Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työviikko takana ja olen niin väsynyt että itkettää ja oksettaa.

Vierailija
16.08.2019 |

.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usvametsä kirjoitti:

Sama täällä.

Yritä levätä ja rentoutua viikonloppuna. Itse lämmitän illalla saunan ja oikein odotan sitä hetkeä, kun sen jälkeen pääsee sänkyyn ja saa nukkua aamulla niin pitkään kuin haluaa. 

Kannattaa myös miettiä, miksi työviikon jälkeen on tuollainen olo. Onko työpaikalla jotain kuormittavaa? 

Tottakai sitä miettii ja jatkuvasti. On.

Vierailija
22/25 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Tulee etäiset muistot ja pikku ahdistus mieleen 10 vuoden takaa kun tilanne itsellä oli tuo.

Tietystä työstä ja ammatti-identiteetistä jouduin luopumaan silloin kun en vaan kyennyt, ja päätös oli oikea. Ylisuorittamisen sijaan teen nykyään ns. Liian helppoa työtä itselleni mutta voin hyvin ja nukun yöni sikeästi.

Paljon on huonosti jos työ on totaalista painajaista, vaikka se kuinka olisi oman alan työtä. Helpomminkin voi elää, mutta luopuminen ei ole aluksi helppoa. Jaksamista ja tee tarvittavia päätöksiä sitten kun jaksat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työnne liian vaikeaa vai miksi toimistotyössä tuo baksamisongelma.

Vierailija
24/25 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen perjantaisin ihan poikki, en pysty mihinkään.

Vierailija
25/25 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Juuri sanoin miehellekin, että tänään oli hyvä päivä kun en itkenyt kertaakaan. Nykyinen työni on vaan tosi vaikeaa. Olen ollut aivan ylikuormittunut. Yölläkin ”teen töitä” eli vatvon unissa keskeneräisiä töitä, tuntuu siis etten saa rauhaa nukkuessanikaan.

Itselläni on onneksi siinä mielessä hyvä tilanne, että pahin työmäärä pitäisi helpottaa kuun vaihteessa. Toki senkin jälkeen on haasteita, mutta saan yhden ison casen valmiiksi ja sitten helpottaa ainakin hetkeksi.

Mulla on ihan hyvä palkka tällä hetkellä ja välillä myös mietin, että pitäisikö vaan vaihtaa työpaikkaa helpompaan, alisuoriutua. Ainakin stressi vähenisi. Lyhyempi työaika nykyisessä työssä ei oikeastaan auttaisi tilannetta, vaan pahentaisi. Silloin pitäisi tehdä sama työ lyhyemmässä ajassa.

Nyt on onneksi viikonloppu. Yritän rentoutua ja lopettaa murehtimisen. Asioilla on tapana järjestyä. Pakko uskoa siihen. Tsemppiä muillekin!