Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musti on ollut pelle koko ajan katsojien silmissä, paljastukset eivät tätä muuta ja nuo paljastuksethan ovat valetta. Luuliko tuo, ettei tuotanto kommentoi näitä outouksia. Tyyppiä vainvituttaa, kun kaveritvittuilee ja mummelit laittaa viestiä :D
Mutta hyvä että saatiin vahvistus täälläkin lausutulle epäilylle, että tuotantoyhtiö valitsi kirjeistä ruudulle päässeet morsiankandidaatit. Jos jussit olisivat saaneet valita, olisi Levin riinteen näkymä ollut erilainen.
Eihän jutussa niin lukenut. Tuotanto tarkistaa taustat ja pudottaa pois ne, jotka vitsillä mukana tai muista syistä eivät käy, rikostausta voi olla yksi sellainen. Näistä lopuista Musti valitsi itse ja jotkut hänen valitsemistaan ovat ehkä vielä jälkikäteen kieltäytyneet. Sitähän M. ei tietenkään kertoisi, jos näin olisi, vaan vika on aina jossain muualla kuin hänessä itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi koko ajan pilkataan näiden naisten tasoa huonoksi. Ei ne miehetkään mitään jackpotteja olleet. Ja kyllä pääosin tämän ohjelman naiset olivat näyttävämpi porukka kuin nämä miehet. Jostain syystä erityisesti näille etelän ihmeille, olisi pitänyt olla Sabina Särkkiä pitkä rivi odottamassa.
Onnea matkaan muuten sille suomalaiselle sinisilmäiselle blondille sinne Libanoniin.
Miksi ihmeessä tuota käytetään esimerkkinä kun tarkoitetaan kaunista naista :D
Mun mielestä Sabina on juurikin ulkonäöltään sellainen geneerinen kaunis suomi tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musti on ollut pelle koko ajan katsojien silmissä, paljastukset eivät tätä muuta ja nuo paljastuksethan ovat valetta. Luuliko tuo, ettei tuotanto kommentoi näitä outouksia. Tyyppiä vainvituttaa, kun kaveritvittuilee ja mummelit laittaa viestiä :D
Mutta hyvä että saatiin vahvistus täälläkin lausutulle epäilylle, että tuotantoyhtiö valitsi kirjeistä ruudulle päässeet morsiankandidaatit. Jos jussit olisivat saaneet valita, olisi Levin riinteen näkymä ollut erilainen.
Tuossahan tuo Mustafa edelleenkin kertoo että facebookissa tulee yhteydenottoja vain vanhoilta naisilta. Yrittäkää nyt ymmärtää että sellaista ei voi valita mitä ei ole! Nuoret naiset ei halua tuota.
On se kyllä jollain tavalla huvittavaa kun ihminen ei ymmärrä ikääntyvänsä. Itseään ehkä voi huijata, mutta valitettavasti muu maailma kuitenkin suhtautuu niin että olet sen ikäinen mikä olet. Ja se että neli-viiskymppinen ukko kuvittelee edelleenkin olevansa kovaa valuttaa (itseään koulutetumpien) nuorten naisten mielestä, se nyt on vain aivan harhaista.
Juurikin näin, 55-vuotiaan naisen Maikkari valitsee 42-vuotiaan miehen morsiankandidaatiksi.
Musti oli komea partansa kans.
Suomen maajusseilla on sentään talot ja parhaimilla maat ja mannut . Pytingit hyvässä kunnossa. Jne
Toivottavasti tulee vielä uusi kausi. Ei niitä pareja aina synny suomalaisessa versiossakaan ja ohjelman avulla voi löytää kumppanin muuta kautta. Ne leviltä jätetyt voisivat vaikka ottaa omatoimisesti yhteyttä jusseihin ja niin kai on tapahtunutkin, ainakin Stefanolle.
Vierailija kirjoitti:
Suomen maajusseilla on sentään talot ja parhaimilla maat ja mannut . Pytingit hyvässä kunnossa. Jne
Ja mahtavat maataloustuet. Miten lie Kanadassa?
Voiko muka oikeasti sanoa "to speak Finn"? Matt sanoi ainakin kolme kertaa niin.
No kuule,ei ole rikostaustaa,lähetin kuvan,perhetausta ok,työssäkäyvä sinkkuäiti,yhteystiedot wi puutteellisia...mutta tuotanto toimi miten toimi ja hyvä näin sitten loppupeleissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kirjoitin eräälle kirjeen ja tuotanto on muka kontaktoinu kaikki kirjeiden kirjoittajat,minuun ei tuotannosta otettu mitenkään yhteyttä ja kun itse kysyin et hei milloin valintoja tehdään nii tuli vaan vastaus et sua ei valittu jatkoon?? Eli tuotanto on blokannu kirjeet jotka antavat maajusseille...Maajussit eivät siis edes itse saa lukea kaikkia heille lähetettyjä kirjeitä jotta oikeesti voisivat itse tehdä valinnan kehen haluavat tutustua tarkemmin.
Onkohan suomen maajussien kohdalla yhtä törkeää toimintaa tuotannon puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso varsinkin paljon kirjeitä saaneiden kohdalla viittaa kyllä siihen, että eivät todellisuudessa saaneet itse valita Leville lähtijöitä.
Jospa tutkivat taustojasi jollain muulla tavalla tai jos olet jättänyt puutteellisen yhteydenoton. Jos ovat löytäneet esimerkiksi rikosrekisterin tai jos et lähettänyt kuvaa tai pyydettyjä tietoja perhetilanteestasi tai mahdollisuudesta osallistua kuvauksiin. (En tiedä, mitä siellä kysytään, mutta voisin kuvitella, että tällaisia tietoja pitää antaa sen varsinaisen kirjeen lisäksi.)
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalainen armeija jotenkin tunnettu maailmalla tai pidetäänkö sitä jotenkin laadukkaana. Voi kuulostaa vittuilulta, mutta ihan tosissani kysyn.
En usko, että kaukaisista ulkomaista hakeudutaan tänne armeijaan ensi sijassa maineen takia, vaan siksi, että usein kaksoiskansalaisilla on mahdollisuus valita kumman maan armeijan käy. Jossain banaanimaassa varusmiespalveluksen suorittaminen voi tarkoittaa mahdollisuutta joutua tositoimiin vallankaappaajia, viidakkosissejä tai huumeparoneita vastaan, jolloin leppoisa palvelus Suomessa kuulostaa ihan varteenotettavalta vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
No kuule,ei ole rikostaustaa,lähetin kuvan,perhetausta ok,työssäkäyvä sinkkuäiti,yhteystiedot wi puutteellisia...mutta tuotanto toimi miten toimi ja hyvä näin sitten loppupeleissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kirjoitin eräälle kirjeen ja tuotanto on muka kontaktoinu kaikki kirjeiden kirjoittajat,minuun ei tuotannosta otettu mitenkään yhteyttä ja kun itse kysyin et hei milloin valintoja tehdään nii tuli vaan vastaus et sua ei valittu jatkoon?? Eli tuotanto on blokannu kirjeet jotka antavat maajusseille...Maajussit eivät siis edes itse saa lukea kaikkia heille lähetettyjä kirjeitä jotta oikeesti voisivat itse tehdä valinnan kehen haluavat tutustua tarkemmin.
Onkohan suomen maajussien kohdalla yhtä törkeää toimintaa tuotannon puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso varsinkin paljon kirjeitä saaneiden kohdalla viittaa kyllä siihen, että eivät todellisuudessa saaneet itse valita Leville lähtijöitä.
Jospa tutkivat taustojasi jollain muulla tavalla tai jos olet jättänyt puutteellisen yhteydenoton. Jos ovat löytäneet esimerkiksi rikosrekisterin tai jos et lähettänyt kuvaa tai pyydettyjä tietoja perhetilanteestasi tai mahdollisuudesta osallistua kuvauksiin. (En tiedä, mitä siellä kysytään, mutta voisin kuvitella, että tällaisia tietoja pitää antaa sen varsinaisen kirjeen lisäksi.)
Mitä jos se mies vain ei valinnut kirjettäsi jatkoon? Kaikkia kirjeitähän ei tv:ssä näytetty tai luettu. Esim. Matt ja Roy sai niin paljon kirjeitä.
Vähän niinku Dallas sarjassa J.R tuli toimistolle,moikkas sihteerikköä,heitti stetsonin naulakkoon ja teki wiski paukun ja bisnesten kimppuum😂😂
Vierailija kirjoitti:
Taas Kanadan pätkiä katsoessa tuli olo, että aika olisi pysähtynyt. Sekin kohtaus oli suoraan 90-luvulta, kun Roy rupatteli toimistossa kollegansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustafa taisi vain pettyä, kun niitä sinisilmäisiä blondeja ei ollutkaan kirjeiden kirjottajien joukossa. 60-vuotiaat mummot varmaa pääasiassa olivat kirjoitelleet. Myönsi, että hänen naistyyppinsä on 30-35 vuotias.
Varmaan silooin 20-vuotiaana saanut iskettyä näitä pohjoismaalaisia blondeja seurakseen. Pia oli ainut joka oli ihastunut Mustafaan, ne kaksi muuta taisivat olla vaan ilmaisen loman takia mukana. Mustafa taisi olla samanlainen kun tämä "hurmuri"- Stefano.
Ja Matti sitten esitteli sitä kuollutta kaupunkia. Autolla ajettiin sen läpi, "tässä oli joskus rautakauppa" , "tuossa rakennuksessa kävin koulua, mutta se ei ole enää toiminnassa". Ryhmätreffit huipentuivat käyntiin Mattin vanhempien haudalla ja sitten tädin luokse jossa tarjottiin kahvia ja suomalaista Pandan suklaata, tuoleja ei tietenkään ollut tarjolla :D
Oikein sympaattinen se Mattin täti, mutta itsekin olin kauhuissani, kun joutuivat juomaan kahvet seisoaltaan!
Ehkä tädille oli annettu tuotannosta ohjeet toimia näin. Kerrottu että kahvittelu on vain pikainen. Suomalaisena koetti olla vieraanvarainen ja huomioida tutulla suklaalla.
Matt sanoi tokassa jaksossa, että oli häkeltynyt kirjeiden määrästä. Joo kyllä minuakin nyt häkellyttää, kun on nähty millainen märehtijä Matt on.
Tottakai tutkivat taustat ja muuten sopimattomat. Mustafafa ei saanut nuoremmilta naisilta kirjeitä. Ei muuta kun biitsille "narraamaan".
...ja mämmiä ja kaffia🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Ärsytti nämä vääristyneet suomi-kliseet ohjelmassa. Roylle jäänyt joku pakkomielle Suomesta ja pullasta, joulupullaa, kahvipullaa, lettipullaa, pullaa, pulaaa, pullaa joka välissä pullaa. Vapun kanssakin leivottiin pullaa. Pullaa. Suomessa syödään pullaa koko ajan. Joulusta juhannukseen pulllaa kansallispuvut päällä.
Pullaa.
Mustafa ikävä kyllä vahvisti voimakkaasti käsitystä, mikä hänen kulttuuritaustallaan olevista miehistä yleensäkin on olemassa. Pelkkää valehtelua, huijausta ja esitystä eikä mistään oteta itse vastuuta vaan uhriudutaan, syytetään muita ja kinutaan korvauksia.
Matt ihaili vanhempiaan niin paljon ja halusi itselleen samanlaisen elämän kuin heillä, että luulen hänen toivovan suomalaista vaimoa, mikä voi olla yksi ongelma puolison löytymisessä, koska hän asuu Kanadassa. Ihmetyttää myös tuo suomalaisuuden korostaminen, kun hänhän ei itse osaanut ollenkaan suomea ---> ei osaa = ei juuri kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mustafa ikävä kyllä vahvisti voimakkaasti käsitystä, mikä hänen kulttuuritaustallaan olevista miehistä yleensäkin on olemassa. Pelkkää valehtelua, huijausta ja esitystä eikä mistään oteta itse vastuuta vaan uhriudutaan, syytetään muita ja kinutaan korvauksia.
Alla lainauksia IS tekemästä Mustafan haastattelusta, jota myös tuotantoyhtiön edustajat ovat saaneet kommentoida:
”Ohjelmassa ei ollut minun osaltani mitään aitoa tunnetta, mitkään tilanteet eivät olleet aitoja. Minä olin kuin ammattimainen näyttelijä ja luonnonlahjakkuus. Se tuli kuvauksissa ilmi, kun minun sanomisiani kuvattiin kerrallaan vain 5–10 minuuttia. Muita kuvattiin 50 ottoa, kun he eivät osanneet”
”Minä olen hyväksikäytetty turkkilainen mies. En saanut ohjelmasta mitään. En saanut naista, rahaa tai rauhaa. Tein kuvauksissa parhaani, minkä kaikki kyllä tietävät. Esittelin basaarit ja hevoset, järjestin veneretket, Mustafa luettelee ja lisää:
– Jouduin vielä maksamaan kaikki Alanyassa nähdyt treffit itse.
Tämänkin väitteen Rankka ja Wahlström kiistävät:
– Tuotantoyhtiö vastaa aina kuvauksissa tapahtuvien aktiviteettien kuluista.
Mitä mieltä tuotantoyhtiö on siitä, että Mustafa sanoo vetäneensä kuvausten ajan roolia ja näytelleensä kaiken?
– Tähän väitteeseen tuotantoyhtiö ei osaa ottaa kantaa. Kuvauksissa näytteleminen ei tullut hänen taholtaan missään vaiheessa ilmi, Wahlström ja Rankka vastaavat.”
Kaiken lisäksi nämä etelän miehet molemmat näyttivät ikäistään vanhemmilta. Mustafa partansa kanssa vielä enemmän. Stefano kuvitteli harmaan tukkansa kanssa olevansa ikäistään nuoremman näköinen :D
15 vuotta sitten varmaan ovat iskeneet suomityttöjä ruskeilla silmillään. Varsinkin Mustafa siellä Alanyan turistiheelvetissä