Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Mustafan Sanna Ja MAarit olivat mukana vaan ilmaisen loman takia. Maarit sai jopa ilmaisen tatuoinninkin.
Vierailija kirjoitti:
No kuule,ei ole rikostaustaa,lähetin kuvan,perhetausta ok,työssäkäyvä sinkkuäiti,yhteystiedot wi puutteellisia...mutta tuotanto toimi miten toimi ja hyvä näin sitten loppupeleissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kirjoitin eräälle kirjeen ja tuotanto on muka kontaktoinu kaikki kirjeiden kirjoittajat,minuun ei tuotannosta otettu mitenkään yhteyttä ja kun itse kysyin et hei milloin valintoja tehdään nii tuli vaan vastaus et sua ei valittu jatkoon?? Eli tuotanto on blokannu kirjeet jotka antavat maajusseille...Maajussit eivät siis edes itse saa lukea kaikkia heille lähetettyjä kirjeitä jotta oikeesti voisivat itse tehdä valinnan kehen haluavat tutustua tarkemmin.
Onkohan suomen maajussien kohdalla yhtä törkeää toimintaa tuotannon puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso varsinkin paljon kirjeitä saaneiden kohdalla viittaa kyllä siihen, että eivät todellisuudessa saaneet itse valita Leville lähtijöitä.
Jospa tutkivat taustojasi jollain muulla tavalla tai jos olet jättänyt puutteellisen yhteydenoton. Jos ovat löytäneet esimerkiksi rikosrekisterin tai jos et lähettänyt kuvaa tai pyydettyjä tietoja perhetilanteestasi tai mahdollisuudesta osallistua kuvauksiin. (En tiedä, mitä siellä kysytään, mutta voisin kuvitella, että tällaisia tietoja pitää antaa sen varsinaisen kirjeen lisäksi.)
Olettaisin, että eivät halua erottaa ainakaan kovin pienten lasten vanhempia äideistään ohjelman teon ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso varsinkin paljon kirjeitä saaneiden kohdalla viittaa kyllä siihen, että eivät todellisuudessa saaneet itse valita Leville lähtijöitä.
Mistä sen tietää, millaisia ne muut kirjeet sitten olivat emmekä taida tietää myöskään oikeaa kirjeiden määrää, kun miehet saivat vain ne kirjeet, jotka oli hyväksytty. On ihan päivänselvää, että tietenkään mukaan ei oteta jotain sekopäitä tai henkilöitä, jotka eivät halua osallistua ohjelmaan.
Ihan selvästi on nuoret ja timmit naiset diskattu jo ennen kisaa. Heitäkin on olemassa, oon itekin nähny. Ja mitä "sekopäihin" tulee, niin eikös tätä genreä kutsuta Tosi-TV:ksi?
Mattia parjattu aika paljon tässä, mutta omasta mielestäni noloiten ohjelmassa esiintyi Sutu. Antoi itsestään todella ikävän ja nihkeän kuvan. Haukkui Mattia siitä, ettei Matthew anna mitään, mutta itsehän hän piti roolia koko ajan yllä. Vaikkei kemiaa olekaan, niin kai sitä voisi kuitenkin olla ystävällinen ja oma itsensä.
Mustafa voi olla katkera kun kuvauksiin ja ohjelmaan sitoutumiseen ylipäätään kuitenkin kului vuosi hänen "nuoruudestaan", jolloin olisi voinut iskeä nuorempia naisia.
Roy sanoi Vapulle että heillä pitäisi olla yhteinen spin off -sarja jossa leivottaisi PULLAA. Milloin Roy avautuu lehdissä, että oli mukana vain mainostaakseen omia videoitaan?
Mikä oli Matin motiivi?
Vierailija kirjoitti:
Mustafan Sanna Ja MAarit olivat mukana vaan ilmaisen loman takia. Maarit sai jopa ilmaisen tatuoinninkin.
Ja hepatiitin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustafa taisi vain pettyä, kun niitä sinisilmäisiä blondeja ei ollutkaan kirjeiden kirjottajien joukossa. 60-vuotiaat mummot varmaa pääasiassa olivat kirjoitelleet. Myönsi, että hänen naistyyppinsä on 30-35 vuotias.
Varmaan silooin 20-vuotiaana saanut iskettyä näitä pohjoismaalaisia blondeja seurakseen. Pia oli ainut joka oli ihastunut Mustafaan, ne kaksi muuta taisivat olla vaan ilmaisen loman takia mukana. Mustafa taisi olla samanlainen kun tämä "hurmuri"- Stefano.
Ja Matti sitten esitteli sitä kuollutta kaupunkia. Autolla ajettiin sen läpi, "tässä oli joskus rautakauppa" , "tuossa rakennuksessa kävin koulua, mutta se ei ole enää toiminnassa". Ryhmätreffit huipentuivat käyntiin Mattin vanhempien haudalla ja sitten tädin luokse jossa tarjottiin kahvia ja suomalaista Pandan suklaata, tuoleja ei tietenkään ollut tarjolla :D
Oikein sympaattinen se Mattin täti, mutta itsekin olin kauhuissani, kun joutuivat juomaan kahvet seisoaltaan!
Ehkä tädille oli annettu tuotannosta ohjeet toimia näin. Kerrottu että kahvittelu on vain pikainen. Suomalaisena koetti olla vieraanvarainen ja huomioida tutulla suklaalla.
Onhan se tavallaan ymmärrettävää, että tuollaisessa tilanteessa haluaa tuoda esiin, että pitää vielä kiinni suomalaisista juuristaan tekemällä yleisesti tunnettuja "suomalaisia" asioita, kuten saunomalla, tarjoamalla suomisuklaata tai pullaa. Vaikka ne taas jatkuvasti suomalaisessa ympäristössä asuvalle näyttäytyvät hassun kliseisiltä.
Katsoin juuri viimeisen jakson ja minua harmittaa Terhin puolesta. Oli silminnähden surullinen kun Roy ei valinnut häntä, itseasiassa ainoa naisista joka vaikutti oikeasti pettyneeltä... Mutta todella viisaasti Terhi kommentoi asiaa ja varmasti tietää arvonsa. Terhi teki kyllä minuun lähtemättömän vaikutuksen niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Kertakaikkiaan ihana nainen ohjelman perusteella, juuri sellainen mitä itse etsin vierelleni. Harmillisesti taidan itse olla hänelle turhan nuori. Toivottavasti hän löytää vielä rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustafan tai kaltaisen jos näet juokse karkuun. Syitä on monia. Siinä neuvo äideiltä tyttärille ja vertaineuvona kaikille naisille.
Oi miksi, oi miksi parhaat huumorimiehet ovat aina pelimiehiä ja huijareita?
Rakastun huumorin kautta... tai sitten itse huumoriin :D
Ei ees..mun mies on ihan superhauska ja seurallinen, mut kuitenkin kiltti ja rehellinen <3 Vaati vaan sen, että löysi oikean ihmisen rinnalleen. Monet hauskat ihmiset peittelee huumorin alle herkkyyttään.
Terhi taisi olla ihan tosissaan mukana tässä teatterissa. Harmi hänen puolestaan, oli ollut varma, että hänet valitaan.
Eikö tolla Roylla ole mikään muu ikinä mielessä kuin pulla?
Miksi tuo Roy-pappa haluaa vielä lisää lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalainen armeija jotenkin tunnettu maailmalla tai pidetäänkö sitä jotenkin laadukkaana. Voi kuulostaa vittuilulta, mutta ihan tosissani kysyn.
En usko, että kaukaisista ulkomaista hakeudutaan tänne armeijaan ensi sijassa maineen takia, vaan siksi, että usein kaksoiskansalaisilla on mahdollisuus valita kumman maan armeijan käy. Jossain banaanimaassa varusmiespalveluksen suorittaminen voi tarkoittaa mahdollisuutta joutua tositoimiin vallankaappaajia, viidakkosissejä tai huumeparoneita vastaan, jolloin leppoisa palvelus Suomessa kuulostaa ihan varteenotettavalta vaihtoehdolta.
Jos Suomen kansalaisuuden haluaa säilyttää, on armeija tai siviilipalvelus Suomessa suoritettava tiettyyn ikään mennessä.
Toivottavasti Stefano, Mustafa tai Roy on mukana Suomen julkkis BB:ssä. Mustafa jopa puhuu niin hyvin suomea, että pärjäisi siellä.
Olihan se matkaoppaat-turkkilainenkin suomen bb:ssä aikoinaan.
On kyllä ihan uskomatonta miten ulkonäkökeskeistä keskustelu tällä foorumilla on. Jokaisen kannattaisi kehittää omaa henkistä kasvua ja miettiä miettiä mitä järkeä on puhua noin, miksi pitää loukata ketään ja arvostella iän,koon, ulkonäön tms. perusteella. Niinkuin sillä olisi väliä minkä näköisiä tai kokoisia ollaan. Kaikki ollaan ihmisiä, toivon että muistettaisiin se.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tolla Roylla ole mikään muu ikinä mielessä kuin pulla?
Maksalaatikko, sauna, makkara, mämmi, pulla, joulupulla, lettipulla, kahvipulla, äitin leipoma pulla, mummola pulla, korvapuusti, vapun kanssa leivottu pulla, laspuuden pulla, suomalainen pulla, aamupulla, pulla.
Pulla.
Apua miten nolo toi Musti on :D Ei muka tiennyt mistä on kyse... Ai helkutti. Onko Piia antanut pakit vai muuten alkanut kiukuttamaan kun sai liian vanhoja naisia? :D
Kaikki miehet valitsivat nuorekkaimman ja normaalipainoisen naisen. Lihavammat (Taru) ja jo vanhuuden piirteitä omaavat (Terhi ja Maarit) jäivät kakkosiksi vaikka juuri heidän kanssaan maajusseilla synkkasi parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan uskomatonta miten ulkonäkökeskeistä keskustelu tällä foorumilla on. Jokaisen kannattaisi kehittää omaa henkistä kasvua ja miettiä miettiä mitä järkeä on puhua noin, miksi pitää loukata ketään ja arvostella iän,koon, ulkonäön tms. perusteella. Niinkuin sillä olisi väliä minkä näköisiä tai kokoisia ollaan. Kaikki ollaan ihmisiä, toivon että muistettaisiin se.
Ei täällä palstoilla tarvitsisi kenenkään ulkonäköä ruotia, mutta aika paksua puhetta ettei ulkonäkö vaikuttaisi kumppania etsiessä. Toki pitää olla luonne ja muut asiat kunnossa, mutta aika huonot lähtökohdat alkaa tapailla tai rakentaa suhdetta jos ei ole kemiaa tai ulkoista viehätystä. Se ettei ulkonäöllä ole mitään väliä on paskapuhetta.
Matille saattoi olla iso määrä, jos on saanut tyyliin 10 kirjettä. Ei kovin paljoa vientiä ole ollut miehellä.
Jenniä ihmetellyt, kun on päiväkirjansa lähettänyt ja avautunut Mattille täysin. Tuntui että oli täysillä mukana, mutta ei sittten ehkä kuitenkaan. Tarukin oli ihastunut, miten sen kanssa olisi käynnyt. Sutu oli evvk asenteella.