Entä jos osa sossutuista maksettaisiin kotiinkuljetettuna ruokana?
Nettipalvelusta voisi näpytellä mitä kulloinkin haluaa ja lähetys tulisi esim. kerran viikossa. He voisivat käyttää aikansa tehokkaammin, muiden ihmisten olisi kivempi asioida kaupassa ja kuljetuksilla olisi ehkä työllistävä vaikutuskin. Kaikki hyötyisivät
Kommentit (10)
Olis kiva, ei tarvis mennä ihmisten ilmoille.
Voisi olla ihan järjeväö, ettei jäisi mahista ostaa tuilla Alkosta.
Kuten mä
Kylllä pitäisi mun mielestä maksaaa. Luuut haurastuuuu ja se on yhteiskunnnan vika. Se etttä kalsium ei imeydy elimiiistööön niiin kylllä se olisi ihan kohtuuulllista tälllaisesta lajityypillisestä vammasta saiiisi jotakiiiin korvauksia siiinä misssä muilllekin.
Tuo nykyinen maksusitoumus on edullisempi valtiolle ja saa työttömätkin liikuntaa.
Parempi olisi järjestää kaikiile terveille ihmisille töitä tukien sijaan, ja sairaat päästettäisiin eläkkeelle.
Kerro yksikin syy miksi kallis järjestelmä olisi hyödyllinen? Yksikin? Se ettei tuilla voi ostaa viinaa? Mitä merkitystä sille on sulle, että ostaako se työtön tuillaan pullon viinaa, puutarhatuolin vai kirjolohen? Oikeesti. Mitä sillä on merkitystä. Jos joku tulee onnelliseksi ostaessaan viinaa tukirahoilla, niin anna ostaa.
Helpompi hakea ruuat leipäjonosta ja käyttää sossun ja kelan rahat hauskanpitoon.
Vierailija kirjoitti:
Kylllä pitäisi mun mielestä maksaaa. Luuut haurastuuuu ja se on yhteiskunnnan vika. Se etttä kalsium ei imeydy elimiiistööön niiin kylllä se olisi ihan kohtuuulllista tälllaisesta lajityypillisestä vammasta saiiisi jotakiiiin korvauksia siiinä misssä muilllekin.
Sulla on kyllä haurastunut muutkin kuin luut.
Ihan ok mutta 950 menee silti kuussa vuokraan
:DD Eikös nämä ole muutenkin työttömiä jotka tätä sossuapuja tarvitsevat. Ei tarttisi edes kauppaan mennä. :DD Hyvä vitsi hei!