Minkälaisessa sängyssä sinä nukut?
Ev
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun yksin 160 senttiä leveässä parisängyssäni, jossa runkopatjan päällä on kolme erikovuista patjaa ja yksi ohut sijauspatja. Sänkyni on minun makuuni ylellisyyden huippu, ja olen käyttänyt siihen aika paljon rahaa.
Tänään on viikoittainen lakananvaihtopäivä. Petaisinko sänkyyn pellavalakanat vai silkkilakanat? Yöt ovat olleet niin lämpimiä, että olen nukkunut koko kesän pellavaisissa. Nyt en osaa valita. Nihkeä silkki on epämiellyttävämpi kuin nihkeä pellava. Miten on, kummat otan?
Silkkilakanat ovat Saa*tanan keksintö.
En usko että on kyse silkkilakanoista ollenkaan, vaan satiinisista. Aidot kunnon silkkilakanat ovat ihanat niin kesällä kuin talvella, eivätkä liukkaat tai nihkeät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sänkyä ollenkaan, nukun olohuoneen lattialla maton päällä.
Terveisin Rekku 3v
Ei vaan nainen 43v.
Oletko minimalisti?
180 cm leveässä Hästensissä. Ihan turha oli maksaa merkistä, seuraava sänky on joku muu. Ja seuraavaksi 160 cm leveä, lapset eivät enää halua kömpiä vanhempien viereen yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun yksin 160 senttiä leveässä parisängyssäni, jossa runkopatjan päällä on kolme erikovuista patjaa ja yksi ohut sijauspatja. Sänkyni on minun makuuni ylellisyyden huippu, ja olen käyttänyt siihen aika paljon rahaa.
Tänään on viikoittainen lakananvaihtopäivä. Petaisinko sänkyyn pellavalakanat vai silkkilakanat? Yöt ovat olleet niin lämpimiä, että olen nukkunut koko kesän pellavaisissa. Nyt en osaa valita. Nihkeä silkki on epämiellyttävämpi kuin nihkeä pellava. Miten on, kummat otan?
Eivät ole. Tekokuitulakanat ovat, ja niitä monet luulevatkin silkkilakanoiksi.
Minulla on kolmet aidot silkkilakanat ja tyynyliinoja tusina. Viileässä huoneessa niissä on nautinnollista nukkua, mutta nyt taitaa olla liian lämmintä ja kosteusprosentti liian korkea.
Petasin pellavaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sänkyä ollenkaan, nukun olohuoneen lattialla maton päällä.
Terveisin Rekku 3v
Ei vaan nainen 43v.
Oletko minimalisti?
Mietin ihan samaa :D
Vai askeettinen joogaohjaaja, joka köllähtää iltaisin matolleen suoraan lootuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Futon lautalattialla, rullaan päiväksi pois.
Rullaat futonin? Sehän painaa ainakin tonnin :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla Sotkan piraatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan aito. Kyllä sen nostelu tuntuu. Teen fyysistä työtä muutenkin :)