Onko ehdotuksia siihen miten kiltti mies viettäisi iltansa?
Kommentit (44)
Oletko työelämässä tai opiskeletko? Löytyisikö työ- tai opiskelukuvioista mitään porukkaa, jonka kanssa tehdä jotain? Lasilliset töiden jälkeen? (Voit juoda vettä.) Kerää joku porukka vaikka pelaamaan lautapelejä, biljardia tai futista. Siis esim. töistä. Tai liity johonkin juoksuporukkaan. Naisia löytyy tällaisista porukoista. Jos nyt juuri tälle illalle kaipaat tekemistä eikä sinulla ole kavereita, tilanne on vähän huonompi. Jostain netin keskustelupalstoilta voi saada juttuseuraa, kuntosalilta ehkä. Ihmisiin kannattaisi tutustua vähän pitkäjänteisemmin. Ensin löytyy ehkä juttuseuraa ja moikkaustuttuja, sitten kavereita, joista voi tulla ystäviä jne. Jos on laajat sosiaaliset ympyrät, joskus voi löytyä se nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ehdotus. Kiltin miehen kannattaisi ostaa pussikaljaa ja mennä puistoon tarjoamaan siitä kaikille kilteille tytöille. Voisi sitä ehtoonsa huonomminkin viettää.
:D
Ne juo itsensä humalaan ihan omilla rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaile syksyn kurssitarjontaa ja ohjelmia. Tutustu teatteriin.
Mene työväenopiston tai vastaavaan viikkoharrastuksiin. Jossain jumpissa on yleensä vain naisia, ja kilttiä miestä pidetään kuin kukkaa kämmenellä.
Voit opiskella kieliä, taideaineita tai vaikka suorittaa laivurikurssin.
Katso YLE areenasta sarjoja tai leffoja.Haha ei todellakaan :D mieheen jumpassa suhtaudutaan vihamielisesti ja ohjaaja pakottaa eturiviin
Omalla kuntosalilla on myös ryhmäliikuntatunteja, ja ainakin siellä paikkansa saa valita itse. Miesten määrä on koko ajan lisääntynyt tunneilla. eri
Lähde leffaan mun kanssa?
- kiltti nainen 25v Hki
Meet vaan sinne bileisiin. Älä mene alkuillasta kun kaikki on selvin päin ja tiiviisti omissa porukoissaan. Mee myöhemmin kun kaikki on kännissä ja valmiita keskustelemaan vaikka lumiukon kanssa ja usein keskusteleekin. Yritä päästä juttusille. Älä välitä vaikka kaikki on idiootteja. Kukaan ei myöskään huomaa tuossa vaiheessa jos juot limpparia. Älä yritä naisia paitsi jos on joku tosi, tosi hyvä joka EI ole paikan kaunein. Muista että sulle ei ole varaa käydä läpi bileiden kaikkia naisia aloittaen kauneimmasta. Jos on sellaiset kutina että löytyy joku aidosti kiinnostava ja sulle soveltuva niin siitä vaan, mutta jos menet vuorotellen kaikkien luo vaikutat säälittävältä. Katsele mieluimmin tarjontaa parien bileiden ajan ainakin.
Jos päädyt känniskuskiksi näe se tilaisuutena. ÄLÄ yritä hyväksikäyttää kännistä naista. Sen sijaan aidosti yritä auttaa jos tulee sellainen tilanne, pyyteettömästi. Älä kuvittele että nainen on sellaisen jälkeen sulle seksiä velkaa, vaan pyri yleiseen good williin sua kohtaan. Yritä saada kavereita tai edes tuttuja. Ota tavoitteeksi että jos ei puoleen vuoteen ole onnistunut, muuta jotain. Älä kuvittele että yksissä bileissä asiat ratkeaa suuntaan tai toiseen.
Lataa Snapchat ja ota yhteyttä alaikäisiin tyttöihin?
Pieraisin niin kovaa, että ripulipaskat lensi makuuhuoneen oveen, ajattelin että kyllä jänniksenä siivoan sen niin että heitän vielä kusetkin oveen, puhdasta tuli
Baariin meno on kyllä silkkaa ajanhukkaa. Tein tuota aikoinani. Kilttimiesten kannattaa tutustua netin kautta. Löytyy paremmin samanhenkistä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Pieraisin niin kovaa, että ripulipaskat lensi makuuhuoneen oveen, ajattelin että kyllä jänniksenä siivoan sen niin että heitän vielä kusetkin oveen, puhdasta tuli
No nyt oli outoa settiä.
Vierailija kirjoitti:
Baariin meno on kyllä silkkaa ajanhukkaa. Tein tuota aikoinani. Kilttimiesten kannattaa tutustua netin kautta. Löytyy paremmin samanhenkistä seuraa.
Saman huomasin kiltti naisena.. ei baarit houkuttele enää, siellä tulee vain paha mieli.
- kiltti nainen 25v Hki
Mun ilta menee Schubertin jousikvartettojen parissa. Suosittelen.
Lue romaaneja. Se kehittää empatiakykyä ja avartaa maailmankuvaa.
Vierailija kirjoitti:
- kiltti nainen 25v Hki
Tehdäänkö jotain sen leffan jälkeen?
Jos nainen lähestyy minua ( K.ilttimiestä) niin minulla tulee heti kakka housuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kiltti nainen 25v Hki
Minun luoksi panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kiltti nainen 25v Hki
Minun luoksi panemaan?
Klunks... vaikka joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kiltti nainen 25v Hki
Minun luoksi panemaan?
Kolmen kimppaako ehdotat? Tämä ei nimittäin ollut leffaan pyytäjän viesti :)
- kiltti nainen 25v Hki
Tiedät varmaan jonkun kilttistytön. Laitat sille pyynnön, että mennään kahville.