Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko tapailla jotakuta jonka ulkonäössä on jotain sinua häiritsevää?

Vierailija
16.08.2019 |

Muuten mies on ihana, tykkää hevistä kuten minä (tavattiin Tuskassa) ja karskista olemuksestaan huolimatta hän on tajuttoman lempeä ja huomioiva. Mutta ulkonäössä on iso turn-off hänen partansa, kuin viikingillä ja välillä leteillä. En tiedä miten sanoa asiasta. Ärsyttää että parta häiritsee itseä niin mutta en voi sille mitään. Parta tuntuu olevan iso osa hänen habitustaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parta on minullekin turnoff,mutta eipä minulla edes juttu alkaisi sellaisen kanssa.Eli jos teillä jo jotain juttua niin haittaako se oikeasti?

Vierailija
22/27 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen on tavallaan söpö, mutta hänellä on useita häiritseviä piirteitä, kuten vinoja hampaita, nenän vinoutta ja ihossa virheitä. Niiden takia en voi ajatella koskettelua tai suutelua hänen kanssa. Tietyt asiat naisen ulkonäössä on hyvin tärkeitä minulle, kuten iho ja hampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on se mahdollisuus että pitemmän päälle ärsyttää entistä enemmän. Tai sitten tottuu. Jompikumpi.

Vierailija
24/27 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta? No ei haittaisi. Pahempi, jos olisi jotain isoja märkiviä paiseita naama täynnä. Se häiritsisi.

Vierailija
25/27 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi aluksi vaimon lyhyet ja paksut sormet. Älytöntä, mutta niin vain teki. Ehkä noin vuodessa pääsin sen asian yli.

Vierailija
26/27 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen olisi muuten täydellinen, mutta hänellä on nuppineulan pään kokoinen luomi kaulassa.

Vierailija
27/27 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen olisi muuten täydellinen, mutta hänellä on nuppineulan pään kokoinen luomi kaulassa.

Luomen saa leikattua.