Haluan hyvän 140cm leveän sängyn!! Miksi kaikkien on vaikea ymmärtää etten halua 160 leveää sänkyä.
Kommentit (40)
Mahdatko miehesi kanssa 140 leveään sänkyyn?
Luulen että kaikki normaalipainoiset mahtuvat, läskit ei
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sängyn pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
140cm huono puoli on se että yksiosaisen rakenteensa takia se painuu herkästi kuopalle, etenkin silloin jos nukkujia on vain yksi. 160cm sängyn taas saa kahdella 80cm patjalla, niin ei ole niin herkkä kuoppaantumaan.
Tämä ongelmasi on kylläkin jo ratkaistu sillä viidennellä jalalla, joka on keskellä.
Siihen 140-senttiseen on sitten vaikeampi löytää lakanoita, kokemuksen ääni!
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua nukkua kylki kyljessä vaikka olisivat normipainoisiakin. Ainakin minusta on mukavaa, että sängyssä on tilaa nukkua eikä toinen hengitä niskaan.
Iskun Onni-mallin saa 140 senttiä leveänä ja 200 senttiä pitkänä. Vaihtoehtoja 140 senttiseen on ihan tolkuttomasti.
Oikeasti ongelma on se, jos on poikkeavan pituinen, eli haluaisi vain 180 senttiä pitkän sängyn tai 220 senttiä pitkän sängyn, niin niissä se valikoima on aikuisten oikeasti huono.
Mustakin 140-senttinen on ehdottomasti paras! Siinä mahtuu kääntämään kylkeä mukavasti ja erittäin satunnaiset yövieraat mahtuu viereen. Leveämpi veisi vain turhaan tilaa, ja miksi maksaa tuplaleveästä, kun ei sitä tarvi? Idioottimaista.
Multa huonekalumyyjät kysyi, että tuleeko sänky lapselle, kun sanoin että haluan 140-senttiä leveän. Huoh...
Askosta saa kohtuuhintaisia (ale on aina) ja kestäviä ja hyviä. Mitään Jyskiä tai Sotkaa ei kannata edes harkita. Sänkyliikkeet taas repii ihan älyttömiä hintoja, vaikka tuotteet ei ole sen parempia.
Vierailija kirjoitti:
Isoluiset vaativat leveän sängyn.
Vierailija kirjoitti:
Sekä Ikeasta että H&M:ltä saa 140cm muotoonommeltuja. Laatu ihan ok.
Mulla on sen verran pieni ja ujo toosa, että sille kelpaa 140 leveä sänky kunhan sisäänsä saa 30 senttistä..
Miksi kaikki sängyt ovat nykyään niitä runkopatjalaatikoita? Vieläkö jossain myydään oikeita sänkyjä, joissa on peräti päädyt? Pitääkö tilata ulkomailta?
Ikeassa on kauan myyty juuri tuota kokoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä Ikeasta että H&M:ltä saa 140cm muotoonommeltuja. Laatu ihan ok.
Lidlissä on myös silloin tällöin näitä. Menee kuin kuumille kiville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoluiset vaativat leveän sängyn.
Mahtuuko jos nainen on keskikokoinen 168cm ja mies suuri vaikka 190cm
Vierailija kirjoitti:
140cm huono puoli on se että yksiosaisen rakenteensa takia se painuu herkästi kuopalle, etenkin silloin jos nukkujia on vain yksi. 160cm sängyn taas saa kahdella 80cm patjalla, niin ei ole niin herkkä kuoppaantumaan.
Itselläni on ainakin 140 cm:n sängyssä myös se viides jalka, tukijalka eli ei painaumia. Lisäksi käännän sängyn muutaman kuukauden välein, että tulee "nukuttua tasaisesti", pysyy kuosissa pidempään. ;)
Ei Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua nukkua kylki kyljessä vaikka olisivat normipainoisiakin. Ainakin minusta on mukavaa, että sängyssä on tilaa nukkua eikä toinen hengitä niskaan.
Musta on ihanaa, kun hengitetään niskaan... siis sängyssä. Ja 140 senttisessä on tilaa ihan liikaakin.
Ikeassa näyttäis olevan hyvin valikoimaa ja ikean patjoja/ sänkyjä on usein kehuttu. Itsekkin olen nyt eron jälkeen ostamassa uutta sänkyä, ja ajattelin hankkia 140 senttisen kun mahtuu paremmin huoneeseen, ja tuntuu paremmalta nukkua kun on yhtenäisistä patjoista tehty. Toki nykyisessä jenkkisängyssä on se iso patja runkopatjojen(?) päällä + vielä petari, mutta sitä ei selvästi ole suunniteltu keskellä nukkumiseen... ja yksin ollessa sitä nyt vaan tuppaa nukkumaan just siinä keskellä.
Tuo toki mietityttää et jos jonkun yökaverin joskus löytää niin miten sit mahtuu, mut eiköhän sopu sijaa anna satunnaisesti tai ainakin alkuhuumassa.. :D
Enkä ihan ymmärtänyt miten lakanoiden löytäminen olisi ongelma, ellei sitten nimenomaan käytä vain muotoonommeltuja? Minulla peruslakanat, ja ne taittunee ihan normaalisti sinne petarin alle niinkuin muutenkin, vaan vähän pidemmältä matkalta.. :D
120cm lakana menee myös 140 cm sänkyyn ettei siitä ongelmaa oikeasti tuu
Ketkä "kaikki!? Taidat luulla liikoja itsestäsi, tuskin kenenkään mieltä vaivaa, minkälaisessa sängyssä tahdot yösi viettää.