Oletteko huomanneet, että ruokakaupassa pisin kassajono on aina sille kauneimmalle kassaneidolle?
Harmikseni joudun siis seisomaan kassajonossa yliaikaa
kettu58
Kommentit (36)
Tänään se lyhin jono oli sille näteimmälle.
Tosin naisena en valinnut hänen kassaansa kauneuden vaan juurikin jonon lyhyyden tähden.
Selvisi myös syy jonon lyhyyteen - hän oli tosi nopea. Varmuuden vuoksi tarkistin kuitin hyvin ja oikein oli.
Tosin mulla on tapana laittaa tavarat hihnalle siten, etteivät ole kaameassa kasassa, joten kassahenkilön ei ole pakko taittaa ranteitaan minun ostoksieni takia.
Hävettää vaihtoehdot. Sitä arpoo et jaahas meniskö tolle vai tolle ja sitten kääntää selän kivan oloiselle kassalle koska sen vastapäätä olikin se kivemman oloinen joka oli silloin joskus ja tän jälkeen miettii et tosissaan niitä ei varmaan kiinnosta kenen kassalle meen, mutta tulipa arvottua taas.
Sara Sieppi oli muuten Lidlin kassa Oulussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti jonot ovat samanpituiset, ei kukaan huvikseen missään jonota
Olen kyllä eri mieltä. Ihmiset jonottelevat ilmaisia ämpäreitä aivan huvikseen.
Tajutkaa nyt jo että he jonottivat rahapottia.
Tajua nyt, että vasta näissä uudemmissa ämpäreissä on ollut täkyjä. Ei silloin alkuunsa, kun oli ekat ämpärit jaossa. Silloin jaettiin vaan ilmaisia ämpäreitä.
Itseasiassa en ole. - Sen sijaan lähikaupassani on kaksi suosikki myyjääni. - Toinen heistä on aina hyvin nopea liikkeisään ja hymyileväinen noin 30 kiloa ylipainpinen ja toinen taas on "mummojen elvis" joka saa huomaavaisuudellaan ja kauniilla mutta hieman kömpelöllä käytöksellään kaikki puolelleen. - Oikeastaan lähikauppani on moni avoin mainio paikka, koska kaikki muutkin myyjät erottuvat positiivisesi ja pääsevät kukin esiin ja usein, korjaan oikeastaan aina onnistuvat luomaan kauppahetkistä onnistuneita. Tästä kaikesta olen valmis maksamaan, ehkä hieman enemmän kuin lähtemällä haahuilemaan johonkin peltoautomarketiin...
Njaa, minä ainakin valitsen ennemmin sen symppiksenoloisen tädin kuin nuoren hottisbaben. M35
En ole huomannut. Aika urpo pitää olla jos ulkonäön perusteella valitsee kassan.
Jos kaupan kassajonon valitsee myyjän (oletetun) viehättävyyden mukaan, niin onkohan sellaisella asiakkaalla jotain vakavasti vialla sosiaalisissa suhteissa? Kuulostaa siltä, että kasssamyyjän tapaaminen on päivän kohokohta. Siitä pitää saada kaikki irti.
En ole huomannut. Mun lähikaupassa pisin jono on aina sille kassalle jossa myydään tupakkatuotteita, ihan riippumatta siitä kuka siellä kassalla istuu. Isommissa kaupoissa taas minusta jonot ovat aika tasapituisia. Tämä voi johtua siitäkin, että suurinta osaa asiakkaista kiinnostaa enemmän päästä mahdollisimman vähällä jonottamisella kuin flirttailla sille kauneimmalle kassatytölle. Pikaisesti veikaten valtaosa asiakkaista on kuitenkin naisia tai lapsiperheitä.
Toki kaiketi yksinäinen hopeakettu valitsee kassajonon myyjän ulkonäön perusteella ja odottaa vain omaa vuoroaan päästäkseen heittämään muutaman seksuaalissävytteisen typerän fraasin. Tunnetustihan odottajan aika on pitkä, joten ehkä siksi jonokin tuntuu pidemmältä.
en ole huomannut. enkä usko väitettä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti mitä tahansa ilmaista tarjoavalle kassalle on eniten jonoa, tosin näin normaalissa arjessa tällaisia ilmaisjuttuja tulee aika harvoin vastaan ja silloinkin jos tulee, sen ilmaistuotteen saa miltä kassalta hyvänsä. En siis jonkun kerran tai kahdesti tapahtuneen ilmaisämpärin superjonotuksen perusteella menisi tekemään yleistyksiä arkisia kauppareissuja koskien. Niillä arkisilla kauppareissuilla veikkaisin valtaosan valitsevan joko lyhyimmän jonon tai sellaisen kassan josta saa jotain mitä muilta kassoilta ei saa, ihan myyjän ulkonäöstä riippumatta.
Höpöpuhetta. Lyhin jono kiinnostaa, muulla ei ole mitään väliä.
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti mitä tahansa ilmaista tarjoavalle kassalle on eniten jonoa, tosin näin normaalissa arjessa tällaisia ilmaisjuttuja tulee aika harvoin vastaan ja silloinkin jos tulee, sen ilmaistuotteen saa miltä kassalta hyvänsä. En siis jonkun kerran tai kahdesti tapahtuneen ilmaisämpärin superjonotuksen perusteella menisi tekemään yleistyksiä arkisia kauppareissuja koskien. Niillä arkisilla kauppareissuilla veikkaisin valtaosan valitsevan joko lyhyimmän jonon tai sellaisen kassan josta saa jotain mitä muilta kassoilta ei saa, ihan myyjän ulkonäöstä riippumatta.
Juuri tänään tarjottiin ilmaistuotetta kanta-asiakkaille. Empä tarvinnut.
Sinccis
Itse vältän harjoittelijakassoja. Syitä: Kestää monesti paljon pidempään, annetaan vaihtoraha väärin. Yhdessäkin k kaupassa on nuori harjoittelija / koululainen kassalla, kaksi kertaa annettu vaihtoraha väärin, ei ole osattu laittaa hintaa oikein jos ole maksanut ensin käteisellä ja loput kortilla, ihmesekoilua aina...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan melkein kaikilla täällä on sama juttu isommissa marketeissa että vaikka muilla kassoilla on pitkät jonot paitsi yhdellä kassalla niin menette silti niille pitkille kassajonoille sen takia että lyhin jono, tai ei ehkä jonoa ollenkaan, on kassalla nro 13.
Olisi hyytävän mennä kassalle nro 13 ja siksi kartan sitä kuin ruttoa.
Etköhän ole tuossa asiassa vähemmistössä. En katso kassan numeroa vaan valitsen lyhimmän jonon, enkä oikein usko että "melkein kaikki" muut ahdisuvat kassasta nro 13.
Tietenkin esim. mökkireissulla voi seurata vain silmämääräisesti minkä kassan jono vetää nopeiten (= tuotteet menevät rivakimmin läpi)
Kun taas kotikonnuilla vakiokassat tulevat tutuiksi.
Sinccis