Millaisia nykyajan nuoret miehet, 20-30 vuotiaat ovat?
Tuntuu että lähes kaikki 20-30 -vuotiaat nuoret miehet ovat pleikkaria pelaavia, ylipainoisia, kaljaa kittaavia pikkupoikia jotka eivät käy edes koulussa tai töissä, saati pyri elämässään mihinkään. Mistä tässä maailman ajassa löytäisi kunnollisen poikaystävän jos ajattelee jossain vaiheessa perheen perustamista?
Kommentit (29)
No täällä vietän aikaa muutamankymmenen parikymppisen kanssa, joista joillain on lapsi ja suurinosa haluaa sellaisen lähitulevaisuudessa.
Kukaan ei ole lihava tai pleikan edessä asuva, kaljaa juo jonkun verran muttei hirveästi eikä elämän sisältö ole biletys tai kännääminen.
Mukavia, fiksuja ja hyviä tyyppejä, komeitakin monet ja käytöstavat hallussa.
Harrastavat mm. skeittaamista, lumilautailua ja kalastamista.
Liikut väärissä piireissä, sillä oma kokemukseni nuorista miehistä on just päinvastainen, että ovat pääosin hyviä ja freesejä.
Olen siis nuori nainen.
Ainakin mun 2 vävyäni ovat ihania!
Toinen 25 ja toinen 29v. Kumpikaan ei pelaa pleikkaa vaan näin kesällä fudista, frisbeegolfia tms. Hoikkia, hyväkuntoisia poikia. Kunnianhimoisia, kovia tekemään töitä. Toinen on vuosikkaan kanssa päivät kotona ja lähtee illaksi töihin mahdollistaen lapsen kotonaolon vähän pidempään kun hoitovapaaseen ei ole varaa.
Äärimmäisen kohteliaita ja hyvinkasvatettuja. Toinen suomalainen ja toinen maailman toiselta puolen
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissäni vajaa 30-vuotiaat miehet ovat työssäkäyviä, harrastavat aktiivisesti (harrastukset vaihtelevat itsepuolustuslajeista sukututkimukseen), alkoholia käytetään kohtuudella ja elämällä on selkeä suunta. Osa korkeakoulun käyneitä, osa duunareita, perusfiksuja kaikki.
Kiinnostaa tietää missä seurassa aloittaja liikkuu jos hänen käsityksensä alle 30-vuotiaista miehistä on "kaljaa kittaavat vätykset."
ap on wt joka haluaa karata parempiin piireihin
onnea matkaan
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia, ei ole yhtä muottia.
Oma miesystäväni on 21 vuotias yliopistossa opiskeleva, punttisalilla 5 kertaa viikossa treenava lihaksikas/atleettinen ihminen joka ei alkoholia juuri käytä, pari kertaa vuodessa riittää hänelle. Pelaa tietokoneella pari kertaa viikossa. Hyvä huumorintaju ja sopeutuvainen, minun lapset ottanut hyvin elämäänsä vaikka omia ei halua.
Keskimmäinen poikani on 21, erittäin vaikea kuvitella että hän olisi kiinnostunut lapsista edes tuon vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun 2 vävyäni ovat ihania!
Toinen 25 ja toinen 29v. Kumpikaan ei pelaa pleikkaa vaan näin kesällä fudista, frisbeegolfia tms. Hoikkia, hyväkuntoisia poikia. Kunnianhimoisia, kovia tekemään töitä. Toinen on vuosikkaan kanssa päivät kotona ja lähtee illaksi töihin mahdollistaen lapsen kotonaolon vähän pidempään kun hoitovapaaseen ei ole varaa.
Äärimmäisen kohteliaita ja hyvinkasvatettuja. Toinen suomalainen ja toinen maailman toiselta puolen
Ohis: kuka käyttää lapsesta sanaa vuosikas? Hyi!
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Ottaisin mielelläni 70luvulla syntyneen. Heillä vain elämäntavat osalla äärimmäisen pahoja. Siispä onnee teille jotka pystytte sietämään tätä kaikkea.
Ei elämäntapoja voi sitoa ikään. Hassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma miesystäväni on 21 vuotias yliopistossa opiskeleva, punttisalilla 5 kertaa viikossa treenava lihaksikas/atleettinen ihminen joka ei alkoholia juuri käytä, pari kertaa vuodessa riittää hänelle. Pelaa tietokoneella pari kertaa viikossa. Hyvä huumorintaju ja sopeutuvainen, minun lapset ottanut hyvin elämäänsä vaikka omia ei halua.Keskimmäinen poikani on 21, erittäin vaikea kuvitella että hän olisi kiinnostunut lapsista edes tuon vertaa.
Siinäpä se on, erilaisia ihmisiä on kaiken ikäisissä. Itselläni oli kaksi lasta jo 21 vuotiaana. Halusin perheen nuorena.
Minun miesystäväni kohdalla tilanne oli se, että hän ihastui ja rakastui minuun lapset eivät tuntuneet esteeltä vaan halusi lähteä osaksi meidän elämää.
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissäni vajaa 30-vuotiaat miehet ovat työssäkäyviä, harrastavat aktiivisesti (harrastukset vaihtelevat itsepuolustuslajeista sukututkimukseen), alkoholia käytetään kohtuudella ja elämällä on selkeä suunta. Osa korkeakoulun käyneitä, osa duunareita, perusfiksuja kaikki.
Kiinnostaa tietää missä seurassa aloittaja liikkuu jos hänen käsityksensä alle 30-vuotiaista miehistä on "kaljaa kittaavat vätykset."
Ihana kuulla alle 30-v sukututkimuksen harrastajasta! Ei ole nuoret pilalla.
Oma miesystäväni on 21 vuotias yliopistossa opiskeleva, punttisalilla 5 kertaa viikossa treenava lihaksikas/atleettinen ihminen joka ei alkoholia juuri käytä, pari kertaa vuodessa riittää hänelle. Pelaa tietokoneella pari kertaa viikossa. Hyvä huumorintaju ja sopeutuvainen, minun lapset ottanut hyvin elämäänsä vaikka omia ei halua.