Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole näemmä uskannut avata tätä linkkiä kun tästä ei ole tullut keskustelua. Mä pitkän arpomisen jälkeen avasin (luulin joksikin epämääräiseksi virusta levittäväksi deittisivustoksi) mutta jumakekka, tämähän on Stefun toinen bisness! Suora lainaus nettisivuilta:
About Us
Miss Elite is an international beauty pageant competition taking place in Somabay, a modern town resort at the Red Sea & the Grand Finale at the Fairmont Nile City, Cairo, Egypt.
Address
Phoenicia BLDG
10 A street, Monteverde
Metn, Lebanon+9613131315info@misseliteworld.com
All our contestants are A class top models, singers, actresses, previous miss universes, influencers and more.
STEFANO DOUAIHY 🇱🇧
Founder & CEO
stefano@misseliteworld.com
Okei, eli Stefano on pistänyt verkot ihan kunnolla vesille. Kokee ansaitsevansa itselleen nuoren naisen kauneuskilpailuista. Mahtoi olla shokki tämä maajussiohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisellä tasolla puhun kun sanon näin nelikymppisenä naisena: jos olisin itse menossa ensitreffeille kiinnostavan miehen kanssa TV-kameroiden edessä, niin kyllä mä herranjumala sentään olisin ennen satojen tuhansien katsojien seuraamia TV treffejä:
- käynyt kampaajalla
- käynyt kosmetologilla, joka olisi auttanut kasvohoidon lisäksi mua tekemään ja ostamaan oikeat meikki-tuotteet meikkiin, joka näyttää TV:ssäkin hyvältä.
- käynyt jonkun hyvän pukeutumisneuvojan/stailaajan luona, joka olisi auttanut vaatevalinnassa. Mahdollisesti ostanut jotain uutta vaatetta/asustetta/kengät.
- ostanut uudet laadukkaat muotoilevat
alusvaatteet. Vaikka olen kokoa m, olisin silti halunnut TV treffeille jollain tasolla kroppaa tasoittavat ja oikeista kohdista muokkaavat alusvaatteet. Kim Kardashian harrastaa samaa.- käynyt hammastenvalkaisussa tai edes käyttänyt sellaisen apteekin viikon kuurin kotivalkaisun.
Kun menin aikanaan mieheni kanssa ensitreffeille (olimme sitä ennen jutelleet Tinderissä ja sen perusteella olin kiinnostunut), tein "vain" seuraavat
- kävin kampaajalla leikauttamassa latvat ja kevytväri
- hampaiden valkaisupaketti apteekista
- ostin uuden nätin kesämekon + korkkarit (oli kesä)
- tein huolellisen meikin ennen treffejäLuulin, että nuo on ihan normaaleja asioita mitä ihmiset tekee ennen treffejä kiinnostavan ihmisen kanssa.
Kuulostaa aika pinnalliselta, ja sanon tämän itsekin ulkonäöstä huolehtivana, päivittäin meikkaavana naisena.
Jos nämä ohjelmaan osallistuneet naiset olisivat tehneet nuo kaikki toimenpiteet, sen sijaan, että olisivat tulleet treffeille omana itsenään, sellaisina kuin normaalisti ovat - he olisivat antaneet vääränlaisen kuvan itsestään.
Esim. tuo stailaajalle meno kuulostaa aika överiltä. Oma tyyli on parempi.
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotantoyhtiön mika, että järjesti ensitapaamisen ulkona Lapissa. Olisi ollut edes sisätiloissa, että jokainen olisi helpommin saanut laittautua edukseen.
Täällä se kommentoija, joka kertoi ettei seuraa koko sarjaa muuten kuin mtv:n klipeistä ja täältä palstalta. Siis todellakin olen samaa mieltä, että kauheaa laittaa ensitreffit jonnekin ulkoilmaan ellei ole lämmin kesäpäivä! Jos ajattelen vaikka omalle kohdalleni, niin mulla alkaa nenä aina valua kun lämpötila on lähellä nollaa. Koita siinä sitten vaikuttaa viehättävältä, nenä punaisena niiskuttaen ja räkää pyyhkien. Hyi. Ja sitten hiukset pipon alla litistyen, ripsari valuen jne. Ymmärrän, ettei tosiaankaan tarvitse laittaa morsmaikkuja tuontatoyhtiön toimesta stailaukseen siten, että oltaisiin vimpan päälle meikeissä ja iltapuvuissa vrt bachelor, mutta ulkotreffipuitteet ovat liian haastavat Suomen ilmastossa.
Ulkotreffipuitteet ovat hyvinkin onnistuneet esimerkiksi Temptation Island Suomen Levi -versiossa. Rukka sponssannut komeat talvitakit jne., ja on ollut osaava kuvaustiimi. Ero ulkokuvauksen laadussa ja editoinnissa on näiden kahden ohjelman välillä silmiinpistävä. Temppareiden Levi kausi on upeaa mainosta Levin aktiviteeteille, varsinkin ulkona tapahtuvaa ohjelmaa löytyy runsaasti upeissa puitteissa. Maikkarilla tainnut jäädä vain tuo panostus puolitiehen.
En ole seurannut noita mainitsemiasi ohjelmia, mutta gotta tuo, että tässä Maajussit-versiossa on ollut täysin itsepalvelu, eli tuotantoyhtiö ei ele satsannut mitenkään
osallistujien ulkoasuun. Kaikki ovat tulleet sellaisina kuin ovat. Musti sentään kävi tutun parturin luona trimmauttamassa karvansa ja sai ihohoidonkin! Stefano harmitteli, ettei ollut ottanut talvikenkiä mukaan! Hah, eikö hän ottanut myöskään selvää Suomen Lapista talvisaikaan!
Tavallisessa MM-ohjelmassa ensitreffit on Naantalissa, ja osallistujat vaikuttavat laittautuneilta. Ovatkohan käyneet Kylpylän kampaamossa omalla kustannuksellaan?
Kai siellä Levilläkin on kauneudenhoitopalveluja?
Olisi suht pieni taloudellinen uhraus tuotannolta kustantaa naisille edes kampaus ja (halukkaille) meikki ennen treffejä.
Vappu oli mielestäni tyylikkäästi pukeutunut. Farkut, tyköistuva toppatakki ja hyvännäköiset kengät. Värien käyttö hillittyä.
Mun mielestä sekä nämä naiset ja miehet sopivat oikein hyvin toisilleen. Tavallisen näköisiä ihmisiä. Kukaan ei ollut mitenkään huomiota herättävän kaunis, mutta ei rumakaan.
Jäin ihmettelemään, että vahattiinko tuolta Mustafalta tosiaan karvoja pois nenän päältä :O
Yök!
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotantoyhtiön mika, että järjesti ensitapaamisen ulkona Lapissa. Olisi ollut edes sisätiloissa, että jokainen olisi helpommin saanut laittautua edukseen.
Täällä se kommentoija, joka kertoi ettei seuraa koko sarjaa muuten kuin mtv:n klipeistä ja täältä palstalta. Siis todellakin olen samaa mieltä, että kauheaa laittaa ensitreffit jonnekin ulkoilmaan ellei ole lämmin kesäpäivä! Jos ajattelen vaikka omalle kohdalleni, niin mulla alkaa nenä aina valua kun lämpötila on lähellä nollaa. Koita siinä sitten vaikuttaa viehättävältä, nenä punaisena niiskuttaen ja räkää pyyhkien. Hyi. Ja sitten hiukset pipon alla litistyen, ripsari valuen jne. Ymmärrän, ettei tosiaankaan tarvitse laittaa morsmaikkuja tuontatoyhtiön toimesta stailaukseen siten, että oltaisiin vimpan päälle meikeissä ja iltapuvuissa vrt bachelor, mutta ulkotreffipuitteet ovat liian haastavat Suomen ilmastossa.
Ulkotreffipuitteet ovat hyvinkin onnistuneet esimerkiksi Temptation Island Suomen Levi -versiossa. Rukka sponssannut komeat talvitakit jne., ja on ollut osaava kuvaustiimi. Ero ulkokuvauksen laadussa ja editoinnissa on näiden kahden ohjelman välillä silmiinpistävä. Temppareiden Levi kausi on upeaa mainosta Levin aktiviteeteille, varsinkin ulkona tapahtuvaa ohjelmaa löytyy runsaasti upeissa puitteissa. Maikkarilla tainnut jäädä vain tuo panostus puolitiehen.
En ole seurannut noita mainitsemiasi ohjelmia, mutta gotta tuo, että tässä Maajussit-versiossa on ollut täysin itsepalvelu, eli tuotantoyhtiö ei ele satsannut mitenkään
osallistujien ulkoasuun. Kaikki ovat tulleet sellaisina kuin ovat. Musti sentään kävi tutun parturin luona trimmauttamassa karvansa ja sai ihohoidonkin! Stefano harmitteli, ettei ollut ottanut talvikenkiä mukaan! Hah, eikö hän ottanut myöskään selvää Suomen Lapista talvisaikaan!Tavallisessa MM-ohjelmassa ensitreffit on Naantalissa, ja osallistujat vaikuttavat laittautuneilta. Ovatkohan käyneet Kylpylän kampaamossa omalla kustannuksellaan?
Olisi suht pieni taloudellinen uhraus tuotannolta kustantaa naisille edes kampaus ja (halukkaille) meikki ennen treffejä.
Stefano oli saanut kutsun Suomesta ja ainoa, mitä hän oli tehnyt, oli katsonut, että heidän missikisoissaan on yksi 26v kaunotar mukana, joten ei muuta kuin Suomeen ja valitsemaan sieltä itselle yksi samanlainen 26v missi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisellä tasolla puhun kun sanon näin nelikymppisenä naisena: jos olisin itse menossa ensitreffeille kiinnostavan miehen kanssa TV-kameroiden edessä, niin kyllä mä herranjumala sentään olisin ennen satojen tuhansien katsojien seuraamia TV treffejä:
- käynyt kampaajalla
- käynyt kosmetologilla, joka olisi auttanut kasvohoidon lisäksi mua tekemään ja ostamaan oikeat meikki-tuotteet meikkiin, joka näyttää TV:ssäkin hyvältä.
- käynyt jonkun hyvän pukeutumisneuvojan/stailaajan luona, joka olisi auttanut vaatevalinnassa. Mahdollisesti ostanut jotain uutta vaatetta/asustetta/kengät.
alusvaatteet. Vaikka olen kokoa m, olisin silti halunnut TV treffeille jollain tasolla kroppaa tasoittavat ja oikeista kohdista muokkaavat alusvaatteet. Kim Kardashian harrastaa samaa.- käynyt hammastenvalkaisussa tai edes käyttänyt sellaisen apteekin viikon kuurin kotivalkaisun.
Kun menin aikanaan mieheni kanssa ensitreffeille (olimme sitä ennen jutelleet Tinderissä ja sen perusteella olin kiinnostunut), tein "vain" seuraavat
- tein huolellisen meikin ennen treffejäLuulin, että nuo on ihan normaaleja asioita mitä ihmiset tekee ennen treffejä kiinnostavan ihmisen kanssa.
Kuulostaa aika pinnalliselta, ja sanon tämän itsekin ulkonäöstä huolehtivana, päivittäin meikkaavana naisena.
Jos nämä ohjelmaan osallistuneet naiset olisivat tehneet nuo kaikki toimenpiteet, sen sijaan, että olisivat tulleet treffeille omana itsenään, sellaisina kuin normaalisti ovat - he olisivat antaneet vääränlaisen kuvan itsestään.
News flash: useimmat naiset pyrkivät näyttämään mahdollisimman hyvältä (ensi)treffeillä. Treffeille ei siis yleensä tulla au naturel, sellaisena kuin muuten arkioloissa esiinnytään.
Tukka voi jäädä kampaamatta vasta, kun on asuttu jonkin aikaa yhdessä.
Ja tämä ohjelmaa katsovat kymmenet tuhannet vieraat ihmiset! Tuskin kukaan haluaisi lukea myöhemmin netistä, miten oli liimatukkainen maatuska.
En jaksanut koko ketjua selata, joten pahoittelen jos toistan jo keskusteltua. Mutta;
Valitsiko Stefano mukaan sitä virolaistaustaista naista? En huomannut osallistujissa hänen näköistään.
Ja toinen; Mustafan naisista se Turkkia puhuva nainen - oliko hän joskus mukana siinä matkaoppaat-sarjassa? Se, jota kuvattiin Deturin oppaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osallistujien ulkoasuun. Kaikki ovat tulleet sellaisina kuin ovat. Musti sentään kävi tutun parturin luona trimmauttamassa karvansa ja sai ihohoidonkin! Stefano harmitteli, ettei ollut ottanut talvikenkiä mukaan! Hah, eikö hän ottanut myöskään selvää Suomen Lapista talvisaikaan!Tavallisessa MM-ohjelmassa ensitreffit on Naantalissa, ja osallistujat vaikuttavat laittautuneilta. Ovatkohan käyneet Kylpylän kampaamossa omalla kustannuksellaan?
Olisi suht pieni taloudellinen uhraus tuotannolta kustantaa naisille edes kampaus ja (halukkaille) meikki ennen treffejä.Stefano oli saanut kutsun Suomesta ja ainoa, mitä hän oli tehnyt, oli katsonut, että heidän missikisoissaan on yksi 26v kaunotar mukana, joten ei muuta kuin Suomeen ja valitsemaan sieltä itselle yksi samanlainen 26v missi.
Stefano taisi luulla, että on hyvinkin tunnettu(!) Suomessa ja kauniita missityyppisiä naisia saa karistella kintereiltään. 😃😆
Jos hänelle kirjoittaneilla naisilla olisi ollut missibisnekset tiedossa, olisi ainakin fiksummat laskeneet yhteen 1+1, ja kirje jäänyt kirjoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole näemmä uskannut avata tätä linkkiä kun tästä ei ole tullut keskustelua. Mä pitkän arpomisen jälkeen avasin (luulin joksikin epämääräiseksi virusta levittäväksi deittisivustoksi) mutta jumakekka, tämähän on Stefun toinen bisness! Suora lainaus nettisivuilta:
About Us
Miss Elite is an international beauty pageant competition taking place in Somabay, a modern town resort at the Red Sea & the Grand Finale at the Fairmont Nile City, Cairo, Egypt.
Address
Phoenicia BLDG
10 A street, Monteverde
All our contestants are A class top models, singers, actresses, previous miss universes, influencers and more.
STEFANO DOUAIHY 🇱🇧
Founder & CEOd
stefano@misseliteworld.comOkei, eli Stefano on pistänyt verkot ihan kunnolla vesille. Kokee ansaitsevansa itselleen nuoren naisen kauneuskilpailuista. Mahtoi olla shokki tämä maajussiohjelma.
Jaa, onkin pistänyt tuon missifirman pystyyn vasta viime aikoina?
Sitten tosiaan Maajussit toimi moottorina. Stefano sai siitä shokkienergiaa! 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
About Us
Address
Phoenicia BLDG
10 A street, Monteverde
STEFANO DOUAIHY 🇱🇧
Founder & CEOd
stefano@misseliteworld.comOkei, eli Stefano on pistänyt verkot ihan kunnolla vesille. Kokee ansaitsevansa itselleen nuoren naisen kauneuskilpailuista. Mahtoi olla shokki tämä maajussiohjelma.
Jaa, onkin pistänyt tuon missifirman pystyyn vasta viime aikoina?
Sitten tosiaan Maajussit toimi moottorina. Stefano sai siitä shokkienergiaa! 🤣😂
Ei ainakaan voi yrittämisen puutteesta moittia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
About Us
Address
Phoenicia BLDG
10 A street, Monteverde
STEFANO DOUAIHY 🇱🇧
Founder & CEO
stefano@misseliteworld.com😆😂😂🤣
Stefano varmaan luuli, että saa Maajussiohjelmasta myös kilpailukandidaatteja ja näkyvyyttä bisneksilleen! Onhan siellä jo ainakin yksi suomalainen:
https://misseliteworld.com/model/katariinajuselius/Kun Stefano liikkuu näissä missipiireissä, herää oikeasti kysymys, mitä hän kuvitteli ohjelmasta! Onko Stefano-parkaa johdettu harhaan, eli hänelle ei ole kerrottu realiteetteja!
Voi ei, hieman tällaiset vibat minulle Stefanosta heti esittelyjaksosta jäikin - hakee juuri linkin kaltaista nuorta kaunista naista. Veikkaan, että hän sai vähiten kirjeitä.
Matti on ihana, veikkaan että hän ja tämä toinen kanadalainen saivat eniten kirjeitä. Toivottavasti rakkaus löytyy ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- käynyt kampaajalla
News flash: useimmat naiset pyrkivät näyttämään mahdollisimman hyvältä (ensi)treffeillä. Treffeille ei siis yleensä tulla au naturel, sellaisena kuin muuten arkioloissa esiinnytään.
Tukka voi jäädä kampaamatta vasta, kun on asuttu jonkin aikaa yhdessä.
Ja tämä ohjelmaa katsovat kymmenet tuhannet vieraat ihmiset! Tuskin kukaan haluaisi lukea myöhemmin netistä, miten oli liimatukkainen maatuska.
Just näin. Mielestäni viimeistellyllä olemuksella viestitään arvostusta myös treffikumppanille, että on nähty vaivaa hänen vuokseen. Itselläni on ainakin kampaajakäynnin jäljiltä niin itsevarma ja nätti olo, että olisin varmasti käynyt laitattamassa hiukset ihan vain sen omankin olon takia, jos olisin menossa tärkeille treffeille. Tosin, olihan tuolla aika monella naisella kevyt ehostus ja siistit vaatteet. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia hörhöjä kirjoitti:
Entä nainen joka tuijotti maajussiehdokastaan koko ajan silmiin, ja kehui vielä, että hän tuijottaa näin aina kaikkia , ja hänen katseensa täytyy kestää....!!!
Todella moukkamaista, maailmalla pidetään röyhkeytenä tuijottaa, saati suoraan silmiin tuijottamista. ! Eipä ollut kummoinen sivistystaso tällä naisella, ja ei tullut valituksi, vaikka miten töllisteli miestä. Eli mies ei hänestä sitten ollut " katseen kestävä"!
"saati suoraan silmiin tuijottamista". No minne hänen olisi sitten pitänyt tuijottaa? Muniin? :-D
Arabimiestä ei saa silmiin katsoa ulkomailla, on kiinnostuksen merkki
Katselin Royn Youtube-kanavaa ja aika sympaattisia nuo videot, joilla leipoo pullaa tai karjalanpiirakkaa poikansa kanssa. Kiva, että tuon ikäinen myöhäisteini on mukana noin hyvässä hengessä, monesti ne tuppaavat lähinnä juoksemaan karkuun ”noloja vanhempiaan” :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
About Us
Address
Phoenicia BLDG
10 A street, Monteverde
STEFANO DOUAIHY 🇱🇧
Founder & CEO
stefano@misseliteworld.com
Onko Stefanolla mitään suhteellisuudentajua? Tuo lihavoimani kohta hänen missibisneksensä sivuilta pisti erityisesti silmään, tuskin siellä nyt yhtä ensimmäistäkään entistä miss universumia sentään on kisaamassa?!
STEFANO DOUAIHY 🇱🇧
Founder & CEO
stefano@misseliteworld.com[/quote] Onko Stefanolla mitään suhteellisuudentajua? Tuo lihavoimani kohta hänen missibisneksensä sivuilta pisti erityisesti silmään, tuskin siellä nyt yhtä ensimmäistäkään entistä miss universumia sentään on kisaamassa?![/quote]
Kiitos aamun nauruista! ::DD Tuo jätkä on niin nolo...
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Joku täällä oli hyvin "huolissaan" Libanonin tilanteesta, että kuka sinne nyt muuttaisi jne. Stefano sanoi jo esittelyjaksossa, että hänen ja hänen tulevan puolisonsa ei ole pakko asua Libanonissa, he voivat asua aivan missä päin maailmaa tahansa.
Mielenkiintoisia muuten nämä monet kommentit vaihto-oppilaiden äidinkielen "unohtamisista". Oi voi, noista kommenteista tihkui vain ja ainoastaan se, että kyseiset kommentoijat eivät ole itse tainneet koskaan päästä edes ulkomaille. Sen verran katkeruus tihkui rivien välistä. Tainnut iskeä oikein lujaa, että jossain nuoruuden hämäryydessä joku muu uskaltanut lähteä vaihto-oppilaaksi, eikä itsellä ole rahkeet siihen syystä tai toisesta riittäneet.
Tuossa lihavoidussa kohdassa minulle kyllä särähtää korvaan heti, että Stefano on valmis muuttamaan naisen siivellä jonnekin parempien lihapatojen ääreen. Siksi varmaan on ollut halukas Suomen tosi tv-ohjelmaan. Kyllä Suomen elintaso tiedetään varsin hyvin noiden arabiuggeleiden keskuudessa ja Suomen passi etenkin on kovaa valuuttaa.
Missä kohtaa Stefano on puhunut naisen siivellä elämisestä?
😆😂😂🤣
Stefano varmaan luuli, että saa Maajussiohjelmasta myös kilpailukandidaatteja ja näkyvyyttä bisneksilleen! Onhan siellä jo ainakin yksi suomalainen:
https://misseliteworld.com/model/katariinajuselius/
Kun Stefano liikkuu näissä missipiireissä, herää oikeasti kysymys, mitä hän kuvitteli ohjelmasta! Onko Stefano-parkaa johdettu harhaan, eli hänelle ei ole kerrottu realiteetteja!