Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan hyvän 140cm leveän sängyn!! Miksi kaikkien on vaikea ymmärtää etten halua 160 leveää sänkyä.

Vierailija
16.08.2019 |

Suosittele hyvää sänkyä!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä "kaikki!? Taidat luulla liikoja itsestäsi, tuskin kenenkään mieltä vaivaa, minkälaisessa sängyssä tahdot yösi viettää.

Vierailija
22/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko miehesi kanssa 140 leveään sänkyyn?

Luulen että kaikki normaalipainoiset mahtuvat, läskit ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sängyn pituudesta.

Vierailija
24/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

140cm huono puoli on se että yksiosaisen rakenteensa takia se painuu herkästi kuopalle, etenkin silloin jos nukkujia on vain yksi. 160cm sängyn taas saa kahdella 80cm patjalla, niin ei ole niin herkkä kuoppaantumaan.

Tämä ongelmasi on kylläkin jo ratkaistu sillä viidennellä jalalla, joka on keskellä.

Vierailija
25/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen 140-senttiseen on sitten vaikeampi löytää lakanoita, kokemuksen ääni!

Vierailija
26/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkopatja vai jenkkisänky?

Vierailija
27/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua nukkua kylki kyljessä vaikka olisivat normipainoisiakin. Ainakin minusta on mukavaa, että sängyssä on tilaa nukkua eikä toinen hengitä niskaan.

Vierailija
28/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskun Onni-mallin saa 140 senttiä leveänä ja 200 senttiä pitkänä. Vaihtoehtoja 140 senttiseen on ihan tolkuttomasti. 

Oikeasti ongelma on se, jos on poikkeavan pituinen, eli haluaisi vain 180 senttiä pitkän sängyn tai 220 senttiä pitkän sängyn, niin niissä se valikoima on aikuisten oikeasti huono.

Vierailija
29/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin 140-senttinen on ehdottomasti paras! Siinä mahtuu kääntämään kylkeä mukavasti ja erittäin satunnaiset yövieraat mahtuu viereen. Leveämpi veisi vain turhaan tilaa, ja miksi maksaa tuplaleveästä, kun ei sitä tarvi? Idioottimaista.

Multa huonekalumyyjät kysyi, että tuleeko sänky lapselle, kun sanoin että haluan 140-senttiä leveän. Huoh...

Askosta saa kohtuuhintaisia (ale on aina) ja kestäviä ja hyviä. Mitään Jyskiä tai Sotkaa ei kannata edes harkita. Sänkyliikkeet taas repii ihan älyttömiä hintoja, vaikka tuotteet ei ole sen parempia.

Vierailija
30/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoluiset vaativat leveän sängyn.

Vierailija
31/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä Ikeasta että H&M:ltä saa 140cm muotoonommeltuja. Laatu ihan ok.

Vierailija
32/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran pieni ja ujo toosa, että sille kelpaa 140 leveä sänky kunhan sisäänsä saa 30 senttistä..

Vierailija
33/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki sängyt ovat nykyään niitä runkopatjalaatikoita? Vieläkö jossain myydään oikeita sänkyjä, joissa on peräti päädyt? Pitääkö tilata ulkomailta?

Vierailija
34/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa on kauan myyty juuri tuota kokoa

Vierailija
35/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä Ikeasta että H&M:ltä saa 140cm muotoonommeltuja. Laatu ihan ok.

Lidlissä on myös silloin tällöin näitä. Menee kuin kuumille kiville. 

Vierailija
36/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoluiset vaativat leveän sängyn.

Mahtuuko jos nainen on keskikokoinen 168cm ja mies suuri vaikka 190cm

Vierailija
37/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

140cm huono puoli on se että yksiosaisen rakenteensa takia se painuu herkästi kuopalle, etenkin silloin jos nukkujia on vain yksi. 160cm sängyn taas saa kahdella 80cm patjalla, niin ei ole niin herkkä kuoppaantumaan.

Itselläni on ainakin 140 cm:n sängyssä myös se viides jalka, tukijalka eli ei painaumia. Lisäksi käännän sängyn muutaman kuukauden välein, että tulee "nukuttua tasaisesti", pysyy kuosissa pidempään. ;)

Ei Ap

Vierailija
38/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua nukkua kylki kyljessä vaikka olisivat normipainoisiakin. Ainakin minusta on mukavaa, että sängyssä on tilaa nukkua eikä toinen hengitä niskaan.

Musta on ihanaa, kun hengitetään niskaan... siis sängyssä. Ja 140 senttisessä on tilaa ihan liikaakin.

Vierailija
39/40 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa näyttäis olevan hyvin valikoimaa ja ikean patjoja/ sänkyjä on usein kehuttu. Itsekkin olen nyt eron jälkeen ostamassa uutta sänkyä, ja ajattelin hankkia 140 senttisen kun mahtuu paremmin huoneeseen, ja tuntuu paremmalta nukkua kun on yhtenäisistä patjoista tehty. Toki nykyisessä jenkkisängyssä on se iso patja runkopatjojen(?) päällä + vielä petari, mutta sitä ei selvästi ole suunniteltu keskellä nukkumiseen... ja yksin ollessa sitä nyt vaan tuppaa nukkumaan just siinä keskellä. 

Tuo toki mietityttää et jos jonkun yökaverin joskus löytää niin miten sit mahtuu, mut eiköhän sopu sijaa anna satunnaisesti tai ainakin alkuhuumassa.. :D 

Enkä ihan ymmärtänyt miten lakanoiden löytäminen olisi ongelma, ellei sitten nimenomaan käytä vain muotoonommeltuja? Minulla peruslakanat, ja ne taittunee ihan normaalisti sinne petarin alle niinkuin muutenkin, vaan vähän pidemmältä matkalta.. :D

Vierailija
40/40 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

120cm lakana menee myös 140 cm sänkyyn ettei siitä ongelmaa oikeasti tuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan