sulaa parissa viikossa. Aikuinen on jo ja koira lähtee noin tunnissa syöntiin. Tuossapa vähän tietoja: https://fi.wikipedia.org/wiki/Verkkopyton
Meillä oli saksanpaimenkoira kun olin lapsi ja se oli paras ystäväni. Koira tuli meille, kun olin neljän vanha ja se oli alkuaankin hyvistä tasapainoisista vanhemmista. Isäni koulutti sen todella hyvin ja koira olikin tosi fiksu, huumorintajuinen ja hyvä ystävä, jonka kanssa minäkin pystyin kulkemaan täysin huoletta missä vain ja vaikka ilman hihnaa. Koira oli koko naapuruston kaveri muutenkin ja se tiesi täsmälleen oman pihan rajat, eikä mennyt askeltakaan rajan yli ilman lupaa.
Koira piti lopettaa, kun se oli noin 12 vuotias. Sillä oli silloin syöpäkasvain vatsassa ja lonkat alkoivat pettää. Näen vieläkin joskus unia, joissa koira on. Voisin siis hyvinkin seurustella miehen kanssa, jolla on tällainen äärettömän fiksu ja ihana koira.
Ei aiheuttaisi pelkoa muuta kuin hajuhaitasta.
Olen aika huono sietämään koiran hajua ja voimakasta läähätystä, mutta saksanpaimenkoirat ei kai läähätä hirveästi?
Haisuleita ne kyllä on, ja se olisi vaikeaa mutta eihän sitä tarvitse yhdessä asua.
Naapurissa on ihan hullu sakemanni ja se on todellinen häpeäpilkku kaikin puolin. Siitä koirasta ei saa millään tapaa järkevää lemmikkiä, vaan se on täysin luonnevikainen piski. Jopa sen omistaja, iso äijä, näyttää aika ajoin pelkäävän koiraansa.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin koira kuin ihmisilapsi.
hyvin sanottu !
Toki, mikäli koira olisi hyvin koulutettu ja sosiaalistettu. Tasapainoinen ja koulutettu saksanpaimenkoira on maailman parhaimpia koirakavereita. Minusta on ikävää, että sakemanni hankitaan liian usein egonpönkittäjäksi eikä sen tarpeita oteta huomioon. Onneksi ainakin omilla kotikulmillani trendi tuntuu olevan laskusuunnassa ja kaikki täällä tapaamani saksanpaimenkoirat ovat kilttejä ja tasaisia luonteita.
Voisin. Sakemannit ja koirat yleensäkin on ihania. Tosin jos koira ei olisi kunnon kennelistä hankittu tai se olisi kouluttamaton tai huonosti hoidettu, niin silloin luultavasti en.
Ei aiheuttaisi pelkoa, pidän koirista. Mutta sitä en katselisi jos koira olisi koulutettu ja sosialistettu huonosti.