Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka todennäköisesti tulet saamaan seksiä viikonloppuna?

Vierailija
16.08.2019 |

Kysymys otsikossa. Itselläni todennäköisyys on reilusti alle 50% mutta mahdotonta se ei ole. Jos ehtis ja jaksais niin oishan se ihanaa <3

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa koska avovaimoa ei seksi vähempää voisi kiinnostaa. Kuivaa kautta on kestänyt jo useamman vuoden. Jos vaan tulisi joku kiinnostava nainen vastaan niin en epäröisi hetkeäkään pettää. Nimimerkillä puutteessa.

Vierailija
22/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti aktia ei ole. Mutta jos vaimoni heltyy saan ihailla ja silitellä vaimoni ihania rintoja ja runkata paperille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain, ja taas haluaisin. Mies vaan ei jaksa minun himojeni tahdissa. Eli en tule varmaan saamaan uusintaa kovin äkkiä.

Vierailija
24/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa koska avovaimoa ei seksi vähempää voisi kiinnostaa. Kuivaa kautta on kestänyt jo useamman vuoden. Jos vaan tulisi joku kiinnostava nainen vastaan niin en epäröisi hetkeäkään pettää. Nimimerkillä puutteessa.

Kertoisitko vielä, mikä sinut saa pysymään suhteessa?

Vierailija
25/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo pari kertaa.

Vierailija
26/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan huomenna rakastella vaimon kanssa aivan varmasti päivällä. Seksiä on meillä käytännössä joka viikonloppu ja kerran myös viikolla. Ihan tavallista tuttua, mutta tyydyttävää.Takana on yli 35 vuotta aviota ja kaksi lasta maailmalla.

Ja niin myös kävi aamupäivällä :) Annoin suuseksiä hänelle ja sitten perusasennossa yhtymistä...vaimo laukesi kaksi kertaa, minä kerran. Ihana lauantaiaamu taas...

Vierailija
27/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% todennäköisyys joko tänään tai huomenna. Kaksi kertaa tällä viikolla jo ollutkin seksiä. Pari kolme siemensyöksyä puolison kanssa per viikko on ihan mukava tahti.

M 41

Vierailija
28/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko vielä, mikä sinut saa pysymään suhteessa?

Sitä minä itsekin todella ihmettelen. Kait se on se että tiedän että avovaimo ei pärjää taloudellisesti yksin jos lähtisin. 

Vierailija
29/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lauantaina menemme mökille illalla ja siellä on tiedossa seksiä pitemmän kaavan kautta kaikessa rauhassa. Edellisestä kerrasta onkin melkein viikko, joten paineita on kummallakin.

Vierailija
30/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % varmuudella saisin, mutta 0 % varmuudella siltä, jolta haluaisin, joten taidan jättää väliin.

Vierailija
31/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % todennäköisyydellä!

Vierailija
32/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

101%

Mies on niin kiimaisella päällä, että itseäkin alkaa aivan panettaa. Kunhan saadaan lapset nukkumaan, niin voi että..

Vierailija
33/49 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään,kun leikin yksin :).Miestä mulla ei oo ollu 10kk.Ja en harrasta vain seksisuhteita.

Vierailija
34/49 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina sain saunassa pikaset kun oltiin pesulla....eilen illalla ja yöllä todella pitkään...ihanaa kun hiukan viiniä nauttineena estotonta....aamulla vielä yx kierros vaikka paikat olikin hellänä..ja varmaan pitää vielä illalla antaa koska lähtee ammulla työreissuun ja ens vko meneekin vaan omalla kivalla jollei jotain vierasta löydy......

Vierailija
35/49 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut perjantaina kahdesti ja eilen yhdesti. Tänään illalla jos vielä saisi niin viikolla mies saa keskittyä töihinsä tekee kuiten ma-pe 12-14h töitä niin pitää nukkuakin välissä. :) Nainen 37v

Vierailija
36/49 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99,9 % todennäköisyydellä, tosin vasta sunnuntai-iltana.

Mulla vaihtui tämä 0 %:iin. Mies loukkasi minua tavalla, joka vei kaikenlaisen mielenkiinnon seksiin pitkäksi aikaa. Nyt ei tee mieli yhtään. Eikä varsinkaan hänen kanssaan.

Vierailija
37/49 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0%, mies työmatkalla, harmittaa. Taidan laittaa sille kuitenkin tuhmia viestejä...

Vierailija
38/49 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% saan työkaverilta (se kuuluisa sinkku OTM nainen). Olen tänään niin hurja että panen avokonttorin työpöydällä kakkosta kakkoseen. Ei viitsitä mennä OTM naisen asunnolle munkit ja saaret kaupunginosaan eikä viitsitä panna ravintolan vessassa. Kotona on vaan vaimo ja vauva.

Alapeukkua arvatenkin koska miehen kirjoittama. Nainen jos ois vieraissa ja kirjottas saman ni yläpeukkua tippuis ja kehuja? Naisellahan on aina lupa käyä vieraissa

Vierailija
39/49 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100%muijalla krapula

Vierailija
40/49 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa. Nyt on hyvä mieli alkaa uutta viikkoa.

Nainen, jolla on ihana mies.